Skocz do zawartości

Kawasaki GTR 1400


Rekomendowane odpowiedzi

Dziękuję za odpowiedź. Może jeszcze dopiszesz na co zwrócić szczególną uwagę przy zakupie używanego egzemplarza. Jakie są jego wady oraz zalety. Po przejechaniu 19 000km możesz coś powiedzieć. Nie zaszkodzi się więcej rozpisać. GTR 1400 , to w miarę nowe moto i napewno wielu forumowiczów { nie tylko ja} chętnie poczyta na jego temat, bo być może niejeden zastanawia się nad zakupem owego sprzęta.

Wnioskuję że obecnie przebywasz poza granicami naszej ojczyzny, więc jakiekolwiek spotkanie na wiosnę jest raczej wykluczone?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czesc.

Ciezko cokolwiek pisac na temat moto jak sie nie mialo zadnych problemow machanicznych , elektrycznych czy elrktrycznych przynajmniej w moim przypadku,no ale...plusy i minusy tego motocykla hmm, jak wspomnialem szyba za niska,brzydki komin,zbiornik paliwa moglby byc wiekszy , no ale musze (zaznaczyc) ze to jest tylko takie wybrzyadzania na wysokim pozomie :wink: Z tego co wiem GTRa moze latac tylko na oponach

Bridgestone BT021 i Pirelli Angel St.Stanowczo odradzam BT 021 , przednia opone nie wytrzymie 5tys km w porownaniu do tylnej ktora wytrzymie spoko 12tys km.oczywiscie przy normalnej jezdzie.Plusy tego moto: Mimo jego ciezaru gotowego do jazdy 307kg. + kierowca + kufry ktore nigdy nie sa puste w moim przypadku zajebiscie stabilny na autostradzie przy wysokich predkosciach i zwrotny na winklach,moment obrotowy bez konca,w terenie gorzystym czy plaskim nie gra roli , ten sprzet jest wszedzie w domu, ze spalaniem moge powiedziec jest OK 5.5l - 6.5l na 100km/h z zaladowanymi kuframi (przecietnie 120- 140km/h) Aha ... ten moto ma jak wiadomo komp. pokladowy , co slyszalem ze pomiar cisnienia powietrza w oponach w nie ktorych przypadkach od nowosci nie dziala, no tak to jest jak z pekajacymi ramami w Kawie :wink: mam bardzooo duzooo znajomych ktorzy juz od lat lataja na Kawach i do dzisiaj nie slyszalem zeby komukolwiek poszla rama w Kawie albo panewki obracaly sie na wale korbowym! mnie sie wydaje ze to jest tylko (Cliche).Jak sie to mowi :Kazdy chwali swoje , z tego to powodu przykleje tu wypowiedz osoby Neutralnej !!! Tak na wszelki wypadek!

 

http://www.motocykl-...wasaki_1400_GTR

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Taurus 61
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość robert73

O widze ze kolega tez ma zamiar armaturke zamienic na cos szybszego. Powiem tak polecam z czystym sumieniem, kupilem uzywany z pelna ksiazka serwisowa tarcze byly juz akcesoryjne plus szyba givi manetki podgrzewane i siedzisko zelowe. Ja wymienilem komin czujnik cisnienia w tylnym kole i przewod od chlodnicy, mechanik powiedzial ze musial byc wadliwy, prze co moto w korkach troszke mi sie grzalo i nie wylaczal sie wentylator. Nakrecilem prawie 40 tys z wypadem na Nord i codziennym dojazdem do tyrki. Ramy nie pekaja przynajmniej w Italii taka opinia nie krazy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję Wam obu za wpisy które coraz bardziej przybliżają mnie do tego motocykla. Pozostanie jeszcze kwestia znalezienia odpowiedniego egzemplarza, w odpowiedniej cenie, z odpowiednim przebiegiem , oraz w przyzwoitym stanie technicznym. W Polsce to nie jest popularny motór. Występuje rzadko. W mojej okolicy nie ma żadnego. Ciekawi mnie, czy przebieg rzędu 50 000km to za dużo , czy w sam raz?

