kulman Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Witam, problem jak w temacie, może ktoś opisać co i jak można zrobić. Jaki olej gdzie wlać a może jakaś inna metoda. Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Witam, problem jak w temacie, może ktoś opisać co i jak można zrobić. Jaki olej gdzie wlać a może jakaś inna metoda. Dzięki za pomoc.olej nie wiele pomorze,najlepiej jakieś akcesoryjne sprężyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbychuda Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 olejem możesz regulować szybkość dobicia i odbicia a sprężyną twardość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 (edytowane) Najszybsza i najtańsza metoda (niekoniecznie najlepsza, ale odwracalna).Odkręcasz korek od lagi, mierzysz średnice wewnętrzną, kupujesz w sklepie metalowym mufę hydrauliczną o takiej, lub mniejszej średnicy, wrzucasz do środka i dokręcasz korek. To jest odpowiednik napięcia wstępnego sprężyny. Może rozwiązanie nieprofesjonalne, ale o wiele tańsze od mocniejszych sprężyn. Edytowane 16 Września 2008 przez Buber Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1991 Opublikowano 19 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2008 tez mam taki problem, tylko ze w kmx 125 np moim 2001-2003rok. nie ma zakretek lagow na gorze tam gdzie sa w wiekszosci motorow :( i to jest wlasnie problem ze jest bardzo utrudniona sprawa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomek 125 Opublikowano 1 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2008 a próbowałes dopompowac troche powietrza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 4 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2008 a próbowałes dopompowac troche powietrza?CO ty za przeproszeniem pierdzielisz chcesz zeby mu uszczelnacze poszły sie je***? Dopompować to mozesz ale do tyłu ;) Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 tam się nie da nic dopompować :) korek wciskasz czymś w miarę długim aby można było wydłubać stalowy pierścień blokujący korek.jak już wyjdzie pierścień powoli odpuszczamy i korek wyłazi, wrzucamy kawałek tulejki teflonowej odpowiadającej średnicy całej reszty bebechów, powiedzmy długa po 25mm na strone Olej proponuje wymienić na co najmniej 20W Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 (edytowane) tam się nie da nic dopompować :icon_mrgreen: korek wciskasz czymś w miarę długim aby można było wydłubać stalowy pierścień blokujący korek.jak już wyjdzie pierścień powoli odpuszczamy i korek wyłazi, wrzucamy kawałek tulejki teflonowej odpowiadającej średnicy całej reszty bebechów, powiedzmy długa po 25mm na strone Olej proponuje wymienić na co najmniej 20WNie no, bez przesady. Ja wcześniej w swojej DT miałem 10W, zmieniłem na 15W i zawiecha jest dużo twardsza, w takim sensie że nie dobija na hopkach, jednak komfort w jeździe po dziurach jest nieco mniejszy. Polecam 15W. Edytowane 5 Listopada 2008 przez WLD_Wlodi Cytuj www.odszkodowania-wlodarczyk.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 zależy od masy ridera, u mnie po tych zabiegach i tak dobijało w bandach , tempo jazdy trochę wolniejsze od kumpla na yz, cholera, żebym teraz miał taki zapał, dziadzieje :icon_mrgreen: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.