Vector Opublikowano 5 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 Witam wszystkich. Mam pytanie, ostatnio dwa razy powtórzyła mi się niżej opisana sytuacja... Dojeżdżając do świateł z redukcją albo i bez redukcji w momencie gdy już motocykl zatrzymam, żeby zapiąć jedynkę muszę wciśnąć dwa razy klamkę sprzęgła. Tzn. wygląda to tak, że jeśli dojadę nie moge wrzucić jedynki, po prostu naciskam dźwignię zmiany biegu, ale bieg nie wskakuje tak jak by w ogóle nie było opcji naciśnięcia dźwigni w dół. Natomiast jeśli wcinę sprzęgło jeszcze raz, bieg wskakuje normalnie bez żadnych problemów. Proszę powiedzcie mi czy to wróży coś niedobrego? Czy coś jest nie tak ze sprzęgłem? :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Spróbuj pobawić się regulacją sprzęgła... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 6 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Spróbuj pobawić się regulacją sprzęgła... Ale to kwestia tylko regulacji czy może jeszcze czegoś innego...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MłodyWilk22 Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Jeżeli nie spróbujesz to nie dowiesz sie ani Ty ani My :rolleyes: Napisz jakie efekty przynisła regulacja a bedziemy dumac dalej... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 6 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Jeżeli nie spróbujesz to nie dowiesz sie ani Ty ani My ;) Napisz jakie efekty przynisła regulacja a bedziemy dumac dalej... Tylko kurczę nie wiem kiedy będę miał czas :) A jeszcze mam pytanie czy to jakim jest zalana olejem ma w ogóle znaczenie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 6 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 No na naciagniecie linki duzo czasu nie trzeba chyba :) Olej ma znaczenie, oczywiscie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 6 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2008 Już dostałem odpowiedź od życzliwego forumowego kolegi ( :lalag: ), także wszystko jest w normie i w porządku :icon_eek: Teraz zaraz się podepnę, czy źle zrobiłem, że zalałem ją olejem półsyntetycznym...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Na pewno nie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klapek Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Na pewno nie. Adam M. Ale z drugiej strony stać Cię na drogie moto a żałujesz na eksploatację? :notworthy: Pozdro all ;) Cytuj Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..? www.kolyaska.fora.plObecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 7 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 (edytowane) Ale z drugiej strony stać Cię na drogie moto a żałujesz na eksploatację? :buttrock: Pozdro all :crossy: Nie, akurat tutaj nie chodzi o koszty eksploatacji, a nawet jeśli by o to chodziło to różnica 20 złotych na oleju to dla mnie żadna różnica :smile: Dlatego właśnie pytam jaka jest różnica, co jest lepsze dla silnika? A kupując olej po porostu zbytnio się nie zastanawiałem, sprawdziłem tylko jaką ma mieć lepkość i to wszystko... Wiem, że to głupie ale po prostu nie pomyślałem... Pytałem już Ciebie Adamie.M, ale niestety cały czas ta myśl mi nie daje spokoju, że zalałem kiepskim olejem moją ukochaną CBRkę :buttrock: Wszyscy tylko ciągle o tym w pełni syntetycznym oleju mówią - czy jeśli przy następnej wymianie zaleję silnik pełnym synt. nic się nie stanie??? Edytowane 7 Września 2008 przez Vector Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cziken929 Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Nic się nie stanie jeśli następnym razem zalejesz syntetyk, jak również nie polepszy się zmiana biegów ponieważ to nie wina półsyntetycznego oleju. No chyba, że nalałeś lotos semisyntetic :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 8 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Nic się nie stanie jeśli następnym razem zalejesz syntetyk, jak również nie polepszy się zmiana biegów ponieważ to nie wina półsyntetycznego oleju. No chyba, że nalałeś lotos semisyntetic :wink: Jeszcze muszę poczytać o lepkości olejów, może gdzieś znajdę który będzie lepszy :crossy: PS. Nie zalałem Lotosem - śmierci stop :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 28 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Odświeżam temat chcąc tylko poinformować, że po przejściu na płen syntetyk - Motul 300V praca sprzęgła uległa poprawie. Nie ma żadnych problemów z zapinaniem 1 w żadnych warunkach. Także jednak olej wpływ na pracę sprzęgła ma i to widać w sposób znaczący. :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
abu Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 No to pozwolę sobie potwierdzić wpływ oleju na działanie skrzyni biegów (podobno Hondy sa bardzo na to wrazliwe) - w CBF600 skrzynia zupełnie inaczej chodziła na syntetyuku, dużo, dużo lepiej, ale nigdy nie działała tak dobrze jak w obecnym Suzuki :icon_mrgreen: Cytuj wspomóż biednego -> http://warszawa.menelgame.pl/change_please/5580475/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek-rr Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Witam wszystkich. Mam pytanie, ostatnio dwa razy powtórzyła mi się niżej opisana sytuacja... Dojeżdżając do świateł z redukcją albo i bez redukcji w momencie gdy już motocykl zatrzymam, żeby zapiąć jedynkę muszę wciśnąć dwa razy klamkę sprzęgła. Tzn. wygląda to tak, że jeśli dojadę nie moge wrzucić jedynki, po prostu naciskam dźwignię zmiany biegu, ale bieg nie wskakuje tak jak by w ogóle nie było opcji naciśnięcia dźwigni w dół. Natomiast jeśli wcinę sprzęgło jeszcze raz, bieg wskakuje normalnie bez żadnych problemów. Proszę powiedzcie mi czy to wróży coś niedobrego? Czy coś jest nie tak ze sprzęgłem? :( Nie znam chyba nikogo kto do CBR stosował by inny olej niż 10/40 ,a bieg 1 załączasz z luzu czy z 2,3? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.