Nitomen Opublikowano 18 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 acz przyznam ze troszke klopotow mi to sprawilo , 1 raz regulowalem na srubkach , przy dokrecaniu mi sie zaciesnialy , ale jakos ustawilem , przekopalem pare razy i sprawdzilem ponownie. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 w FZR 1000 na ssącym miałem chyba 0,45mm luzu gdzie max to 25, i było git! i nie było słychać!Bo nie czułeś dużej straty mocy taki z Ciebie kierowca.Po pierwsze niedbałość a sprawa druga przelicz sobie o ile potrafisz jakie miałeś opóźnienie otwarcia zaworów. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 jest gdzies do kupienia szczelinomierz z listkami 0.10 i 0.12 ? co prawda 0.10 mam , ale juz z 0.12 musialem zrobic 0.13 uzywajac listka 0.10 i 003 , widze ze w larrsonie tez nie maja cienszych od 0.03. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Profesjonalne motocyklowe szczelinomierze zaczynają się od 0,03mm. Ale naprawdę nic wiecej nie trzeba - dla uzyskania odpowiednich wartości składa się odpowiednie listki i gitaresia :icon_exclaim: Nawet nie wiem czy istnieją jeszcze mniejsze listki od 0,03 - jeśli tak to kosztują napewno sporo. Tylko po co przepłacać skoro w/w rozwiązanie jest wporządku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 w FZR 1000 na ssącym miałem chyba 0,45mm luzu gdzie max to 25, i było git! i nie było słychać! Max na ssacym w pieciozaworowej Yamache to 0.20,,,,,,,,,045 i nic nie slyszales ????? Proponuje wizyte u laryngologa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Października 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 umnie na zimno silnik znacznie ciszej pracuje , przed regulacja dzwonilo w glowicy jak cholera. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 3 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2008 Max na ssacym w pieciozaworowej Yamache to 0.20,,,,,,,,,045 i nic nie slyszales ????? Proponuje wizyte u laryngologa. Domyślam się że Ty byś usłyszał, i powiedział nawet na którym garze! :icon_razz: Przesądem jest że na szklankowych popychaczach słychać nadmierny luz na zaworach!!! (tak wiem mogą być drastyczne wyjątki)Myślałem że mit w stylu sutakją mi zawory trzeba wyregulować umarł. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.