 

Robert o ile pamiętam to Ty też swego czasu pomykałeś Drag starem, więc mnie rozumiesz dlaczego taka zmiana. Ja swoim osiołkiem zasuwam już piąty sezon i trochę mi się znudziło wąchać spaliny za innymi motocyklistami i samochodami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma sprawy :) :lalag:

 

Jeszcze znalazlem w necie info z 2007 roku.

Na Kawasaki GTR 1400 100.000km w 100 dni.

 

Tak w skrocie:

50ciu Policjantow z Braunschweig (Niemcy) podjeli sie zrobic

wlasnie taki test 100 000km w 100dni.Juz po 83 dniach test dobiegl

konca bez mandatow karnych :) stluczek a przedewszystkim bez jakich

kolwiek problemow technicznych odnosnie GTRy

Cytat.

Der neue Supertourer lief die gesamte 100.000-km Distanz wie ein Uhrwerk.

Ten nowy Superturer szedl ta cala odleglosc 100.000 km jak Zegarek.

 

Ps.Ja mam ten caly reportarz ale niestety w jezyku niemieckim , jak by co to podesle Tobie na PW.

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Taurus 61
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość robert73

Nie ma za co. Przynajmniej ja drugi raz bym sie nie zastanawial i wiem ze popelnilem blad zmieniajac na elektrownie motoo duzo drozsze w utrzymaniu i spalanie tez nie ma co mierzyc, poza tym predkosci przelotowe duzo nizsze. Jedyny minus jaki przypisze GTR to ze nie czuc predkosci z jaka sie poruszasz tzn. w porownaniu do Jadzki 140 a kawa 200 to tosamo odczucie i w ten sposob nalapalem prawie limit punkrow na trasie dojazdu do tyrki Arezzo- Firenze. I w najblizszym czasie bedzie zmiana prawdopodobnie na cos czym bedzie mozna posmigac tez poza asfaltem, znajomy namawia mnia na caponord z silnikiem od RSV.

Pozdrawiam Roby

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, właśnie zarejestrowałem się na tym forum, od ok miesiąca jestem szczęśliwym posiadaczem gtrki (2009r), poprzednio dojeżdżałem suzkę b-king, maszyna niesamowicie mocna, w pierwszych dniach posiadania wręcz mnie przerażała, ale później jakoś się przyzwyczaiłem i zrobiłem na niej 2x hiszpanię i setki mil po uk i po ostatniej wyprawie stwierdziłem ze naked bike nie jest zbyt dobrym wyborem w dalsze trasy, szczególnie przy moich warunkach fizycznych (198cm, 110kg :biggrin: ) i nadszedł czas na rozejrzenie sie za jakimś turystykiem, najlepiej z zacięciem sportowym, był dylemat między fajerą a gtrą, ale trafiło w końcu na gtr, bardziej podoba mi się wizualnie i w wielu testach kawka była poprostu lepsza pod wieloma względami, mam nadzieję ze dokonałem dobrego wyboru :)

Pierwszy sprawdzian gtrki w maju (Alpy) później we wrześniu Gibraltar.

Jako ze jest to moje pierwsze moto na kardanie, odrazu zauważyłem róznice przy zmianie biegów, przy wiekszych prędkościach, nieco szarpie, ale myśle ze to kwestia przyzwyczajenia. Tłumik poszedł odrazu do wymiany, teraz brzmi i prezentuje sie o wiele lepiej, następna napewno bedzie owiewka, równiez zastanawiam sie nad czymś takim http://www.ebay.co.uk/itm/R-G-RACING-ADVENTURE-BARS-KAWASAKI-GTR1400-CONCOURS-2010-2012-/150855479000?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item231fafeed8

niestety napisałem do nich maila i jest to tylko do modeli 2010 i powyzej, do mojego powiedzieli ze bede musiał jeszcze poczekac ok 2 mce, sądziłem ze rama jest dokładnie taka sama w modelu 2009 i 2010. Więcej będę mógł napisać po pierwszej wyprawie, pozdrawiam gtrowców :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O proszę- następny zadowolony szczęśliwy posiadacz GTRa.Zazdroszczę. A co do tych gmoli to chodzi chyba bardziej o kształt bocznej owiewki niż o inną ramę. Czytałem , że po 2010 r, zmieniono usytuowanie wylotu powietrza z silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość robert73

Wyloty so troszke inaczej wyprofilowane i zniknal tez schowek na drobiazgi na zbiorniku.

