pikus91 Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Witam!Znajomy wyszyscil filtr powietrza a dokladnie umyl i nasaczyl filtr. Po zamontowaniu go do motocykla, odpalil normalnie, ale podczas jazdy przy naglym dodaniu gazu motocykl zamiast wyrywac to zamula i potrafi czasem zgasnac. Na luzie motocykl kreci sie tak jak powinien, ale przy zchodzeniu z obrotow dojdzie do pewnych obrotow, postoi chwile i zejdzie na odpowietnie obroty. W motocyklu czyscilem gaznik i regulowalem, ponownie wyczyscilem filtr powietrza bez nasaczania i zadnych efektow. Gaznik regulowalem iglica, rozne poziomy i srubka od powietrza i zadnych efektow. Sprawdzalem krociec ssacy i nie jest nigdzie spekany. Yamahya po wyczyszczeniu filtra ma jak by z 30koni mniej. Motocykl Yamaha yz426f Pozdrawiam pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 lewe powietrze Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Wyciągnij przepustnice, nasmaruj te 4 rolki i cały tamten środek jakimś smarem teflonowym i powinno być dobrze. Miałem to samo 2 miechy temu po dokładnym czyszczeniu gaźnika ;) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2008 (edytowane) Mam nadzieje ze to sie sprawdzi:). Jutro sprawdze i dam znac czy to podzialalo. Edytowane 15 Sierpnia 2008 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2008 (edytowane) Zrobilem to tak jak napisales, motocykl normalnie zchodzi z obrotow, ale podczas jazdy przy naglym dodaniu gazu motocykl zamula. Edytowane 17 Sierpnia 2008 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yosarian Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Moim zdaniem najlepiej będzie jak ustawisz fabryczne nastawy iglicy i śruby od ilości mieszanki, o ile oczywiście dysze są standardowe. Jak nagłe otwarcie przepsutnicy to może wina pompki? Śruba od regulacji czasu wtrysku nie była ruszana? Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Tego pompki nie regulowalem, sprawdzalem mebrany w pompce i sa dobre. Iglice zostawilem na srodku, srube od powietrza wykrecilem tak jak byla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2008 (edytowane) Ogolnie po kopce czuc ze motocykl ma slabsza kompresje. Ide sprawdzic luz na zaworach. Zawory ssace 0,10 zawory wydechowe 0,20. Wiec jest ok. Mysle jeszcze zeby pobawic sie dyszami kupic pare mniejszych i wiekszych? Motocykl odrazu po kupnie strzelal przy zchodzeniu z obrotow, pozniej jak filtr powietrza sie zasyfil przestal strzelac i teraz slabo jedzie. Jakiej firmy jest to tlumik? Bo na orginal to nie wyglada. ZDJECIE Edytowane 22 Sierpnia 2008 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adoado0 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Mam praktycznie to samo tylko ze w 2t 250. Nie wiem co moze byc. Swiece,gaznik,filtr,regulacje ze 100 razy. Jak nie wyreguluje to wplywa na prace silnika ale tego zamulenia przy dodaniu gazu albo tego zatrzymania sie na pewnych obrotach przy schodzeniu i dopiero pozniejszym ustabilizowaniu sie nic nie zmienia. Kompresja jak wczesniej przed problemem na kopce a mocy chyba mniej. Stalo sie to w zasadzie nagle. Zreszta jak mialem juz mocno przelatany tłok to chodziła ok a ten na półmetku dopiero. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Pikus, zdejmij mu ten wymyty filter i sprobuj na szosie czy nie idzie lepiej.Jesli nie to zmierz mu sprezanie. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2008 (edytowane) Ok sprawdze w poniedzialek, ale bedzie problem z mierzeniem sprezania bo w tych silnikach jest takie dojscie ze glowa mala, a ja mam manometr na stale. A u mnie w walczu zeby dorwac manometr na gumowym przewodzie to jest wyzwanie. Probowalem rowniez przytykac filtr powietrza delikatnie szmata i zadnych efektow. Edytowane 23 Sierpnia 2008 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.