maciej_mi Opublikowano 1 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2012 alu na 100% się nie prostuje, stalowe na upartego można by rozszprychować i kombinować wyklepać ale ja bym nie ryzykował, wiadomo zmęczenie materiału i potem może pęknąć tym bardziej przy skokach.... ponieważ dostanie kół do crm 250 w PL może być zadaniem dla czaka norrisa (są pewno w ASO ale cena zapewne wyższa niż wartość motocykla) ja mam 2 propozycjenajlepiej spróbuj dostać całe używane koło żeby pasowało, pewno będzie problem z tarczą ale pokombinuj może np rozstaw śrub by sie zgadzał w innym kole i przerzucisz tarczę albo chociaż obręcz i przeszprychować i dobrze wycentrować.... swoją drogą ładnie musisz latać że zawias ci klęka :D masz tą starą crm na stalowej ramie czy AR na alu ?? kiedyś na ten motocykl chorowałem ale dostępność części w PL sprowadziła mnie na ziemię.... W sprawie kół do CRM 250, pasują od xr 400, w przypadku modeli z ośkami 17mm bezpośrednio, przy modelu z ośką przednią 15mm (starsze roczniki) trzeba wymienić łożyska od xr 250. Ps. honda nie produkowała CRM 250 AR na alu ramie, została ona zaadaptowana przez pasjonatów z uk. W japoni jest firma która renowuje, przerabia, adaptuje właśnie alu ramę i przedaje te motki za miliony yenów.http://www.uzushio-racing.com/fream.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebiii666 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 (edytowane) Panowie mam pytanko. Jestem na etapie małego remonciku mojej CRM250 ( MD24 ) z 1996 roku. Powiedzcie od czego jest ten kruciec widoczny na fotce, który znajduje się pod gaźnikiem na fotce, a dokładniej pod elementem łączącym gaźnik z silnikiem- czyli tą rurą gumową, taki zaciapany olejem: https://picasaweb.go...711240340236290 - wyląda jak by była do niego jakaś gumowa rurka przyczepiona tylko od czego???? A na tej fotce: https://picasaweb.go...709933822933490 - nie wiem też jaki wężyk i od czego ma tam być ( ta biała zagięta rurka), koło tej rurki znajduje się gumowe kółko po którym ślizga się łańcuch. Wszystko bylo oki z CRMką chodziła super, tylko jak zacząłem ją rozbierać zastanawiają mnie te 2 ,,wypustki ''. Dodatkowo muszę zakupić ślizg na wahacz do CRMki, zębatkę przednią i klocki z przodu. Z klockami i zębatką nie ma problemu, chociaż większość części jest do Hond CR a do CRMek trudno jest znaleźć. Mam pytanko czy ślizg w CR 125 i CR 250 jest taki sam jak w CRM 250?????? bo za chiny nie mogę znaleźć ślizgu jak wpisuję w wyszukiwarce alledrogo ,,Honda crm 250'' - w ogóle jest wtedy mało znalezionych aukcji.................... Dodatkowo jeszcze muszę wyprostować przednią felgę ( za szybki podjazd :) ) oraz pomalować całą ramę i zbiornik paliwa. A z tym to już sobie poradzę chyba :) W ogóle to zauważyłem, że z dostępnością części i z ilością sprzętu na allegro jest miernie.... NIKT NIE WIE??? Edytowane 12 Marca 2012 przez sebiii666 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajka Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Może ktoś będzie mógł mi pomóc ze stopką boczną. Do CRM dostanie używki graniczy z cudem ale widziałem kilka do NSR 125. Wyglądają podobnie ale czy będzie można ją zamontować? Na przysład coś takiego:http://moto.allegro.pl/honda-nsr-125-jc-22-stopka-boczna-kosa-i2152899115.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykcinek Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Witam :) W mojej CRm 125 mam teraz z przodu zębatkę 11 zębów a z tyłu 40 jednak są już bardzo zużyte. Chcę zakupić 14 i 38 bo innych nie ma w zestawie na allegro. I stąd moje pytanie czy honda nie będzie zbyt słaba? Dodam, że jeżdżę tylko w teranie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adis3 Opublikowano 17 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2012 Witam :) W mojej CRm 125 mam teraz z przodu zębatkę 11 zębów a z tyłu 40 jednak są już bardzo zużyte. Chcę zakupić 14 i 38 bo innych nie ma w zestawie na allegro. I stąd moje pytanie czy honda nie będzie zbyt słaba? Dodam, że jeżdżę tylko w teranie. Ja mam teraz 40 z tyłu i 14 z przodu i po prostu musze bardzo ją kręcić żeby w terenie zmienic bieg na wyższy. Jestem w trakcie szukania zębatki 12z. do przodu. Zębatki może kup osobno . A gdzie dostałęś zębatkę11z? