kamykwln Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Witam serdecznie!Jestem posiadaczem eliminatora 125 z 1997r. przebieg to niecałe 37tys.. Problem mam taki jak w temacie, motorek bierze olej, jak dla mnie zdecydowanie za dużo 0,9l/1000km. Proszę nie pisać że to 125 i żeby to jechało to trzeba go męczyć, bo olej bierz nawet przy 90km/h. Kawe kupiłem z Niemiec i za raz na początku zmieniałem olej na Mobil półsyntetyczny 10W 40, filtr oleju, filtr powietrza i świece, zawory miałem regulowane jakieś 1500km temu. Przed regulacją zaworów nie zauważyłem żeby mi brał olej, dodam jeszcze że nie kopci mi przy ruszaniu, ani przy spuszczeniu z gazu. Wracając do tej regulacji zaworów to były regulowane na gorącym silniku i nie miałem jeszcze wtedy wymiarów luzów zaworów, także nie wiem czy są takie wymiary jak podają dane techniczne. Śruba od spustu oleju jest sucha, w garażu nie ma żadnej plamy i skąd te branie oleju ? Liczę na waszą pomoc! Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 na pewno luz nie ma z tym nic wspólnego, zalej motula 15w50 Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamykwln Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 tj. pełno syntetyczny olej, tak ? a czy uszczelniacze zaworów mają coś z tym wspólnego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRUPSKI Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 (edytowane) uszczelniaczye jak by puszczaly to by dala dymka jak schodzi z wysokich obrotow luz Zaworowy dla Eliminatora 125 00,8 Do ,012 Ssacy 0,15 DO 0,19 Wydechowy i reguluje sie na zimnym silniku Edytowane 20 Sierpnia 2008 przez KRUPSKI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamykwln Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 (edytowane) KRUPSKI, dzięki :biggrin: ale chciałbym jeszcze usłyszeć opinie innych użytkowników, czy to że bierze aż tyle oleju, to wina samego oleju, czy czegoś innego ? Edytowane 20 Sierpnia 2008 przez kamykwln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Moze go gonisz za bardzo, zapominajac ze to 125 ccm, a nie 1250 ?Jezeli caly czas chodzi na maxie to nie dziw sie ze bierze olej. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Nad czym się zastanawiacie? Producent w mojej kawie daje 100 000 km bez remontu (poj 500) to ile może wytrzymać silnik 125ccm? Moto ma przejechanie ok 40 tys, kończy mu się żywot no i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KRUPSKI Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Spróbuj popatrzec na puszke filtra powietrza czy tam gdzies na dole nie ma oleju moze z odmy cos byc ale nie za dzuzo a jak tam filter nie plyta to inny olej zalej Motul 15W50 i patrz czy to cos zmieni jak nic to moze faktycznie dajesz jej po dupie i olej pali no chyba ze pierscienie olejowe sie koncza i przpuszczaja <o> wyciag swiece zaplonowa i zrób jej zdjecie moze cos to pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamykwln Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 (edytowane) Przecież pisałem na początku że olej bierze nawet przy 90km/h i nie jeżdzą ciągle na maxa, tylko sobie prumciam 80-90.Jachuer5 40tys. to nawet dwu suw pociągnie, 4T przy odpowiednim użytkowaniu pociągnie nawet do 70tys. km. Rozmawiałem z jednym kolesiem co jeździł Hondą Rebel 125 i miał ok. 65tys. km i mówił że jeszcze remontu nie robił.KRUSPKI, zdj. postaram się zrobić jutro, ale wątpie żeby świeca miała coś do tego, ale postaram się jeszcze jutro podjechać do jednego mechanika co się zajmuje motorami, może on mi coś poradzi, ale ja właśnie też by stawiał że to przez olej. A właśnie, sprawdzałem obudowę filtra powietrza i nie ma tam oleju. Edytowane 22 Sierpnia 2008 przez kamykwln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sadan Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 (edytowane) Mój GN 125 też bierze olej ( 1l / 1000km) ale go zbytnio nie oszczędzam ,często czerwone pole sie pojawia:D:D , przebieg też nie jest mały 58 tys bez remontu :biggrin: :buttrock::D no 80-90 to na 5 mam 8 tys. obrotów. Twoje 0,9 l na 1000km mysle ze jest niedużo przepali to bez żadnego dymku , ja tylko dbam aby był w okienku i latam:P:P Edytowane 22 Sierpnia 2008 przez sadan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@dek Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Taki mały offtop, z góry przepraszam :biggrin: Ile taki Eliminator 125 poleci ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamykwln Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 (edytowane) Sadan, ale ty masz 58tys. przebiegu i mówisz że czerwone pole odwiedzasz, a różnica między moim a twoim jest malutka.R@dek, mój eliminator leci 110km/h, ale to już trzeba się pochylić do przodu, pewnie poszedł by więcej, ale mam napęd ustawiony tak, by jechał w miarę i w miarę sie zbierał Edytowane 22 Sierpnia 2008 przez kamykwln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Dwusów jak wytrzyma 25 tyś to już nie lada wyczyn przy poj 125ccm. Znam przypadek gościa któremu padł silnik przy ok 31 tyś w cbr 125 (4t) zaczął chlać olej, ogólnie silnik się wyeksplatował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sadan Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 No to podobnie jak mój "gienek" tez 110 i koniec :buttrock::D miałem wcześniej innego GN 125 (32 tys. km) z nauki jazdy niemieckiej to ktos zapomniał olejku sprawdzic i jedna dzwigienka zaworu sie wytarła ale cylek ok:D nowa dzwigienka i smigał elegancko:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamykwln Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 (edytowane) jachuer5, jak ktoś źle użytkuje motor to tak jest, znasz powiedzenie "jak dbasz, tak masz" to jest temat o tym że mi eliminator bierze olej, a nie o tym ile komu wytrzymuje maszyna.Pozdrawiam Edytowane 23 Sierpnia 2008 przez kamykwln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.