artur.h Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 (edytowane) Witam, chciałem zadac kilka pytań. Otóż już dośc długo szukam tłoka do tzr 80 i w końcu postanowiłem dopasowac od dt 80. Po sprawdzeniu wymiarów byłem pozytywnie zaskoczony, ponieważ prawie wszystkie rozmiary się zgadzały, poza jednym, mianowicie wysokośc (od czubka denka do dołu) na moim tłoku jest 57 mm a od dt 58 mm. Czy to wpłynie jakos znacząco na pracę silnika? I następna rzecz: po bokach tam gdzie są otwory na sworzeń są wyżłobienia, a w internecie widuję różne tłoki, z tymu żłobieniami, bez nich i tak dalej... Jaką rolę one mają?i jeszcze jedno pytanie-jak nazywa się materiał z którego robi się uszczelki? Gdzie go można kupic? Pozdro Edytowane 26 Sierpnia 2008 przez artur.h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kornell Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 jesl ichodzi o dlugosc tloka to raczej niepowinna ona przeszkadzac chociaz najpierw bym sprawdzil czy na dole niebedzie o nic haczyc. wyzloobienia sa po to aby chlodzic tlok, moze pod uszczelke dac czerwony sylikon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur.h Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 moze pod uszczelke dac czerwony sylikon? ale własnie nie mam uszczelki i chce kupic ten materiał z ktorego się je robi i sobie wyciąc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Kornell nie masz pojęcia o czym piszesz. Tłok od DT ma większą odległość od sworznia do denka czy od sworznia do końca płaszcza tłoka? Jeśli ta pierwsza odległość (do denka) jest większa to nie możesz założyć tego tłoka, jeśli druga to wpłynie to na zmniejszenie mocy. Uszczelkę tylko nową oryginalną. O otworach poczytaj - wyszukiwarka. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur.h Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 większą odległośc ma od sworznia do końca płaszcza tłoka. A uszczelka? Skąd mam oryginalną uszczelkę wykombinowac jak nawet tłoka nie znalazłem? (Szukałem w Larssonie Klasie i M.Line) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kornell Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Wiem o czym pisze, wyzlobienia sa po to aby olej mogl chlodzic tlok, smarowac lozyska sworznia co do tloka to przeciez napisalem aby sprawdzil czy niebedzie haczylo o wykorbienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 ten materiał to gambit jeżeli pod cylinder ta uszczelka to może być z kartonu np z końcówki bloku ja bym ci proponował kupić tłok od dt i zeszlifować o ten 1 mm i powinno być oki jeżeli reszta ta sama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Tłoku i uszczelki nie kupisz u dilera, jak na necie nei możesz znaleść?Ja bym w jej dorabianie bawił się na końcu, to nie jest przecież jakiś klasyk do którego się tego nie znajdzie. Ja znalazłem tłok do MTX'a z 85 roku. W ostateczności wytnij ją z Gambitu albo Klingierytu. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur.h Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 jeszcze jedno pytanie mam: jak teraz średnica tłoka wynosi 47,5 mm to czy można rozwiercic cylinder do 49?? proszę szybko odpisac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 musial bys sprawdzic czy masz grobą tuleje na oko ciezko powiedziec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Zadzwon do yamahy bo bedzie ciezko gdzie indziej tlok znalezc. A na dodatek tlok od dt i tzr jest inny czym sie rozni tym ze dt ma 2 otwory na tloku od strony gaznika a tzr tego nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur.h Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 (edytowane) po pierwsze: w salonie yamahy maja tłoki maksymalnie na drugi szlif który ja mam terazpo drugie: wołają za nowy tłok 400 zł a komplet cyl+ tłok 1800 (!) złpo trzecie: w jakim aspekcie pracy silnika mogą w/w otwory przeszkadzac? Edytowane 29 Sierpnia 2008 przez artur.h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 przez te otwory przedostaje sie mieszanka wiec może czasem wcale nie zapalić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 A myślałeś może o zestawie "tuleja+oryginalny nominalny tłok"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artur.h Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 hmmm no o tym nie myślałem... a ile kosztuje tulejowanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.