zajc Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 jezeli nie stawiasz na lans i nie sugerujesz sie opinia znajomych , chcesz tanie koszty ekspluatacji i bezproblemowe auto to wybor jest prosty C - Klasa. :)A to ciekawe, bo w obiegowej opinii C klasa pod wzgledem dlugowiecznosci do piet 190tce nie dorasta. Tak jak "okular" do W 124. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 (edytowane) http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/...i-TUV-2008.html http://www.bankier.pl/wiadomosci/print.htm...icle_id=1568844 Edytowane 14 Września 2008 przez PiotrekRR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nab Opublikowano 14 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 Audi A6 odpada z wielu powodów. O Mercedesie klasy C W2004 naczytałem się dużo negatywnych opinii. Ludzie którzy nakręcili tym samochodem dużo kilometrów piszą o częstych awariach, kiepskim serwisie i o słabej jakości wykonania. Mój kuzyn ma BMW 320d z 2001 roku - spalanie w mieście 8l, trasa 6l. Kupił powypadkowe, dostęp do części i ich cena w normie - tak jak w innych samochodach tej klasy. Najprawdopodobniej zostanę przy Fordzie Mondeo 2003/4 po lifcie. Za 33 tyś. jestem w stanie wyrwać dobry egzemplarz, nawet krajowy z pełną historią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 14 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 te silniki sa czule na paliwo ( siadaja pompy) a w polsce sam wiesz co leja i nigdy nie wiesz co trafisz, ciekawe czy poprawili jakosc blach bo starsze modele lubialy rdzewiec tu i tam . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nab Opublikowano 14 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2008 te silniki sa czule na paliwo ( siadaja pompy) a w polsce sam wiesz co leja i nigdy nie wiesz co trafisz, ciekawe czy poprawili jakosc blach bo starsze modele lubialy rdzewiec tu i tam . Racja, Mondeo jest czułe na jakość paliwa. Blachy po 2003 roku są już poprawione razem z kilkoma innymi drobnostkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 A to ciekawe, bo w obiegowej opinii C klasa pod wzgledem dlugowiecznosci do piet 190tce nie dorasta. Tak jak "okular" do W 124. masz racje, bo tym " Mesiom " juz nic nie dorowna, sam zagarazowalem moja 190 D na 8 lat aby miec status Oldtimera. :flesje: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 z tych co podałes to dla mnie albo Mazda 6 albo A4-jak audi to tylko silnik 1.9 nie wyżej-2.0 i 2.5 padaczka straszna! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alan85 Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 ja tez wybralbym mazde, co prawda jezdze dużo mniejszym modelem bo dwojka ale spisuje się czadersko, jezdzilem w swoim zyciu wieloma markami i według mnie mazda to jeden z lepszych producentow samochodow na swiecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrek1281 Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Jeśli chodzi o niezawodnośc to zdecydowanie Mazda. Sam się kulam tylko że 3 i z dala od warsztatów. Kumpel zajeżdza 6 a wcześniej zajeżdził 626. Mówie o przebiegach >500 tkm. Mazda to taki japoński mercedes (trwałośc). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Zacierajacy sie wałek rozrzadu to pierwsze wypusty potem deczko sie zmieniło :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 ale faktem jest ze 2.5 TDI nie należał nigdy do bezawaryjnych silników-szwagierce padł teraz ten silnior w A6-a wczesniej miała z nim same problemy! Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alan85 Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 heheh dobre porownanie japonski mercedes, ale cos w tym jest, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filipr Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 Witam, szukam dla siebie samochodu i myślę o kilku modelach: - Volvo S60, 2,5 D5 163 KM disel- Ford Mondeo 2,0 TDI/2,2 TDI po lifcie- Mazda 6 2,0 TDI Cześć. Co do S60 D5. D5 ma 184 KM a zwykły 2,5 turbodiesel ma 163KM. Silnik D5 cacuszko, naprawdę przyjemnie się śmiga, ale... ergonomia i miejsce w środku to już inna sprawa. Ten samochód jest po prostu w środku ciasny. Z tyłu na kanapie mało miejsca na nogi. Jak spróbujesz przekręcić pokrętło pochylenia oparcia kierowcy to z zegarkiem na ręku jest trudno bo się ręka nie mieści. Reasumując S60 D5 silnik rewelka, ale miejsce i ergonomia cieniutko. Mazda 6. Z tego co mi wiadomo jeden z najbardziej niezawodnych samochodów, a to tylko dlatego że nadal produkowany chyba w Japonii. Niestety japończyki produkowane w Europie to już nie ta sama jakość co te z Japonii. PozdrawiamFilip te silniki sa czule na paliwo ( siadaja pompy) a w polsce sam wiesz co leja i nigdy nie wiesz co trafisz, ciekawe czy poprawili jakosc blach bo starsze modele lubialy rdzewiec tu i tam . Wszystkie nowoczesne turbodiesle są wrażliwe na paliwo. Przy dużym szczęściu po zatankowaniu złego paliwa kończy się to przejściem komputera w tryb awaryjny i jazdą do powiedzmy 90 km/h aż do usunięciu błedu w komputerze w serwisie. Cytuj https://www.facebook.com/EASRacingTeam/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.