biegan38 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 (edytowane) HEJ MAM PARĘ PYTAŃ , ILE POWINNY WYNOSIĆ PRZERWY NA ZAWORACH MIERZONYCH SZCZELINOMIERZEM W HONDZIE CM 185 T, I JEŚLI BYM MIAŁ USTAWIAĆ ROZRZĄD OD KTÓREGO TŁOKA ZACZĄĆ CZY TO MA ZNACZENIE, PYTAM BO NABYŁEM TAKI MOTOR ALE RAZ CHODZI NA JEDNYM TŁOKU A RAZ NA DWÓCH, OD CZEGOŚ CHCE ZACZĄĆ ,CZASAMI KICHA I STRZELA W RURĘ ,POMÓŻCIE JEŚLI MOŻECIE DZIĘKI Edytowane 19 Sierpnia 2008 przez biegan38 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Po pierwsze - nie krzycz. Wyłącz capslock. Po drugie poszukaj najpierw serwisówki - są posty na forum, jest google - i wtedy nie będziesz musiał się pytać. Po trzecie - nadawaj tytuły wątków z większym sensem, np. "szukam danych do ustawienia rozrządu w hondzie CM185T". To niewiele, a bardzo pomaga (i świadczy o autorze). Powodzenia w szukaniu serwisówki. Jak ci się udało zalogowac na forum, to na pewno trafisz na posty Mosue, albo znajdziesz sobie w googlach. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biegan38 Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Szukałem gdybym coś znalazł to bym nie pytał i nie prosił o rade, po za tym nie zdarza mi się krzyczeć pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Używanie dużych liter w całym tekście jest uważane powszechnie jako krzyk !!!Nie podajesz roku produkcji Twojego motocykla ? i chcesz koniecznie poznać wartości luzów zaworowych.A zapłon masz dobrze ustawiony?A przerwy na przerywaczach są odpowiednie? Ps.CM185T był produkowany od 1978 roku.Luzy zaworów ma zimnym silniku - 0.05mm Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biegan38 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 (edytowane) Sory nie wiedziałem o tych dużych literach...., w papierach pisze że jest z 89 roku, zapłon jest dobrze ustawiony bo pali na dotyk i ładnie wkręca na obroty, już chyba wiem czemu chodził na jednym tłoku i kichał,, co jakiś czas w jednym cylindrze szlak trafia świece, sprawdzałem ciśnienie i w nim jest właśnie 3,5 atmosfery, a w tym drugim co chodzi cały czas 4, to już chyba fatalne ciśnienie ? olej się przedostaje i dlatego swiece szlak trafia? nie wiem jakie powinno być ciśnienie bo szukałem serwisówki ale ciężko ją znaleźć :) co mam robić ? Edytowane 21 Sierpnia 2008 przez biegan38 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Źle zmierzyłeś ciśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Szukaj serwisówki, bez tego bym się nie dotykał. Tak na marginesie - niezłego strupa kupiłeś ... Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biegan38 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Wyrwałem za grosze, w dobrym stanie 120 idzie po co więcej he he, a ciśnienie dobrze mierzyłem, nie ma ktoś linka gdzie by była serwisówka ? naprawdę nie mogę znaleźć :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Najprawdopodobniej źle zmierzyłeś ciśnienie (nieszczelność przy połączeniu manometru z cylindrem) lub korzystałeś z uszkodzonego urządzenia - przy takim ciśnieniu ten silnik nie powinien się uruchamiać. Zakładam, że rozrząd jest dobrze ustawiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.