Gość zenoo Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 wszystko pięknie-ładnie, ale nie daj Boże "automata" brać na hol... o tyle istotne, że ciekawe ilu z nas ma NOWE automaty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orzeszek :) Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 ford f250 ambulance, wujaszek ma odmianę "między miastową" , pod maską hemi, 2x200L etyliny, nie chcę drążyć tematu, ale hemi to jednostka montowana w koncernie chryslera, czyli w dodge i w plymouth, teraz jeszcze w jeepach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Znaczy w czym problem w automacie jest branie na hol? Wbijasz N i chyba większych komplikacji nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Orzeszek :) w fordach też ,tych australijskich Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauy86 Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 (edytowane) Znaczy w czym problem w automacie jest branie na hol? Wbijasz N i chyba większych komplikacji nie ma. nie można holować samochodu z "automatem" ponieważ takie zachowanie powoduje drastyczne zmniejszenie ciśnienia smarowania w skrzyni, co może spowodować jej awarię, a już na pewno przyczyni się do zniszczenia jej trwałości - tak samo jakbyś w trakcie jazdy przełączył z "D" na "N". Jeśli chodzi o automat to należy pamiętać że częste przełączanie z pozycji D na N i odwrotnie przyspiesza zużycie elementów - tak jak np niektórzy ludzi przełączają gdy czekają na czerwonym świetle pozdrawiam mauy86 Edytowane 25 Stycznia 2009 przez mauy86 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BIL Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 U mnie nawet zalecają przełączanie z D na N przy dłuższym postoju :biggrin: Ale to skrzynia z lat 80-tych. W dodatku mogę być holowany na neutralu. Niektórzy muszą brać motylka. Cytuj Ludzi sie hoduje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mauy86 Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 U mnie nawet zalecają przełączanie z D na N przy dłuższym postoju :biggrin: Ale to skrzynia z lat 80-tych. W dodatku mogę być holowany na neutralu. Niektórzy muszą brać motylka. tak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 (edytowane) ...żona uwielbiała jazdę Omegą. Nie z powodu driftów :) ale z powodu łatwości parkowania na każdym zatłoczonym parkingu. taki promień sakrętu już se ne vrati Tam gadanie... merc tez ma super promien skretu... :icon_mrgreen: Zwlaszcza 190 - tka, z mniejszym promieniem skretu sie jeszcze nie spotkalem :biggrin: Znaczy w czym problem w automacie jest branie na hol? Wbijasz N i chyba większych komplikacji nie ma. Zanim to zrobisz to zapoznaj sie z instrukcja obslugi. Niektorzy producenci zezwalaja na dystans 50 km. :crossy: Edytowane 27 Stycznia 2009 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaskier Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 Zielony butelkowy jak Lanos. :biggrin: Ja najbardziej lubię zielony butelkowy taki jak na butelce Lecha, którego właśnie żłopię :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TDragon Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 To Ty z Lechem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Normalnie zdradzil III rzesze.... :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 7 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2009 Bedąc przy automatach - Wczrsniej latałem troche Passatem b4 VR6 na automacie. Tam skrzynia miała super reakcje - szybko redukowała, szybko zapinała kolejny bieg po popuszczeniu gazu. Natomiast skrzynia aut. w Mercu CLK 320 ma tak ospałą reaakcje ze nijak nie pasuje do wizerunku tego badz co badz sportowego auta. O ile czas redukcji po wcisnieciu do oporu ta sie strawic, to reakcja na popuszczenie gazu przy przyspieszaniu ma tempo zółwia ;) Auta ktotymi jezdziłem w ogole miały i tylny i przedni napęd i nie było dla mnie wiekszej roznicy który prowadziłem. Smiesza mnie natomiast niektore wypowiedzi o tych wszytskich poslizgach itd.....na codzien coniektorzy z Was idą poslizgiem po wszytskich zakretach i rondach ze to takie wazne ? Zgodze sie ze w zimie raz za kiedy może autem porzucac bo jest ślisko, ale jak sie je rozj**** to to nie jest wina przedniego czy tylnego napedu tylko cioty za kierownica która do tego dopusciła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zenoo Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 wracając do głównego wątku : u nas zasypało jak szlag, pługi nie dojeżdżają, bo gmina biedna :bigrazz: i ja NIESTETY przesiadłem się z mojego "tylnego" 124 na "przednią" Mazdę mojej żony, chociaż w moim 124 mam nowe zimówki, a u żony stare.... ale moim nie podjadę do garażu, bo mam pod górkę, a żony z problemami ale jednak, niewiele dało dociążenie bagaznika (jakieś 150 kg) - Mietek jak "pływał" tak "pływa" na podjeździe..... zwracam trochę honoru małym gównom z przednim napędem :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.