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykcinek Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 miałem już jak kupiłem CRM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 18 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2012 11 zębów to wam zeżre ślizg i będzie cieło wahacz..........lepiej szukać większej na tył albo dorobić na zamówienie , koszt większy ale łańcuch i ślizg dłużej pożyją.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tadzias Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Witam, Panowie wie ktoś jakie powinny być odblokowane dysze w gzaźniku? hondy crm125,szukałem na forum NSR i oni zalecają 138,42,65 ale w crm 125 orginalne są 142,45 (coś około tego) i 50, i ta ostatnia mnie zastanawia jakaś dziwna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adis3 Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 WitamNie wiem jak z tą ostatnią(jest to dysza mocy na wysokich obrotach, power jet) ale ja też miałem 50 a w serwisówce od crm'ki jest 65. Kupiłem i wymieniłem na 65. Poprawił sie górny zakres obrotów ale crm'ka ma większy apetyt na paliwo :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajka Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Witam :) W mojej CRm 125 mam teraz z przodu zębatkę 11 zębów a z tyłu 40 jednak są już bardzo zużyte. Chcę zakupić 14 i 38 bo innych nie ma w zestawie na allegro. I stąd moje pytanie czy honda nie będzie zbyt słaba? Dodam, że jeżdżę tylko w teranie.Cześć. Ja ostatnio zmieniałem cały napęd i kupiłem zębatki 14-40, takie są fabrycznie wstawiane. Po 2 wyjazdach w teren zamówiłem 13 na przód (a dopiero zaczynam zabawę z motorem), także zdecydowanie odradzam zakup 14-38 - typowo turystyczne przełożenie. Czeka mnie regulacja gaźnika i zobaczę jak będzie ale już odczułem różnicę przy zmianie o 1 ząb z przodu. Myślę jeszcze o wstawieniu 42 z tyłu. Czy macie jakieś pomysł skąd dorwać ślizg łańcucha na wahacz do CRM125 bo u mnie niestety go nie ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykcinek Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 (edytowane) Ja i tak musiałem 14 wymienić na 12, bo jakiś inteligent sprzedaje pod konkretny model części w zestawie, które ze sobą nie współgrają. Po prostu z 14 i 38 łańcuch okazał się za krótki. Nie byłem zadowolony, gdy to zobaczyłem, a jeszcze dałem wcześniej gościowi pozytywa, bo nie wiedziałem, że to nie będzie pasowało. Ale teraz mam 12 i 38 i mi takie pasują :D I z tego wszystkiego to trochę źle docierałem nową tuleje i tłoka, bo w końcu kiedy zrobiłem Honde to od razu był ogień... :D A co do ślizgu to nie wiem, bo ja nawet nie patrzyłem za nim tylko zrobiłem taki prymitywny z gumowego pasa. Ale będę musiał wymyślić coś lepszego, bo dość szybko się to wyciera. Edytowane 16 Kwietnia 2012 przez patrykcinek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adis3 Opublikowano 19 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2012 patrykcinek, nie przejmuj się tym, że odrazu jezdziles normalnie. Przecież jest teoria o ostrym docieraniu że jest lepsze i dużo osób to stosuje i jest git. Może nawet przez to masz mocniejszą crm'kę niż taki co jezdzi 1000km przymulając sprzęta. Jest wskazane jezdzić w pełnym zakresie obrotów ;) Ja też będę stosował tą metodę ;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykcinek Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 A no to dobrze, bo trochę się tym martwiłem. A czy wy długo rozgrzewacie crm na wolnych obrotach przed jazdą przy takiej temperaturze jaką ostatnimi dniami mamy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pajka Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 No ja też chyba sobie odpuszczę szukania ślizgu. Dostałem ostatnio kawałek dość twardego tworzywa, które da się wygiąć i dokręcić do wahacza, zobaczymy jak się będzie sprawowało. Zawsze to lepsze niż nic... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykcinek Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Podawaliście 3 rozmiary dysz. A z mojego gaźnika wyciągnąłem te 4 na zdjęciu, których rozmiary są pod nimi. Czyli, któraś z nich nie jest dyszą? I jak widać ta długa jest złamana. Co będzie się działo jak jej nie założę? Za co ona odpowiada? I czy wiecie gdzie można dostać jedną lub cały komplet? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.