yarco26 Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Mam problem z motocyklem Kawasaki ZZR 600, mianowicie motocykl stal kilka miesiecy bez jazdy. Paliwo nie bylo spuszczone z gaznikow i po zalaniu nowym paliwem silnik nie chcial odpalic. Gdy juz zapalil to nie mial wolnych obrotow, na obrotach powyzej 3000 wszystko ok. Nagle zobaczylem ze po zgaszeniu silnika w jednym gazniku zbiera sie paliwo tzn. tak jak bym nalal paliwa do gaznika ok. 100 ml i przecieka przez zamknieta przepustnice do kolektora ssacego, a nastepnie do miski olejowej. W instrukcji jest napisane ze wchodzi 2,8l a ja spuscilem ok 4 litrow oleju z benzyna. Jeszcze jedna niespodzianka. Paliwo zostalo zassane do rurki, ktora jest chyba przeznaczona do powietrza tzn. paliwo zaczelo sie wylewac z przodu motocykla pod lampa :D Moze ktos spotkal sie z takim problemem??? Dodam, ze motocykl ma przejechane 5500 km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarco26 Opublikowano 13 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 podnosze temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qunio Opublikowano 13 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2008 podnosze temat Cześć miałem coś podobnego w GPZ 600 R. Przestały mi trzymać zaworki iglicowe w gaźnikach i paliwo spiepszało przelewami. U Ciebie pewnie jest to samo. Albo syf jakiś podszedł pod zaworek albo się pozawieszały jakoś. Tak czy owak trzeba ściągnąć gaźniki - ale na początek możesz je spróbować opukać - jak się zawiesiły to może się odwieszą. Pozdro Cytuj SportJazda.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intruder750 Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Cześć miałem coś podobnego w GPZ 600 R. Przestały mi trzymać zaworki iglicowe w gaźnikach i paliwo spiepszało przelewami. U Ciebie pewnie jest to samo. Albo syf jakiś podszedł pod zaworek albo się pozawieszały jakoś. Tak czy owak trzeba ściągnąć gaźniki - ale na początek możesz je spróbować opukać - jak się zawiesiły to może się odwieszą. Pozdropozycja otwarcia kranika oraz nieszczelne zawory w pływakach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarco26 Opublikowano 19 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 WitamTemat jest moj ale juz nie aktualny. Nie chcac zakladac nowego pod tym samym tytulem napisze pytanie tutaj. Problem dotyczy Kawasaki ZZR 600, po czyszczeniu gaznikow, synchronizacji, zamontowaniu nowych swiec moto nie chodzi jak powinno, jak odpalam na ssaniu obroty albo skacza na 3000 i tam zostaja albo skacza i spadaja na 1000. Motocykl na zimnym silniku nie chodzi na wszystkie cylindry bo zauwazylem, ze jeden kolektor jest zimny. Ale po okolo minucie jak sie silnik rozgrzeje to juz pracuje na wszystkie 4 cylindry. Jak myslicie co jest powodem? Swieca? Aparat ssania w jednym gazniku?(zaznacze ze gazniki byly bardzo zanieczyszczone przed czyszczeniem). Prosze o inne sugestie. Dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 WitamTemat jest moj ale juz nie aktualny. Nie chcac zakladac nowego pod tym samym tytulem napisze pytanie tutaj. Problem dotyczy Kawasaki ZZR 600, po czyszczeniu gaznikow, synchronizacji, zamontowaniu nowych swiec moto nie chodzi jak powinno, jak odpalam na ssaniu obroty albo skacza na 3000 i tam zostaja albo skacza i spadaja na 1000. Motocykl na zimnym silniku nie chodzi na wszystkie cylindry bo zauwazylem, ze jeden kolektor jest zimny. Ale po okolo minucie jak sie silnik rozgrzeje to juz pracuje na wszystkie 4 cylindry. Jak myslicie co jest powodem? Swieca? Aparat ssania w jednym gazniku?