glowa500 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Ostatnio mam problem z odpaleniem mojem DT 125R (rocznik 97). Nigdy idealnie nie paliła, ale z biegiem czasu zaczęła coraz gorzej, a teraz pali już tylko na pych. Wymieniłem świecę, przeczyściłem gaźnik i nic. Dodam że Yamaha wkręca się na obroty jak zawsze więc zapewne to nie jest problem z tłokiem bądź cylindrem. Z góry dzięki za pomoc... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yoyo Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 moze masz fest rozregulowany gaznik, sproboj ja odplaic, pokrec srubkami od obrotow i dyszy zeby chodzila dobrze, zgaś ją i na kopa próboj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slo_mo Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Ja jednak postawiłbym na zużyty tłok lub pęknięte pierścienie - to że po odpaleniu wkręca się dobrze na obroty o niczym nie świadczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
truwcio Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 tak to jest za małe sprężanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Manometr do reki i zmierz cisnienie w cylindrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 To jeszcze jedno pytanie, ktore moze pomoc zdiagnozowac problem. Czy jak juz ja odpalisz i rozgrzejesz to pali dobrze?? Bo jesli tak to jak dla mnie odrazu garnek do rozkrecania. Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
glowa500 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Rozebrałem i pierścienie w nie najlepszym stanie ;/ A jak jest ciepły to również nie pali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 No to sam sobie odpowiedziales :notworthy: Silnik do remontu ;] Pozdrawiam. Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybex Opublikowano 21 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2009 Panowie mam tak samo w Aprili Rs 125 silnik ROTAX 123. Z biegiem czasu coraz gorzej tz napoczatku palila ladnie na zikmnym jezdzilem jezdizlem gdzies jak mi zgasla to juz na rozrusznik jej nie mogłem odpalić musiałem pchać, później z biegiem czasu musiałem pchać coraz dłużej ... teraz np w garazu raz na rok zapali pochodzi i zgaśnie i nie ma bata jej odpalić. Czyściłem gaźnik zmieniałem świece ... kompresja 10 . Więc cylinder napewno zdrowy... co o tym myślicie widze już się temat powtarza a chyba każdy ma banie jak to zrobić... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 A gaźnik masz dobrze wyregulowany chodzi mi o pływak poziom paliwa w komorze?? same czyszczenie gaźnika za dużo nie pomaga :icon_exclaim: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kermit88 Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Nie chcę zakładać nowy temat, więc się przyłączam. Skuterek nie chce zapalać. Jak odkręcę świece i wstrzyknę trochę mieszanki to zapali. Jak się rozgrzeje to ładnie wchodzi na obroty. Potem tez raczej zapala. Ale jak postoi tak z godzinkę to potem nie ma mowy aby zapalił. Gaźnik był czyszczony i regulowany, wymieniony też był kruciec łączący gaźnik z cylindrem bo był popękany (myślałem ze to jest przyczyną). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 22 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2009 Zamały stan paliwa w komorze pływakowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.