Komarrider Opublikowano 5 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Września 2008 ok może i odgięta ale nie lubię jak toś pisze ze strach tym jeździć jeżeli nieraz w dziale custom itd. piszą że świetne moto przerobione itd itd. a ludziska w domowych garażach spawają własne moto jak na moje małe skromne doświadczenie ale jest jakieś motocykl który przy 70 km/h da sie puścić kierownice i nic nie zciąga ani nie bije to chyba zdrowy. ale mniejsza z tym motor będzie do przeróbki na cafe racera wiec prosiłem tylko o odpowiedz co to za silnik Więc Wielkie dzięki Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Jak ci kiedyś ten silnik wyleci na asfalt na dziurze to pewnie zmienisz zdanie :) Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 ok może i odgięta ale nie lubię jak toś pisze ze strach tym jeździć jeżeli nieraz w dziale custom itd. piszą że świetne moto przerobione itd itd. a ludziska w domowych garażach spawają własne moto jak na moje małe skromne doświadczenie ale jest jakieś motocykl który przy 70 km/h da sie puścić kierownice i nic nie zciąga ani nie bije to chyba zdrowy. ale mniejsza z tym motor będzie do przeróbki na cafe racera wiec prosiłem tylko o odpowiedz co to za silnik Więc Wielkie dzięki Pozdrawiam Zrób może jakiś projekt , szkic jak toto ma w/g Ciebie wyglądać jako Cafe Racer bo jakoś nie mogę sobie wyobrazić. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2008 Dokladnie okreslenie Piotrka jest najlepsze - dlatego lepszy ze idiotoodporny - najbardziej wsrod "starojaponczykow".Przelozenie pierwotne kolami zebatymi, tylko jeden lancuch rozrzadu napedzajacy 2 walki i 8 zaworow z regulacja plytkowa, 2 x mniej czesci ruchomych niz w Hondzie. Dol silnika sie praktycznie nie zuzywa nawet przy zadkich wymianach oleju, skrzynia jest bardzo dobra.Jedyna jego wada to instalacja ladowania, ale ta jak sadze zostala wzieta z Hondy :PJak ktos chce wiecej mocy to warto znalezc takiego o pojemnosci 1000 ccm - wymiary sa takie same.Buber, sa silniki Hondy ktore mi sie bardzo podobaja ale pierwsza wersja dwuwalkowa do nich nie nalezy, pozniejszy CBX jakos lepiej im wyszedl. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Eee no, spoko, tylko chciałem poznać zdanie. Osobiście nabieram coraz większej ochoty żeby szukać CB900 w Niemcach.... Ale czas (i fundusze) pokażą...Na Suzuki się jednak nie przerzucę... :wink:Ale dzięki za uwagi. Teraz wiem o co chodziło, i jestem w stanie zgodzić się z argumentacją. :biggrin: :icon_eek: Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.