(zaznacze ze gazniki byly bardzo zanieczyszczone przed czyszczeniem). Prosze o inne sugestie. Dziekuje Poziom paliwa dobrze ustawiony?A na cieplym jak chodzi?Kiedy zagladales do zaworow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 To raczej nie zawory, bo na ciepło luzy się skracają czyli byłoby gorzej a zaczyna pracować. Zacząłbym od paliwka tj. tak jak napisałeś poziomu, dopływu i składu a potem ewentualnie to czy gaźnik w ogóle jest w dobrym stanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 Nadal masz problem z gaźnikami. Fakt , że były czyszczone wcale nie oznacza dokładnego i kompleksowego wyczyszczenia. W korpusie gaźnika jest kilka kanałów do których nie ma dostępu bezpośredniego i czasami intensywne mycie w ultradźwiękach nie daje oczekiwanych efektów.Czasami lepszym wyjściem jest kupić używane. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 20 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2011 A moze zaczniemy od tego jak czysciles te gazniki ?Dla mnie, tak jak juz Piotr napisal masz zatkany uklad wolnych obrotow w jednym z nich ( tym ktory nie pali po odpaleniu silnika ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarco26 Opublikowano 21 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Poziom paliwa jest ustawiony wg. serwisowki, luzu zaworowego nie sprawdzalem bo moto ma dopiero 5200 km. to chyba za wczesnie na zawory. Motocykl po odpaleniu gdy sie juz silnik rozgrzeje na wolnych obrotach chodzi rowno obroty ustawione na 1200. Sruba od mieszanki wykrecona na 2 obroty. Swiece nowe Denso, filter powietrza czysty. Czy srodek STP do czyszczenia ukladow paliwowych moglby cos pomoc? Czy odpalanie tak jak teraz niszczy silnik. Czy mozna to zostawic do wiosny i serwisu. Moto uzywam co dziennie na krotkie trasy do pracy nie ma gdzie sie rozgrzac, moze swieca ma przebicie? Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Poziom paliwa jest ustawiony wg. serwisowki, luzu zaworowego nie sprawdzalem bo moto ma dopiero 5200 km. to chyba za wczesnie na zawory. Motocykl po odpaleniu gdy sie juz silnik rozgrzeje na wolnych obrotach chodzi rowno obroty ustawione na 1200. Sruba od mieszanki wykrecona na 2 obroty. Swiece nowe Denso, filter powietrza czysty. Czy srodek STP do czyszczenia ukladow paliwowych moglby cos pomoc? Czy odpalanie tak jak teraz niszczy silnik. Czy mozna to zostawic do wiosny i serwisu. Moto uzywam co dziennie na krotkie trasy do pracy nie ma gdzie sie rozgrzac, moze swieca ma przebicie? Pozdrawiam Jeżeli motocykl stał kilka miesięcy a nie był zatankowany do pełna to należy wymienić paliwo w zbiorniku.Gaźniki ponownie do mycia i ustawienia (1.5 obrotu).Po wyczyszczeniu należy sprawdzić je na szczelność zaworków kilka razy a dopiero potem zamontować w silniku.Olej silnikowy wymienić wraz z filtrem. I ostatnia sprawa - jeżeli masz blisko do pracy to albo kupisz sobie rower albo przed jazdą zagrzej porządnie silnik. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarco26 Opublikowano 23 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Dziekuje za pomoc. Wlasnie wczesniej mialem ustawione sruby mieszanki wolnych obrotow na 1,5 obrotu i ustawilem na 2 bo gdzies wyczytalem(na roznych forach jest napisane ze sruba na 2 obroty na innych ze na 1,5) jak to jest oryginalnie wg. serwisowki a jak to jest przez doswiadczenie? A moze zamiast kupowac rower zakryje chlodnice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Dziekuje za pomoc. Wlasnie wczesniej mialem ustawione sruby mieszanki wolnych obrotow na 1,5 obrotu i ustawilem na 2 bo gdzies wyczytalem(na roznych forach jest napisane ze sruba na 2 obroty na innych ze na 1,5) jak to jest oryginalnie wg. serwisowki a jak to jest przez doswiadczenie? A moze zamiast kupowac rower zakryje chlodnice? A co daje zakrycie chłodnicy?Silnik potrzebuje czasu aby nabrać temperatury i dopiero wtedy termostat otwiera drugi obieg puszczając płyn do chłodnicy. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.