Skocz do zawartości

Problem z rozrusznikiem. DR 125


Włochaty
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie. Mam następujący problem, w mojej dr nieraz niewyłącza sie Rozrusznik. Poprostu motor juz chodzi i rozrusznik też. Nieraz rozrusznik sie sam włącza, bez dotykania palcem motocykla, poprostu sie włączy i cały czas kręci, nieda sie go wyłączyc, dopiero jak sie aku odłączy. Co to moze być. Bardzo bym prosił o szybką odpowiedz, bo słonce w pełni a tu DR numery czaska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz gdzies zwarcie w instalacji , ewentalnie przekaznik rozrusznika siada.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak mozna sprawdzic czy to przekaznik? Ewentualnie gdzie go wyczyścić. Jak moze byc sensowna cena za taki przekażnik? Dzwoniłem do jednego kolesia co ma czesci do DRy 125, wyjeb** mi cene 110zł :) czy to dobra cena czy koleś sporo przesadził, moze da rade założyć jakiś odpowiednik?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zwarcie przewodow napewno. Mialem to w GS500E - przewod od aku do przekaznika skladal sie z wielu grubych wlokien i niektore stykaly do obudowy przekaznika i krecil sam caly czas. Wystarczylo kopnac w bok moto i przestawal. :wink:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posprawdzaj przewody zasilające rozrusznik. Może któryś się przetarł i rozbi zwarcie przed przekaźnikiem. Styki przekaźnika w tym przypadku powinny być zwarte tylko, gdy poda się napięcie zasilające. Można spróbować przeczyścić styki przekaźnika jeżeli wina leży po jego stronie. Oczywiście można kupić zamiennik o podobnych parametrach ale nie wiem czy pasował będzie w gniazdo (wtedy trzeba kombinować), ważne jest napięcie zasilające przekaźnik i prąd jaki może płynąć przez załączane styki.

Posprawdzaj te kable.

Pozdrawiam

Edytowane przez bolo28
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj naprawiłem DRke. Byłem u larsona i dał mi przekaźnik od jakiegoś chińczyka. Niewiem ile wytrzyma, ale narazie chodzi ładnie. A kable sprawdzałem 2 razy, kazdy podejzany zaizolowywałem itd. Włącznie w stacyjce i pod siedzeniem, ale widocznie to była wina spalonego przekaznika. Tak czy siak problemu już niema.

Dziękuje wszystkim serdecznie za wyczerpójącą i szybką odpowiedz.

PS. Niema jak to starter nożny :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Witam panów. Nie chce zakładać nowego tematu, wiec napisze w tym, mam taki problem z prądem ze pali mi bezpieczniki, sprawidziłem kable i wszystko jest ok. Od bezpiecznika idą 2 kable, jeden idzie do takiego metalowego czegoś które znajduje się pod osłoną, jest przykręcone do ramy, czy to moze byc reóglator napięcia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...