Chilli Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Jak w temacie, tzn. czy ktoś montował? Miał styczność? Jakie są plusy a jakie minusy? Z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Plusy to dzwięk i kozacki wygląd. Minus to cena. Ot, taki bajerek a`la hot rod. :lalag: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 To zależy do jakiego silnika chcesz zakładać? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chilli Opublikowano 16 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Kawasaki VN 1600 z 2007 roku. Zastanawiam się nad tym bo mam nie drogo do kupienia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Poprawia moment obrotowy w dolnym zakresie obrotów i zapobiega dławieniu się silnika podczas gwałtownego odkręcenia manetki a także zmniejsza zużycie paliwa na trasie. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes1977 Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Witam, mialem w dwoch motocyklach i sobie chwale. Przy hyperchargerze masz rowniez filtr K&N, ktory "wpuszcza" po prostu wiecej powietrza. Nie sadze, aby wzrastalo przez to cisnienie wpadajacego powietrza bo airboxy sa tak zakrecone, ze nic nie pomoze (kit z Barona). Producent zaleca tez wymiane dysz w gazniku i tutaj zaczynaja sie schody bo trzeba doswiadczonego mechanika do zsynchronizowania calosci. U mnie po wymianie w xvs 650 wzroslo spalanie o ponad 1 litr. W xvs 1100 bez zmiany dysz silnik chodzil jak złoto, zadnego dlawienia, strzelania w gaznik etc. Co do mocy i momentu to nieodczulem roznicy, natomiast jako dodatek sprawdzil sie doskonale! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Jankes1977 napisal:Co do mocy i momentu to nieodczulem roznicy, natomiast jako dodatek sprawdzil sie doskonale!Hmmm... Nie bardzo rozumiem....czyli sprawdzil sie jak..? Bajerancko wygladal? To mogles go w ogole nie podlaczac , nie mieszac z dyszami i filtrem tylko gdzies przykrecic z boku i byloby to samo;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Jankes1977 napisal: Hmmm... Nie bardzo rozumiem....czyli sprawdzil sie jak..? Bajerancko wygladal? To mogles go w ogole nie podlaczac , nie mieszac z dyszami i filtrem tylko gdzies przykrecic z boku i byloby to samo;) Właśnie o to chodzi, że hypercharger ładnie wygląda -jak urządzenie montowane na dragsterach - z tym, że tam przepustnice otwiera się samemu (chociaż pewnie teraz to komputer tym steruje). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 No właśnie. Hypek to taki bajerek tylko. Ale ingerencja w filtr powietrza wymaga zmian w gaźniku. A to z kolei wymaga zmian w układzie wydechowy. Dasz silnikowi złapać głeboki oddech poprzez założenie filtra czy Hypka to musisz też pozwolić mu na głęboki wydech. Jedno bez drugiego nie ma sensu. ;) A jak chcesz zrobić jeszcze większą krzywdę motorkowi to załóż drag pipes. :buttrock: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Chilli Opublikowano 16 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 No właśnie. Hypek to taki bajerek tylko. Ale ingerencja w filtr powietrza wymaga zmian w gaźniku. A to z kolei wymaga zmian w układzie wydechowy. Dasz silnikowi złapać głeboki oddech poprzez założenie filtra czy Hypka to musisz też pozwolić mu na głęboki wydech. Jedno bez drugiego nie ma sensu. :biggrin: A jak chcesz zrobić jeszcze większą krzywdę motorkowi to załóż drag pipes. :banghead: Czyli co nie warto montować wydechów typu Cobra bądź V&H ani zakładać hyperchargera? To wszystko mu szkodzi? To po kiego kupować sobie crusiera? :icon_mrgreen: Jak bym miał jeździć serią to bym się chyba zapłakał. Motung musi być oryginalny :flesje: Zresztą nie chce się mądrzyć ale widziałem już kilkaset moto po przeróbkach wydechu i wszystkie jeżdżą bez problemu :/ A tak BTW Piotrze a czy WY montujecie u siebie takie rzeczy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Niestety nie montuję z powodu braku hamowni a montaż bez niej nie ma większego sensu z powodu braku możliwości dokładnego zestrojenia silnika.Ale pracując onegdaj poza granicą naszego kraju zamontowałem ich sporo. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Ja mam u siebie w Wildku: hypka, filtr K&N, zestaw dysz w gazniku + wydechy V&H .... :icon_mrgreen: :banghead: Koles montowal to w serwisie Yamahay w UK i sprzet chodzi jak malyna :biggrin: :flesje: Nie wiem czy byl na hamowni, czy nie, ale ..... w serwisie to chyba sie znaja :eek: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Do perfekcyjnego zestrojenia hamownia przyda się, a pobieżna regulację zrobisz oceniając wygląd świec i zachowanie silnika. Jakby co to w Bydgoszczy jest kilka hamowni, niedawno w jakimś brukowcu chyba pisali o jednym z warsztatów. Akurat kumpel ze szkoły "operuje" hamownią w owym warsztacie. O ile dobrze pamiętam 130PLN za "sesję". :) Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Czy montując hypercharger jesteśmy skazani na filtry powietrza z firmy od której mamy hypercharger? Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 Czy montując hypercharger jesteśmy skazani na filtry powietrza z firmy od której mamy hypercharger? Hyperchargery robi tylko jedna firma - Kury Akyn. Wkład filtrujący jest od K&N i chyba nie jest to żadne "skazanie" :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.