Skocz do zawartości

jak utwardzić przednie zawiecho w kmx125b


kulman
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Najszybsza i najtańsza metoda (niekoniecznie najlepsza, ale odwracalna).

Odkręcasz korek od lagi, mierzysz średnice wewnętrzną, kupujesz w sklepie metalowym mufę hydrauliczną o takiej, lub mniejszej średnicy, wrzucasz do środka i dokręcasz korek. To jest odpowiednik napięcia wstępnego sprężyny.

Może rozwiązanie nieprofesjonalne, ale o wiele tańsze od mocniejszych sprężyn.

Edytowane przez Buber

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

a próbowałes dopompowac troche powietrza?

CO ty za przeproszeniem pierdzielisz chcesz zeby mu uszczelnacze poszły sie je***? Dopompować to mozesz ale do tyłu ;)

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam się nie da nic dopompować :)

 

korek wciskasz czymś w miarę długim aby można było wydłubać stalowy pierścień blokujący korek.

jak już wyjdzie pierścień powoli odpuszczamy i korek wyłazi, wrzucamy kawałek tulejki teflonowej odpowiadającej średnicy całej reszty bebechów, powiedzmy długa po 25mm na strone

 

Olej proponuje wymienić na co najmniej 20W

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam się nie da nic dopompować :icon_mrgreen:

 

korek wciskasz czymś w miarę długim aby można było wydłubać stalowy pierścień blokujący korek.

jak już wyjdzie pierścień powoli odpuszczamy i korek wyłazi, wrzucamy kawałek tulejki teflonowej odpowiadającej średnicy całej reszty bebechów, powiedzmy długa po 25mm na strone

 

Olej proponuje wymienić na co najmniej 20W

Nie no, bez przesady. Ja wcześniej w swojej DT miałem 10W, zmieniłem na 15W i zawiecha jest dużo twardsza, w takim sensie że nie dobija na hopkach, jednak komfort w jeździe po dziurach jest nieco mniejszy.

 

Polecam 15W.

Edytowane przez WLD_Wlodi

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy od masy ridera,

u mnie po tych zabiegach i tak dobijało w bandach , tempo jazdy trochę wolniejsze od kumpla na yz, cholera, żebym teraz miał taki zapał, dziadzieje :icon_mrgreen:

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...