Skocz do zawartości

Hypercharger


Chilli
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Plusy to dzwięk i kozacki wygląd. Minus to cena. Ot, taki bajerek a`la hot rod. :lalag:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprawia moment obrotowy w dolnym zakresie obrotów i zapobiega dławieniu się silnika podczas gwałtownego odkręcenia manetki a także zmniejsza zużycie paliwa na trasie.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

mialem w dwoch motocyklach i sobie chwale. Przy hyperchargerze masz rowniez filtr K&N, ktory "wpuszcza" po prostu wiecej powietrza. Nie sadze, aby wzrastalo przez to cisnienie wpadajacego powietrza bo airboxy sa tak zakrecone, ze nic nie pomoze (kit z Barona). Producent zaleca tez wymiane dysz w gazniku i tutaj zaczynaja sie schody bo trzeba doswiadczonego mechanika do zsynchronizowania calosci.

 

U mnie po wymianie w xvs 650 wzroslo spalanie o ponad 1 litr. W xvs 1100 bez zmiany dysz silnik chodzil jak złoto, zadnego dlawienia, strzelania w gaznik etc.

 

Co do mocy i momentu to nieodczulem roznicy, natomiast jako dodatek sprawdzil sie doskonale!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jankes1977 napisal:

Co do mocy i momentu to nieodczulem roznicy, natomiast jako dodatek sprawdzil sie doskonale!

Hmmm... Nie bardzo rozumiem....

czyli sprawdzil sie jak..? Bajerancko wygladal? To mogles go w ogole nie podlaczac , nie mieszac z dyszami i filtrem tylko gdzies przykrecic z boku i byloby to samo;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jankes1977 napisal:

 

Hmmm... Nie bardzo rozumiem....

czyli sprawdzil sie jak..? Bajerancko wygladal? To mogles go w ogole nie podlaczac , nie mieszac z dyszami i filtrem tylko gdzies przykrecic z boku i byloby to samo;)

 

Właśnie o to chodzi, że hypercharger ładnie wygląda -jak urządzenie montowane na dragsterach - z tym, że tam przepustnice otwiera się samemu (chociaż pewnie teraz to komputer tym steruje).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie. Hypek to taki bajerek tylko. Ale ingerencja w filtr powietrza wymaga zmian w gaźniku. A to z kolei wymaga zmian w układzie wydechowy. Dasz silnikowi złapać głeboki oddech poprzez założenie filtra czy Hypka to musisz też pozwolić mu na głęboki wydech. Jedno bez drugiego nie ma sensu. ;)

 

A jak chcesz zrobić jeszcze większą krzywdę motorkowi to załóż drag pipes. :buttrock:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie. Hypek to taki bajerek tylko. Ale ingerencja w filtr powietrza wymaga zmian w gaźniku. A to z kolei wymaga zmian w układzie wydechowy. Dasz silnikowi złapać głeboki oddech poprzez założenie filtra czy Hypka to musisz też pozwolić mu na głęboki wydech. Jedno bez drugiego nie ma sensu. :biggrin:

 

A jak chcesz zrobić jeszcze większą krzywdę motorkowi to załóż drag pipes. :banghead:

 

 

Czyli co nie warto montować wydechów typu Cobra bądź V&H ani zakładać hyperchargera? To wszystko mu szkodzi? To po kiego kupować sobie crusiera? :icon_mrgreen:

Jak bym miał jeździć serią to bym się chyba zapłakał. Motung musi być oryginalny :flesje:

Zresztą nie chce się mądrzyć ale widziałem już kilkaset moto po przeróbkach wydechu i wszystkie jeżdżą bez problemu :/

 

A tak BTW Piotrze a czy WY montujecie u siebie takie rzeczy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie montuję z powodu braku hamowni a montaż bez niej nie ma większego sensu z powodu braku możliwości dokładnego zestrojenia silnika.

Ale pracując onegdaj poza granicą naszego kraju zamontowałem ich sporo.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam u siebie w Wildku: hypka, filtr K&N, zestaw dysz w gazniku + wydechy V&H .... :icon_mrgreen: :banghead:

Koles montowal to w serwisie Yamahay w UK i sprzet chodzi jak malyna :biggrin: :flesje:

Nie wiem czy byl na hamowni, czy nie, ale ..... w serwisie to chyba sie znaja :eek:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do perfekcyjnego zestrojenia hamownia przyda się, a pobieżna regulację zrobisz oceniając wygląd świec i zachowanie silnika. Jakby co to w Bydgoszczy jest kilka hamowni, niedawno w jakimś brukowcu chyba pisali o jednym z warsztatów. Akurat kumpel ze szkoły "operuje" hamownią w owym warsztacie. O ile dobrze pamiętam 130PLN za "sesję". :)

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...