Skocz do zawartości

potrzebuje danych na temat ustawiania rozrządu w hondzie 185 t z 89 roku


biegan38
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

HEJ MAM PARĘ PYTAŃ , ILE POWINNY WYNOSIĆ PRZERWY NA ZAWORACH MIERZONYCH SZCZELINOMIERZEM W HONDZIE CM 185 T, I JEŚLI BYM MIAŁ USTAWIAĆ ROZRZĄD OD KTÓREGO TŁOKA ZACZĄĆ CZY TO MA ZNACZENIE, PYTAM BO NABYŁEM TAKI MOTOR ALE RAZ CHODZI NA JEDNYM TŁOKU A RAZ NA DWÓCH, OD CZEGOŚ CHCE ZACZĄĆ ,CZASAMI KICHA I STRZELA W RURĘ ,POMÓŻCIE JEŚLI MOŻECIE DZIĘKI

Edytowane przez biegan38
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze - nie krzycz. Wyłącz capslock. Po drugie poszukaj najpierw serwisówki - są posty na forum, jest google - i wtedy nie będziesz musiał się pytać. Po trzecie - nadawaj tytuły wątków z większym sensem, np. "szukam danych do ustawienia rozrządu w hondzie CM185T". To niewiele, a bardzo pomaga (i świadczy o autorze).

 

Powodzenia w szukaniu serwisówki. Jak ci się udało zalogowac na forum, to na pewno trafisz na posty Mosue, albo znajdziesz sobie w googlach.

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używanie dużych liter w całym tekście jest uważane powszechnie jako krzyk !!!

Nie podajesz roku produkcji Twojego motocykla ? i chcesz koniecznie poznać wartości luzów zaworowych.

A zapłon masz dobrze ustawiony?

A przerwy na przerywaczach są odpowiednie?

 

Ps.

CM185T był produkowany od 1978 roku.

Luzy zaworów ma zimnym silniku - 0.05mm

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sory nie wiedziałem o tych dużych literach...., w papierach pisze że jest z 89 roku, zapłon jest dobrze ustawiony bo pali na dotyk i ładnie wkręca na obroty, już chyba wiem czemu chodził na jednym tłoku i kichał,, co jakiś czas w jednym cylindrze szlak trafia świece, sprawdzałem ciśnienie i w nim jest właśnie 3,5 atmosfery, a w tym drugim co chodzi cały czas 4, to już chyba fatalne ciśnienie ? olej się przedostaje i dlatego swiece szlak trafia? nie wiem jakie powinno być ciśnienie bo szukałem serwisówki ale ciężko ją znaleźć :) co mam robić ?

Edytowane przez biegan38
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najprawdopodobniej źle zmierzyłeś ciśnienie (nieszczelność przy połączeniu manometru z cylindrem) lub korzystałeś z uszkodzonego urządzenia - przy takim ciśnieniu ten silnik nie powinien się uruchamiać. Zakładam, że rozrząd jest dobrze ustawiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...