DJ Volt Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 DJ Volt ty to i tak masz dobże bo ci pali , a ja już nie mam siły do mojej crm-ki :evil: Tylko, że w tym stanie więcej emocji zapewnia komarek niż tak kupa szrotu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek12 Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 no nie zaprzeczę, przynajmniej mój komar chodzi :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackuzy Opublikowano 18 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 (edytowane) a jak ma się wasza kompresja? Mierzyliscie czy tylko na oko patrzyliśta?? Obiawy typowe dla zjebanego tłoka, spieczonych pierscieni, przytartego silnika...... (chociaż moja jest przytarta a zapie**ala) Moze być też Volt zwalone ustawienie/sterowanie zaworu... ale pamiętam ze z tym walczyłeś i nie dało efektu, gdybyś był z łodzi być na to spojrzał ale niestety ciut za daleko.... Krzysio, skoro tłok niby OK a rzuciła palenie może coś z zapłonem? w jakim stanie masz cewki i czujnik położenia magneta?? sprawdź ich oporność, wartości są w serwisówce. Jak go kupilem byl zalany wodom niewiedzialem? i zimom zamarzla, zagotowala sie hlodnica j*bla pompka i termostat wyczyscilem wszystko sprenzarkom ale nic nie pomoglo po przejechaniu 5km na polowie gazu tenperatura wchodzi na czerwone EEEEEE... słownik? Firefox i sprawdzanie pisowni? CHŁOPIE OPANUJ TY SIĘ ;] dysleksją się nie wykręcaj... a w temacie walnięcia chłodzenia... w jakim masz stanie podkłądkę pod głowicą? Nie dymi ci na biało? może gotuje przez wpływ gazów z komory?? może to magiczne? Zatkana chłodnica jest możliwa, ja nie mam termostatu w ogóle swoją drogą... a może termostat odwrotnie wsadziłes?? to jakaś pierdoła musi być... zębatka pompy wody? w dobrym stanie? zazebia się z wałem?? Edytowane 18 Czerwca 2010 przez Jackuzy Cytuj Jacek Winiarek Fotografia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ Volt Opublikowano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2010 Założony nowy nie wyrobiony półksiężyc na oś zaworu. Poprzedni był mocno wylatany. Jeśli zawór to pozostawałby kwestia części elektronicznej. Został moduł zapłonowy, moduł zaworu i cewka. Tylko boje się wydać na któreś hajs i nie uzyskać dobrych efektów. Poczytałem trochę na forum i chyba odprowadzę tego szrota do Greedo o ile on się babrze w takich 2T parchach. Ja już nie mam siły na ten wynalazek ;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek12 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 a może to któryś z bezpieczników ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saperxxl Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 (edytowane) WLASNIE KOPCI NA BIALO A Z PODKLADKI ZESZLA FARBA,NIEWIEM JAK U CIEBIE ALE U MNIE NIEMA MOZLIWOSCI WSADZIC ODWROTNIE TERMOSTATU, ZEBATKA JEST OK Edytowane 20 Czerwca 2010 przez saperxxl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Co do magicznej bariery 6tys. u siebie miałem to samo trzeba było długo trzymać żeby sie wkręciła, jak obroty spadły to kaplica, tyle że w mojej dało sie przeciagnąć na każdym biegu ale to nie była jazda tylko męki. Walczyłem z nią bardzo długo, miałem nowy tłok i tuleje, wymieniałem simmering, podmieniałem gaźnik, regulowałem zawór, odłączałem go całkiem, zmieniałem świece przeglądałem całą elektryke i co i nic dalej było to samo, wreszcie pozbyłem sie jej i miałem spokój :bigrazz: A co do przegrzewania sie to pierwsze co bym sprawdził jeżeli zimą woda zamarzła i była odpalona to zębatke pompy wody jak dobrze pamiętam to jest plastykowa i nie trudno żeby ją zmieliło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DJ Volt Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Co do magicznej bariery 6tys. u siebie miałem to samo trzeba było długo trzymać żeby sie wkręciła, jak obroty spadły to kaplica, tyle że w mojej dało sie przeciagnąć na każdym biegu ale to nie była jazda tylko męki. Walczyłem z nią bardzo długo, miałem nowy tłok i tuleje, wymieniałem simmering, podmieniałem gaźnik, regulowałem zawór, odłączałem go całkiem, zmieniałem świece przeglądałem całą elektryke i co i nic dalej było to samo, wreszcie pozbyłem sie jej i miałem spokój :bigrazz: A co do przegrzewania sie to pierwsze co bym sprawdził jeżeli zimą woda zamarzła i była odpalona to zębatke pompy wody jak dobrze pamiętam to jest plastykowa i nie trudno żeby ją zmieliło. Nie pocieszyłeś mnie. Ja zmieniłem tuleje z tłokiem, gaźnik, wszystkie możliwe kombinacje z zaworem poza zamianą modułu, świece itp. Za ile udało Ci się sprzedać ten problem na kołach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Nie sprzedałem go bo zawór wydechowy wystawał mi delikatnie do cylindra i przez to poszły pierścienie, nie miałem kasy żeby jej robić i wymieniłem sie za DT 80 na chodzie którą sprzedałem kilka dni później. Nie straciłem na tym bo CRM kupiłem za grosze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek12 Opublikowano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2010 Damiano :notworthy: może ty coś poradzisz w sprawie mojej CRM -ki :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek12 Opublikowano 23 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2010 tak z grubsza już wiem co siadło, moduł zapłonu albo cewka bo nie daje iskry moduł i silniczek zaworu sprawdziłem i są ok czy cewka zapłonowa z MTX albo CRM 80 będzie pasować do 125? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MxFan Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Witam, czy ktoś kiedyś wymieniał uszczelki na amortyzatorach z przodu? Jeżeli tak to bym prosił o wymiary owych uszczelek, bo nie mam zbyt czasu na rozebranie i zmierzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MxFan Opublikowano 30 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2010 Cześć, poprzedni post aktualny cały czas, pojawiło się 2 pytanie. Zakupiłem olej Motul Fork 15W lecz nie wiem ile go lać aż do zakrywki na samej górze czy jakoś inaczej proszę o odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonio Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 Uszczelniacze maja wymiar 41,7/55/8 .Z tego co sie orientuje to powinienes wlac 470 ml w lage. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MxFan Opublikowano 1 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2010 (edytowane) Dzięki wielkie Bonio, czekam na inne porady odnośnie lania oleju, bo coś żę 470 ml na lage to chyba za dużo. Do DT lało sie 366 ml. Czekam na porady. Edytowane 2 Lipca 2010 przez MxFan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.