Skocz do zawartości

Eksploatacja ktm lc4, yamaha ttr itd


Stig
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Pytanie które zadam bedzie pewnie glupie dla wiekszosci uzytkownikow podforum enduro, ale jednak zapytam. Ciekawi mnie to jak wyglada eksploatacja sprzetow typu KTM lc 4 na drogach. Czy duzo rozni sie od spokojnych enduro typu dominator czy dr 650? Wiem ze to sprzet w teren ale nie stac by mnie bylo na 2 motocykle, wiec musial by tez robic czasami trasy po 150-200 km. Jak by sobie z tym poradzil? Co ile wypada remont silnika? Nikt ze znajomych nie ma takiego motocykla wiec byc moze mam bledne wyobrazenie o nim:P Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z KTM to zalezy jak trafisz , ale sadze ze 30 tys bez ruszania silnika napewno zrobi . TT i XR powinna do 50 tys dobic , gdzie zazwyczaj wymieniasz tylko tlok. Ekspoatacja rozni sie czesta zmiana oleju i regulacja zaworów. Pozatym dosc podobnie.

 

p.s trasy 150 -200 to i EXC wytrzyma.

Edytowane przez Nitomen

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co ile mniej wiecej olej i zawory? Zawory na śrubkach? Czyli ogolnie mozna bez problemu poruszac sie takim sprzetem po szosach?

 

Jeszcze jedno pytanie: jaka stala predkosc mozna utrzymywac takim LC4 na drodze?

Co do prędkości to wszystko zależy od przełożeń (zębatek), oczywiście że można się poruszać po szosach ale tu pojawia się kolejny problem czyli opony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koła i opony by byly cos na styl supermoto. Tak to sobie obmyslilem. A motocykl mial by sluzyc glownie do jazdy po miescie. Tylko zastanawiam sie wlasnie nad kosztem eksploatacji, czy by mnie nie zabil:D Teraz mam xj 600 i eksploatacja jest tania ale z drugiej strony nie daje za wiele w zamian:P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koła i opony by byly cos na styl supermoto. Tak to sobie obmyslilem. A motocykl mial by sluzyc glownie do jazdy po miescie. Tylko zastanawiam sie wlasnie nad kosztem eksploatacji, czy by mnie nie zabil:D Teraz mam xj 600 i eksploatacja jest tania ale z drugiej strony nie daje za wiele w zamian:P

No jeśli to ma być supermoto to koszta nie będą jakieś ogromne ,dasz radę :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To, co mogę powiedzieć o ttr to wymiana oleju, co 6tys przy spokojnej eksploatacji, czyli bez piłowania dzień w dzień w terenie…ja akurat wymieniam, co ok. 3 …XR600 chyba głownie z tego powodu, że ma mniej oleju w obiegu niż TTR to wymiana, co 3 tys a przy jeździe w terenie co 1,5..Odnosnie LC4 się nie wypowiem …obecnie w TTr mam mitasy E09 takie i na teren i na szosę czyli do niczego :icon_twisted: …to jazda na asfalcie nie sprawia problemów sam często robię trasy po 300km trzeba jednak mieć poprawkę, ze komfortowa jazda to nie jest, dupa boli, wieje .Mi najlepiej podróżuje się tak ok. 75-90 a jak wiadomo po polskich drogach to nie jest bezpieczna prędkość …ale jeśli planujesz eksploatować enduraka po miesicie + koła supermoto to nie ma problemu…w takim wypadku ja bym ci polecał TT600RE czyli wersje z rozrusznikiem bo może ci kopniak bokiem wyjsc :) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie milam zadnego z tych sprzetow jezdzielm jedynie drz 400 ale nie wydaje mi sie zeby motocykle tego typu byly dobre w dlugie trasy bo to juz nie przyjemna jazda zbyd duzy witar twarde kanapy nie wielkie predkosc w ktorej motocykle te czuja sie sfobodnie i daja sie dobrze prowadzic. Uwazam ze supermoto to raczej moto do zabaw po miescie, torze i nie dlugich wypadow ale jak kto lubi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LC4 jest poskładany z klocków. Jak się boisz częstych wymian oleju to kup wersję z filtrem wkręcanym w ramę. Jak się boisz twrdej kanapy to kup wersję z miękką kanapą :-). Jak Ci nie pasuje prędkość max. to zmieniasz przełożenia. Jak Ci się nie podobra reakcja silnika na manetkę to zmieniasz gaźnik. Jak ci się nie podobają wibracje i łomot silnika to zmieniasz moto na japońskie :smile:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

LC4 jest poskładany z klocków. Jak się boisz częstych wymian oleju to kup wersję z filtrem wkręcanym w ramę. Jak się boisz twrdej kanapy to kup wersję z miękką kanapą :-). Jak Ci nie pasuje prędkość max. to zmieniasz przełożenia. Jak Ci się nie podobra reakcja silnika na manetkę to zmieniasz gaźnik. Jak ci się nie podobają wibracje i łomot silnika to zmieniasz moto na japońskie :).

 

spam ale co tam mam i wiem (lc4 i to do sprzedania :icon_twisted: ) więc DEAD :icon_razz: masz absolutną racje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...