Nitomen Opublikowano 23 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2009 przeciez tam nic nie ma ,zwykla rura Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micky Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Znajdzie się jakiś specjalista który mi powie czy moduł zapłonowy z modelu PE04 podejdzie do modelu PD04. Wtyki to wiem ze pasują, ale jak z resztą :icon_exclaim: :icon_question: :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 2 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2009 gdyby się różniły, to Honda pewnie zastosowałaby inne wtyczki ;) Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micky Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Jakim olejem zalać XL 600?? w miarę tanim a dobrym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 5 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2009 (edytowane) Jeśli ma już jakiś więkrzy przebieg to nalej Castrol Activ 20w\40. Ok 30zł za liter, jest to naprawde dobry olej :bigrazz: Edytowane 5 Sierpnia 2009 przez włochatyDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 6 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2009 ja latam na motulu, wczesniej 10w40 półsynt., teraz 20w50 minerał mam pytanie: czy w xl 600 na przestrzeni lat zmieniały się zabieraki do których przykręca się zębatkę tylną tzn. rozstawienie śrub mocujących? nadszedł czas wymiany napędu w mojej kozie a tak patrzę na alledrogo i kazda xlka ma inną zębatkę i ciekawi mnie czy to wynika tylko z różnych ilosci zębaów na zębatce bądź różnych producentów czy moze chodzi własnie o to ze były rózne zabieraki w r-kach, lm czy rm-kach i trzeba szukac zebatki pod swoje moto? gdzie kupic napęd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 12 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2009 (edytowane) zębatki z xr pd04 , xl pd03 i dominator można przekładac i pasują, róznią sie tylko ilością zębów więc między różnymi modelami xl pewnie też nie będzie różnicy Edytowane 12 Sierpnia 2009 przez robak Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 czy możliwe jest aby do komory spalania dostawał się olej przez uszczelkę pod głowicą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 26 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2009 (edytowane) zębatki z xr pd04 , xl pd03 i dominator można przekładac i pasują, róznią sie tylko ilością zębów więc między różnymi modelami xl pewnie też nie będzie różnicy Tutaj pozwolę sobie skorygować (dot. XL PD03 '86 i dominatora RD02 '93) : - przednie zębatki mają inny wielowypust (ilość zębów), nie są zamienne - tylna zębatka w dominatorze na większą średnicę śrub mocujących (ok. 0,5mm z tego co pamiętam) - gdy przekładaliśmy tylną zębatkę z XLi do NX'a trzeba było je rozwiercić. Rozstaw śrub ten sam pozdrawiam, Adam P.S. Gdyby ktoś był zainteresowany mam na sprzedaż PD03 - wymaga trochę pracy, ale cena niska. 605 146 650 Edytowane 26 Sierpnia 2009 przez fxrider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robak Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2009 czy możliwe jest aby do komory spalania dostawał się olej przez uszczelkę pod głowicą? jedynie od strony łańcucha rozrządu ale tam jest ze 2 cm uszczelki ... Cytuj SPRZEDAM CZĘŚĆI HONDA XR XL NX 600 650, kontakt 600031499 lub [email protected] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micky Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 jak odpowietrzyć przedni zacisk?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 1 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2009 Jak standardowa procedura nie pomaga to podłączyć pod odpowietrznik strzykawkę z płynem hamulcowym i przetłoczyć go do zbiorniczka na kierownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 27 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2009 szlag by to trafił, w czerwcu zalozylem nowy łancuszek rozrządu DIDa<kupiony w sklepie intercars, wiec chyba nie podróba> i nową sprężynę napinacza w hondzie, pojechałem 1600km i juz zaczyna byc słyszalne charakterystyczne 'cykanie' -lancuszek uderza o gorną czesc napinacza :banghead: podejrzewalem ze gdzies ok. wiosny będę musial kuppic nowy bo mam juz zmęczone zębatki, ale zeby tak szybko, ehh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 2 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2009 O znajomy wątek łańcuszków DID powraca :biggrin: którego kiedyś drążyłem http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...ic=109978&st=20 ja kupiłem zakutego DIDa od Olek Motocykle założyłem na początku roku po nie pamiętam ilu chyba 4tys skontrolowałem zużycie ściągając pokrywę sprzęgła (na podstawie położenia prowadnicy) wyszło brak zużycia, teraz mam rozebrany silnik po 9tys km (bo zestaw uszczelek za 100zł puścił) i łańcuszek może dalej pracować siedzi na kołach i znaki rozrządu dalej się pokrywają. Intercars przysłał zakuty czy do zakucia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 4 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2009 (edytowane) widocznie masz lepsze zebatki, ja mam juz mocno zjechane i pewnie one niszczą mi łańcuszek, a poza tym ja jezdzę głównie w terenie na 1ce i 2jce co tez pewnie ma wpływ na rozrząd kupilem zakuty, jedno ogniwo miało inny odcień rozejrzę się za lepszymi zebatkami i wtedy rozbiorę, musze kupic zakuty bo nikt nie ma zakówarki u nas, łancuszek DID mam za 168pln wiec nie ma tragedii, ale sporo roboty i trzeba uwazac nagwinty Edytowane 4 Października 2009 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.