Jak dla mnie to te gmole to jakos nie, nie wiem czy nawet pomoga przy parkingowce bo wygladaja dosc mizernie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Rok temu ostatni wpis? Czy to może oznaczać ,że nikt nie jeździ Gtr1400? Sam zastanawiam się nad zakupem owego motonga i chętnie poczytałbym co właściciele maja do powiedzenia. Jakie ZA, a jakie PRZECIW. Podobno przy wzroście poniżej 180 ciężko sięga się ziemi całymi stopami? Czy siedzenie plecaczka jest wygodne? Co oprócz tarcz się psuje? Czy wymiana świec i oleju z filtrem to droga przez mękę? Oraz wiele innych pytań.

w ogóle ciekawi mnie ilu forumowiczów jeździ Gtr em 1400? No i oczywiście jak go ocenia.

 

 

 

Czesc.

Na poczatku Pogodnych Swiat Wielkanocnych. :)

A teraz do tematu. :wink:

Z racji tego za mialem nadmiar czasu i ochoty wziolem sie za wymiane filtra powietrza i

swiec zaplonowych.Serwis przewiduje wymiane swiec co 12 tys. Ja wymienilem po

przejechaniu ponad 19tys. oprocz tego ze byly troche przybrudzone nie bylo roznicy w stosunku co do nowych ,nawet odstep pomiedzy elektrodami byl taki sam jak przy nowych , jezeli bym je wymienil przy 25tys. tez by inaczej nie wygladaly.Filtr powietrza

wymienia sie co 18 tys. i to samo troche przybrudzony i nic po za tym.Jak przed tak i po

wymianach sie nie polepszylo ani pogorszylo tak samo chodzi, no i tak ma byc.

Czy bylo ciezko i duzo roboty z tym , nie moge powiedziec ze to byla masakra ,gorzej bylo i chwalili :wink:

hmm przy gtr robilem to pierwszy raz i zabralo mi to okolo

4 godz., ale musze sie przyznac ze sie troche opie......em , z drugiej strony pospiech

jest wskazany przy chwytaniu Pchel a nie przy serwisowaniu moplika.

Zrobilem pare fotek z tego zabiegu jak bys chcial to moge wyslac Tobie na PW.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, również życzę wszystkim Wesołych Świąt Wielkanocnych :)

 

Własnie wróciłem z małej przejażdżki, wypróbowałem nowo nabytą szybę turystyczną, jako ze moj wzrost to 198cm, więc szyba standardowa nadawała się tylko do wymiany, obecna szyba jest szersza, wyższa i grubsza i muszę powiedzieć ze jestem bardzo zadowolony, na autostradzie jazda do 90mph jest ok, powyzej tego szyba podniesiona na maxa dostaje lekkich wibracji, ale i tak 90mph w zupełnosci wystarczy, jak bede chciał kiedyś bić rekordy prędkości to i tak szyba bedzie na dole, a ja się schylę no i oczywiście bedzie to bez panier i top boxa :) Jedna rzecz mnie trochę zastanawia, wróciłem pod garaż i moto odrazu włączyło wiatraki, zanim jeszcze kupiłem gtrke to czytałem ze mają tendencję do grzania się, ale nie sądziłem ze juz przy 7st C na zewnątrz, poprzednio miałem suzuki b kinga i przy duzo wiekszych temp na dworze, tak sie nie grzał, moze to za sprawą tego ze posiadał również chłodnicę oleju. Martwię sie tylko jak gtrka zniesie hiszpańskie temperatury we wrzesniu, latam na moto od trzech lat do hiszpanii we wrześniu i temp w cieniu dochodzą do 32st C, w tym roku będę tam pierwszy raz gtrką, jak wyglądają wasze doświadczenia w tym temacie, moze juz ktoś z was był w cieplych południowych krajach na gtrcę ?

