Skocz do zawartości

jak utwardzić przednie zawiecho w kmx125b


kulman
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Najszybsza i najtańsza metoda (niekoniecznie najlepsza, ale odwracalna).

Odkręcasz korek od lagi, mierzysz średnice wewnętrzną, kupujesz w sklepie metalowym mufę hydrauliczną o takiej, lub mniejszej średnicy, wrzucasz do środka i dokręcasz korek. To jest odpowiednik napięcia wstępnego sprężyny.

Może rozwiązanie nieprofesjonalne, ale o wiele tańsze od mocniejszych sprężyn.

Edytowane przez Buber

Ponieważ racjonalne myślenie nie jest tym, na czym opiera się żaden z dyskutantów, nie ma co oczekiwać, że jakakolwiek argumentacja, która nie trafia do emocji, przekona go do przyjęcia lepszych zasad. David Hume, An Enquiry Concerning the Principles of Morals

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

a próbowałes dopompowac troche powietrza?

CO ty za przeproszeniem pierdzielisz chcesz zeby mu uszczelnacze poszły sie je***? Dopompować to mozesz ale do tyłu ;)

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam się nie da nic dopompować :)

 

korek wciskasz czymś w miarę długim aby można było wydłubać stalowy pierścień blokujący korek.

jak już wyjdzie pierścień powoli odpuszczamy i korek wyłazi, wrzucamy kawałek tulejki teflonowej odpowiadającej średnicy całej reszty bebechów, powiedzmy długa po 25mm na strone

 

Olej proponuje wymienić na co najmniej 20W

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam się nie da nic dopompować :icon_mrgreen:

 

korek wciskasz czymś w miarę długim aby można było wydłubać stalowy pierścień blokujący korek.

jak już wyjdzie pierścień powoli odpuszczamy i korek wyłazi, wrzucamy kawałek tulejki teflonowej odpowiadającej średnicy całej reszty bebechów, powiedzmy długa po 25mm na strone

 

Olej proponuje wymienić na co najmniej 20W

Nie no, bez przesady. Ja wcześniej w swojej DT miałem 10W, zmieniłem na 15W i zawiecha jest dużo twardsza, w takim sensie że nie dobija na hopkach, jednak komfort w jeździe po dziurach jest nieco mniejszy.

 

Polecam 15W.

Edytowane przez WLD_Wlodi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zależy od masy ridera,

u mnie po tych zabiegach i tak dobijało w bandach , tempo jazdy trochę wolniejsze od kumpla na yz, cholera, żebym teraz miał taki zapał, dziadzieje :icon_mrgreen:

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...