Notturno SV Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 a moze pomysl nad rocznikiem 2009 ponoc calkiem sie im udala :P Cytuj Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :Dhttps://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Poszukuje czegoś na pierwsze moto. Interesuje mnie motocykl szosowo-turystyczny ( Yamaszka xj600S diversion ). Niektórzy piszą że sie nadaje , niektórzy że nie. Sam już nie wiem co o tym sadzić. Nie potrzebuje rakiety. Należę do osób raczej rozsądnych (tak sądzę ;) ) Dodam że mam wzrostu 176cm , waga 75kg, jesli chodzi o doświadczenie - zero (albo mniej), ale każdy kiedyś miał zerowe doświadczenie. Oczywiście przymiarki do tej Yamaszki robiłem, więc nie jest tak że widziałem ją tylko wirtualnie. Po zdobyciu prawa jazdy kat. A myślałem o tym moto. Miałem nawet jeden na oku... ale koledzy przekonali mnie do czegoś mocniejszego i nie żałuję. Wszystko jest w głowie. Jeden ogarnie 150KM, inny nie da rady z 30KM. Moja rada... przymierz się do moto, sprawdź, przejedź się, przetestuj. Na forum często ludzie powielają ogólnikowe opinie, którze gdzieś przeczytali. Wiele osób nie miało doświadczenia z danym moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21robson Opublikowano 10 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2009 (edytowane) Jakoś ta xj 600 z rocznika 2009 nie jest w moim zasięgu ( pod względem kasy , ale tez mi się już tak nie podoba. ) Jestem, jak na razie szczęśliwym użytkownikiem xj 600S ( 2003r) i tak pozostanie raczej na długo ;) Zgadzam sie Dobi , że jeden ogarnie 150kM, a inny zaliczy glebe na rowerku bobo ;P. Szczerze mówiąc 60 KM jest dla mnie wystarczające. ehh widzę że już prawie rok minął , a temat wciąż aktualny. To dobrze dobrze, może ktoś początkujący tez będzie miał takie dylematy jak ja. Dzięki serdeczne za odpowiedzi i sugestie ;) Edytowane 10 Sierpnia 2009 przez 21robson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian_JA Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Gratuluję zadowolonemu użytkownikowi. ;) Sam się właśnie nad takowym zastanawiam ok 2000r ale bez owiewki. JA mam duży dylemat, bo podobają mi się i nakedy i chopperki. W zasadzie to jestem nastawiony raczej na kierunek chopper/cruiser, z tym że myślę czy nie lepiej na pierwsze moto kupić coś tańszego i lżejszego żeby lepiej ogarnąć temat, po pierwszym sprzęcie może pójdę w innym kierunku - tak jak wielu po pierwszym sprzęcie zmieniało preferencje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2009 Gratuluję zadowolonemu użytkownikowi. ;) Sam się właśnie nad takowym zastanawiam ok 2000r ale bez owiewki. JA mam duży dylemat, bo podobają mi się i nakedy i chopperki. W zasadzie to jestem nastawiony raczej na kierunek chopper/cruiser, z tym że myślę czy nie lepiej na pierwsze moto kupić coś tańszego i lżejszego żeby lepiej ogarnąć temat, po pierwszym sprzęcie może pójdę w innym kierunku - tak jak wielu po pierwszym sprzęcie zmieniało preferencje. Czy ja wiem.... Sam zacząłem od Fazera i nie żałuję wyboru. Fakt, miałem jedną glebę, ale to było przez głupi błąd. Od momentu zakupu moto przejechałem może z 3tys. km bez większych przygód (oprócz tego, ze parę ciot w puszkach chciało mnie zabić... ale tak każdy ma). Przed kawałkiem wróciłem z niedzielnej wycieczki - ok.250km. Może niedużo, ale radość ogromna. Zapas mocy się przydaje nawet na autostradzie. Nie blokujesz lewego pasa. Potrzebna prędkość - przekręcasz manetkę i ją masz. Można jeździć 90km/h. Można też gnać 180km/h - wszystko zależy od Ciebie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
endurasmatix Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 stary nie zastanawiaj sie nawet! xj 600 to swietny motor! ja jezdze ponad dwa lata i tylko zarowke w migaczu wymienilem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 stary nie zastanawiaj sie nawet! xj 600 to swietny motor! ja jezdze ponad dwa lata i tylko zarowke w migaczu wymienilem! No w końcu Yamaha... :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
21robson Opublikowano 25 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2009 (edytowane) Nie ma co sie zastanawiać. Motorek super. Tylko zalewać i jeździć. he he ja tez byłem zmuszony żarówe w migaczu wymienić i tyle Edytowane 25 Sierpnia 2009 przez 21robson Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frem Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Wczoraj zrobiłem trasę Szczecin - Kraków. 700 km w 9h, najczęściej jechałem 100-120 km/h, spalanie wyszło w kolejności tankowania: 3.61/100 3.70/100 za Legnica wjechałem na A4 i powiem wam chłopaki, że takich nudów to dawno nie przeżyłem. Xjotka sprawdzała się wyśmienicie i dowiozła mnie całego z bagażem do domu :) Sprzęta polecam, bo dobry do ekonomicznej jazdy i na tyle dynamiczny, żeby dobrze wyprzedzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrado Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Spalanie kolega miał na trasie jak niejeden skuter. Tylko pozazdrościć :clap: . A tak nawiasem mówiąc to w Xj przydałoby się co jakiś czas zajrzeć do zaworów bo luzy się lubią kasować. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Frem Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Dla zaskoczonych, dodam, że na A4 utrzymywałem stale na 6 biegu 5000-5500 obrotów/min. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fakir_ Opublikowano 28 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2009 wszystko co jest tu napisane to prawda więc niebede sie powtarzać jedyne co mnie wkurza w tym motocyklu to zbyt krótkie biegi (ale za to jest lepsze przyspieszenie) oraz niekulturalna praca silnika - po prostu brzydko gada, wiem ze ten typ tak ma :P ale ogolnie to jestem pozytywnie zadowolony :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paciek36 Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Dużo czytałem na temat XJ i od dawna noszę się z zamiarem kupna takowej ale również bez owiewki z okrągłymi zegarami itd (to chyba wynik moich marzeń o chopperze). Mam jednak inne pytanie- czy przy moich gabarytach 186cm i 120 kg nie jest zbyt mały. Zaznaczam, że obecnie nie stać mnie na droższy motor. I 2 pytanie dlaczego szukac po 98r, nie znalazłem odpowiedzi. Ja akurat takiego szukam 98-99. pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artik523 Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 Moto wydaje się bardzo rozsądne jak na pierwszy motocykl. Ja jestem zadowolony. Mam 175 cm i 140kg wagi a motorek daje rade. Może przy mojej wadze można mieć wrażenie że yamaha jest "przygnieciona" ale nie jest tak źle. Diva od rocznika 98 została wyposażona w dwie tarcze hamulcowe z przodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 3 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2009 dwie tarcze i grubsze lagi, co wyeliminowało dwa podstawowe problemy: słabe hamowanie i wiotkość widelca za mały na pewno nie będzie, nie ma obawy jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.