Pozdrawiam

Edytowane przez bydek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za zdjęcia serwisowe na razie dziękuję, bo nie ma czego serwisować. Nie kupiłem jeszcze tego motóra i nie wiem czy w ogóle go nabędę. Jest tego bardzo mało na sprzedaż, a te które są wystawione przeważnie od handlarzy "złomem i starzyzną ", czyli po większych , lub mniejszych przejściach. Wszyscy piszą - bezwypadkowy - , ale jak zadzwonisz i porozmawiasz ,to już przez telefon możesz się dowiedzieć że coś tam było malowane, bo parkingowa gleba.itp Nie będę zasuwał 500km w jedną stronę aby po oględzinach stwierdzić , że lagi prostowane i rama spawana, a sprzedający z miną niewinnego dziecka powie że sam o tym nie wiedział i że taką już kupił. Coraz częściej oglądam na internecie wystawione Hondy ST1300, FJR1300 oraz BMW R1200RT.

Może coś wybiorę dla siebie, choć na razie nie ma po co , bo u nas śnieg i mróz.

Pozdrawiam w ten świąteczny i zimny Poniedziałek Wielkanocny wszystkich zainteresowanych tematem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

2013 rok to drugi sezon jak jestem szczęśliwym posiadaczem Kawasaki GTR z 2008 roku. Przesiadłem się z Yamahy XVS 1100 drag star i jestem na 99% pewny że nie wrócę już do chopperów / cruiserów. Z dalszych podróży zrobiłem tylko trasę Katowice - Berlin - Soltau, i z powrotem, wyszło 2000km, ale na ten rok szykuję sie już grubsza rajza, miała być wycieczka do okoła morza bałtyckiego ale z powodów finansowych to już na pewno nie wypali, moto już przygotowane było do podróży więc może przynajmniej Rumunię uda się zaliczyć.

 

Wracając do samego motocykla wiążę z nim dłuższą znajomość :), moc, komfort jazdy, pojemność kufrów, wszystko mnie niesamowicie zadowala, mimo że to mój pierwszy turystyk nie chce go zmieniać na nic innego, tym bardziej że mało tego jeździ po polskich drogach, co szczerze mówiąc mnie cieszy, choć z drugiej strony chętnie bym spotkał się z kimś na takiej samej maszynie i wymienił kilka zdań i poglądów.

 

 

obecna szyba jest szersza, wyższa i grubsza i muszę powiedzieć ze jestem bardzo zadowolony, na autostradzie jazda do 90mph jest ok, powyzej tego szyba podniesiona na maxa dostaje lekkich wibracji

 

Witam kolegę, czy możesz napisać w jakim modelu (który rok) wymieniłeś tą szybę ?! Czy to oryginalna szyba Kawasaki jaką można dostać w salonie czy gdzie indziej kupowałeś ?! Aha i te wibracje to jakaś poważna sprawa ?! Bo również myślałem o zmianie, ja mam ledwo 180cm ale powyżej 140km/h mój kask dostaje dziwnych wibracji.

 

Pozdrawiam Wszystkich

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli moge sie wtracic :wink:

Moja taka mala dorada , jezeli chcesz zainwestowac w porzadna szybe turystyczna

to tylko z firmy MRA ( Vario),jest dosc gruba i bardzo stabilna szyba nawet przy maksymalnej predkosci.

Ja kupilem Puig nieco tansza , cienka ale tez jest tyle wart , przy okolo 150km/h nie samowicie trzepie a przy wiekszych

predkosciach chce glowe urwac (totalny badziew MASAKRA)

Aha,ja mam 190 cm wzrostu :wink:

 

http://files.bs-moto...en/66126859.jpg

 

a jeszcze lepsza z podwojnym przegubem.

 

http://www.ersatzteilesofort.de/bilder/produkte/gross/MRA-Vario-Touring-Screen-Kawasaki-GTR-1400-07-.png

 

 

 

Pozdrawiam.

Edytowane przez Taurus 61
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No od tego jest forum, nawet trzeba się wtrącać :)

Dzięki za info, muszę się rozglądnąć za taką szybą bo moja mnie irytowała na niemieckich autostradach :D

 

 

O i coś takiego muszę sobie załatwić, bo wcześniej myślałem o kupnie całej szyby ale to koszt przynajmniej 1000zł.

 

Dzięki bardzo za informacje

Edytowane przez shemsu_hor
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...