Skocz do zawartości

Xenony ???


Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli wloze same bez "Bi" to nie jest taki przepis 'że samochod wyposażony fabrycznie w światła mijania i drogowe musi miec sprawne obie opcje?"

i musi mieć system samopoziomowania, spryskiwacze i homologacje i inne bzdety. To pytanie z rodziny tych "zabiłem babcie, czy teraz zus nie zabierze mi jej renty?"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie chodzi tu najbardziej o poziomowanie, bo jeśli usiądzie Ci 2 czy 3 osoby z tyłu to przód samochodu się podnosi i razisz osoby z naprzeciwka, dlatego w fabrycznych jest to obowiązek. Spryskiwacze każdy chyba wie, lampa się brudzi co daje że źródło światła się rozprasza. Można to nawet samemu wszystko założyć, nawet w motocyklu:p no może bez spryskiwaczy:)

Założyłem ostatnio Bi-xenon 8000k, jeśli chodzi o jazdę po zmroku czy w nocy jest wielka różnica. Jeśli jeszcze droga jest dobrze oznakowana i farba nie zmyła się z drogi z liniami to jak po pasie startowym. Jeszcze ani jedna osoba mi nie migała długimi, tylko raz podczas czy milicjanty stały z radarem. Za to gdy jeździłem na zwykłej H4 strasznie często migali mi długimi, może to przypadek ale jednak co do różnicy jest spora...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiec idac za rada kolego wczoraj zamontowalem bi0ksenona do mojej Venus. Dzisiaj odbyly sie pierwsze jazdy testowe, najpierw pojechalem do kumpla na stacje diagnostyczna ustawic wysokosc - potem na miasto - musze przyznac efekt piorunujacy - widzialnosc porawiona kilkakrotnie a pasy na jezdni robia sie az niebieskie. Poezja. Jak zapodalem dlugie to droga zdawala sie plonac i pokazywac mi start (taki maly zarcik) ale widzialnosc poprawiona. Jestem zadowolony nawet bardzo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja juz jezdze jakies 3 miesiace z Xenonem w swoim bandicie i ani razu nikt mi nie mrugnął długimi.

W nocy jest o niebo lepiej. Zreszta oryginalnie w bandicie swieci baaardzo kiepsko i xenon to jedyne wyjscie jak sie chce jezdzic w nocy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ze tak zapytam, czy ma ktos ksenon w hayabusie?? swiatla w tym motocyklu same w sobie sa juz bardzo dobre ale zawsze mozna je poprawic. bardziej chcialem zapytac gdzie wsadziliscie przetwornice (po co kombinowac jak mozna zapytac)

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ze tak zapytam, czy ma ktos ksenon w hayabusie?? swiatla w tym motocyklu same w sobie sa juz bardzo dobre ale zawsze mozna je poprawic. bardziej chcialem zapytac gdzie wsadziliscie przetwornice (po co kombinowac jak mozna zapytac)

 

 

 

Za owiewka mam tyle miesjca, ze stado koni by weszlo. W hayabusie to nie wiem ale przetwornica jest mniejsza od pudelka papierosow. mozna ja wcisnac praktycznie wszedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

J ja wtrące swoje 3 grosze na temat długości fali światła (czyli te 4300, 5000, 6000, 8000, 10 000K)

Instaluje kesenony w puszkach i moto od 2 lat.

Polecam do motocykla falę o długości 6000 K z powodu tego, że światło jeszcze wydaje się niebieskie w lampie( co części użytkowników na tym zależy) a na drodze jest to już dość białe światło.

Najlepiej jest wstawić 5000 K jeśli nie jesteście szpanerami a zależy Wam na dobrych światłach. Czyli takich które nie giną na asfalcie bez pasów lub w deszczu.(wiem wiem, rzadko się jeździ ale jak Wam przyjdzie jechać z palnikami od 8000K w górę w deszcz w nocy i znikną Wam jeszcze pasy i...te kropelki wody na szybie to zrozumiecie o czym piszę).

Ja osobiście zdemontowałem 8000K i zamontowałem 6000K.I zastanawiam się nad 5000K.

Ale może zrobię to w ramach testu.

Gorąco polecam ksenony w moto bo naprawdę stajemy się trochę bardziej widoczni.

Co do policji to nie spotkałem się z czepianiem sie do ksenonów bo jednak chodzi tu o bezpieczeństwo i trochę mijałoby się z celem aby nas za to akurat gnębili.Po prostu trzeba dbać o czysta lampę i ustawione dobrze światła.

Przetwornice są takich rozmiarów, że zawsze gdzieś się je upchnie.

Podłączenie elektryczne jest banalnie proste nawet dla laika.

Jeśli chodzi o podłączenie przełączanych H4 to wystarczy zewrzeć ze sobą odpowiednie przewody w przełączniku krótkie-długie przy lewej manetce i wtedy nie będą gasły krótkie.

Wszelkie pytania na forum a nie na PW to więcej osób skorzysta.

:) HOWK

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli przy zarowce H7 wystarczy tylkopopodpinac wtyczki. cala instalacja jest plug and play?

 

Aha no i gdzie kupic palnik 5000K?? z tego co widze to po 4300 dostepne sa dopiero 6000.

 

A prawde mowiac wolal bym mega biale swiatlo niz hamskie niebieskie.

 

moze jestes w stanie polecic jakis zestaw godny uwagi a nie kosztujący milion euro :biggrin:

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...