Skocz do zawartości

sadan

Forumowicze
  • Postów

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O sadan

  • Urodziny 01/22/1991

Osobiste

  • Motocykl
    GN 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    7453277
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Kołobrzeg

Osiągnięcia sadan

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. To napewno simmeringi miałem tak w swoim Schodził z obrotów dopiero jak dałem mu ssanie Jak bedziesz kupował kup takie z podwojnymi "wargami" czy jakos :D
  2. Ja tez uzywam oleju do diesli (mam za free):D juz 3 rok i zero problemów
  3. Witam Z tym dzwonieniem miałem problem tez u siebie mocowanie prawego podnózka wygina sie dotykajac wydechu i przenosi wszyskie wibracje na rame dokrec wszystkie sruby mocowan silnika:D odkreciło mi sie kiedys taka blaszka co mocuje silnik kolo rozrusznika:P:P
  4. Ja zamawiałem w GADIMEXIE w Warszawie. Koszt to 160 zł za jedna :flesje:
  5. pokrywa jest dokrecona z góry srubami M6 i dwie z nich takie najbardziej wysunietew do gory to własnie one trzymaja dzwigienke. Najlepiej wyjac cała glowiczke i wykrecic wszystkie sruby i potem wysunac ośki trzymajace dzwigienki :D
  6. No własnie w tych silnikach padaja te dzwigienki tyle czemu zawsze tylko jedna?? Kupiłem po okazyjnej cenie GN 125 wlasnie z klepiacymi zaworami a tam tylko dzwigienke i regulacja zaworów i lata jak marzenie:D:D
  7. Ten silnik ma jeden wlew po stronie oczka do sprawdzania stanu :D ta srube z lewej strony jest do ustawiania GMP (odkrecasz i na kole magnesowym bedzie znak)
  8. Napewno nie porysował gładzi ani nie zrobił krzywdy tlokowi:P?? Widziałem juz 3 silniczki od Dr 125 i w kazdej zawor ladnie sie wpasował w tłoczek robiac ładna dziurke:D A co do dzwigienki w moim GN (prawie taki sam silnik) jedna dzwigienka wytarła sie prawie polowe a druga jak nowka:P
  9. witaj W gazniku masz srube do regulacji patrzac z gory od strony cylindra jest zakryta czarna zaslepka:D gdyby to bylo ssanie motor by napewno gasł jesli czysciłes gaznik moze sprawdz jeszcze raz ta gumowa membrane odkrecana na 4 srubki co do kopa po 6 tys. te silniczki tak maja, co do zaplonu nic sie nie reguluje
  10. No to podobnie jak mój "gienek" tez 110 i koniec :buttrock::D miałem wcześniej innego GN 125 (32 tys. km) z nauki jazdy niemieckiej to ktos zapomniał olejku sprawdzic i jedna dzwigienka zaworu sie wytarła ale cylek ok:D nowa dzwigienka i smigał elegancko:P
  11. Mój GN 125 też bierze olej ( 1l / 1000km) ale go zbytnio nie oszczędzam ,często czerwone pole sie pojawia:D:D , przebieg też nie jest mały 58 tys bez remontu :biggrin: :buttrock::D no 80-90 to na 5 mam 8 tys. obrotów. Twoje 0,9 l na 1000km mysle ze jest niedużo przepali to bez żadnego dymku , ja tylko dbam aby był w okienku i latam:P:P
  12. sadan

    Suzuki Gn 125

    Witam jestem w posiadaniu GN 125 miałem dwie sztuki jeden sprzedałem moim zdaniem to dobry sprzecik na poczatek v-max to 110 najlepiej jezdzi tak przy ok 80-90 km/h jest dosyc wygodne nawet w dwie osoby ale wtedy jest dosyc słabe z częściami nie ma problemu ale w obu gienkach oprócz oleju i filtrów nic nie zmieniałem najbardziej zadawala mnie spalanie ok 2,5 do 3 l jak na taki spokojny motorek scigajac sie z dt 80 nie miała szans chodz jest silniejsza
  13. no nie on jest kolo szczecina i nie z allegro!!jutro pojade sie przejechac ale własciciel wyjechał i zabrał kluczyki własnie podobaja mi sie te fantici i yamahy dt ale jest okazja i chyba tego kupie posmigac w terenie!!:)
  14. silnik 80 fajny wygląd silnik czysty nie jezdziłem bo jego babcia nie miała kluczy i własnie jak jestz nimi z częściami??
  15. Moge kupic tanio crossa Fantic 80 czy za 1000 opłaca sie rocznik 97??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...