toowdie Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 jakie napięcie powinno być na cewce zapłonowej na wejściu? motocykl to GPZ550 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Zdaje się że główne napięcie to akumulatorowe 14V i na to namodulowane piki napięcia rzedu 100 - 200V. Ale mogę bzdety opowiadać :-) A jakie napięcie masz?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 przed kręceniem jest ponad ponad 25V, jak kręce to spada do 12, czasem do 8 (jak słabsze aku), ogólnie męcze się już jakiś czas z odpaleniem tego trupa (stał 3 lata). Gaźniki są wyczyszczone i ustawione, nie pomaga ani paliwo w cylinder ani samostart, wine wiec przenoszę na układ zapłonowy. Świeczki są nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Jak masz iskrę na świecy, paliwo dostaje to pozostaje tylko sprawdzić luzy zaworowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Musisz to zmierzyć oscyloskopem. woltomierz nie da rady i będzie pokazywał albo średnie napięcie (przy układzie bateryjnym), albo głupoty (w każdym typie zapłonu). Ogólnie powinno być to co DEAD napisał.Iskra jest? To bateryjny, jakiś tranzystorowy czy CDI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 na fakt, o tym nie pomyślałem, chociaż co do zaworów to wątpię bo moto do końca ładnie paliło, ale nie ma co, sprawdzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 na fakt, o tym nie pomyślałem, chociaż co do zaworów to wątpię bo moto do końca ładnie paliło, ale nie ma co, sprawdzę no jasne, ze trzeba sprawdzic, wczesniej podlacz pod aku samochodowe, po dlugim postoju, to czesto jest lekarstwem na zawilgocona i sniedziejaca instalacje elektryczna...pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 aku samochodowe podłączone (wcześniej z bandita aku wykręciłem), instalacje kontaktem przeleciałem, oscyloskopem nie dysponuję, a napięcie sprawdzałem na zmiennym (niestety multimetr). Zapłon jest chyba CDI.Czy kręcąc kołem ręcznie iskra pojawi się? - chcę sprawdzić czy jest w odp momencie P.S. Ekspertem nie jestem, pracowałem 3 lata jako mechanik samochodowy (bez wykszt. mechanicznego), sporo robię przy swoich (i nie tylko) motocyklach, ale ten przypadek jak narazie mnie zagiął Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 (...)oscyloskopem nie dysponuję, a napięcie sprawdzałem na zmiennym (niestety multimetr). Zapłon jest chyba CDI.Czy kręcąc kołem ręcznie iskra pojawi się? - chcę sprawdzić czy jest w odp momencie(...)Tak tego napięcia nie zmierzysz. W CDI występują impulsowe przebiegi o dość wysokich napięciach. Kręcenie ręką może być zbyt wolne do zaindukowania odpowiedniego napięcia.Do sprawdzania ustawienia zapłonu służy lampa stroboskopowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 To rowniez moja sugestia, przyrzad niedrogi a swietnie pokazuje co sie z zaplonem dzieje. Radze zakupic specjalnie gdy troche grzebiesz przy cudzych sprzetach. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesartur Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 (edytowane) Skoro paliło a potem długo stało to często jest tak...przynajmniej z mojego doświadczenia, że niby wszystko ok a odpalić nie chce kiedyś kombinowałem z paliwem w silnik i inne głupoty ale najlepiej mi się sprawdza: -wyczyszczenie świec przedmuchanie cylindrów żeby paliwo odparowało i potem podłączenie mocnego aku albo dwóch motocyklowych równolegle+prostownik i kręcić do bólu bez ssania tylko gazem na max na chwile i odpuścić pokręcić chwilę i znowu na max gaz na chwilę i odpuścić i w końcu załapie (tylko robić przerwy w kręceniu żeby rozrusznika nie popalić) Też kiedyś po postoju cudowałem z moto: cewki, moduł zapłonowy świece, przewody, akumulator, elektryka wszystko posprawdzałem było ok. a on nie palił po postoju i dopiero moje gusła przyniosły efekt teraz przerzucałem silnik z moto co stało rok na dworku i tak samo się sprawdziło tyle że zaskoczył gdzieś po kilku minutach takiego cudowania a potem już palił od strzała... a na cewkę wchodzi 12 volt (około) Edytowane 26 Sierpnia 2008 przez prezesartur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 (edytowane) Hej, sprawdziłem w dejtaszicie, Ty masz tam poprostu kszywkę i patynki, zapłon jak w WSK175. Weź to rozbierz i paierkiem 600-1000 (wodnym) wyczyść platyny i będzie gadał. Możesz też najpierw sprawdzić iskrę wykręcając świecę żeby mieć pewność że to platyny padły. Edytowane 26 Sierpnia 2008 przez DEAD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 (edytowane) zapłon jest elektroniczny, a nie na platynkach, iskra jest, co prawda słabsza niż powinna ale jest, świece są nowe Edytowane 26 Sierpnia 2008 przez toowdie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alexrafi Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 zapłon jest elektroniczny, a nie na platynkach, iskra jest, co prawda słabsza niż powinna ale jest, świece są nowe Jakie masz świece i fajki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Świece są NGK, fajki bodajże też. Jutro postaram sie pożyczyć manometr, co by ciśnienie sprężania sprawdzic. NA chwilę obecną szukam już kwadratowych jaj, bo pomysły straciłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.