Guzol Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2008 Po pierwsze primo F1 to klawisz w komputerze - motocykl może pokazywać błąd FI (od Fuel Injection) :icon_mrgreen: Po drugie primo - Bóg przykazał żeby jeździć do serwisu, kiedy błąd się pojawi, a nie kiedy przebieg dobije do 6000 :biggrin: Poza tym jest jeszcze różnica czy FI migało czy się świeciło na stałe. Jeśli miga to można śmigać, jeśli się świeci to trzeba sobie odpuścić :icon_rolleyes: Migało,podobno ten typ tak ma i nawet w serwisie nie potrafili powiedzieć z czego to wynika.Wcześniej dzwoniłem do serwisu żeby zapytać czy to coś poważnego ale powiedzieli że można jeździć a usterkę usuną przy przeglądzie.Zauważyłem że FI zaczyna migać kiedy zbyt szybko chcesz odpalić maszynę (tzn wtryski jeszcze się napełniają a ja już naciskam rozrusznik) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj81 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 WiatmDzieki za liczne odpowiedzi i podpowiedzi haya naprawiona!!!!! Uszkodzona byla cewka na 1 cylindrze nie wiadomo z jakich przyczyn zalozone byly swiece irydowe zamienilem na zwykle NGK odpowiednie do tego modelu nie wiem moze te swiece byly przyczyna???? na wolnych chodzila na wszystkie a na wyrzszych obrotach nie i dlatego nie bylo nic czuc paliwa bo jakas tam iskra byla. Dzieki jeszcze raz za pomoc. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxkls Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 jak wydaje ci się że nie chodzi na wszystkich garach zdejmij cały układ wydechowy i patrz skąd nie ma ognia ;] ale to nie to raczej,na 3 garach tez da się normalnie jeździć ;]?????????radze sprawdzić filtr paliwa.Po podniesieniu zbiornika po prawej stronie będziesz miał pompę paliwową,aby dostać się do filtra musisz ją rozpołowićTen rocznik mial juz fitr paliwa razem z pompa paliwa w zbiorniku /nierozbieralne/Uszkodzona byla cewka na 1 cylindrze nie wiadomo z jakich przyczyn zalozone byly swiece irydowe zamienilem na zwykle NGK odpowiednie do tego modelu nie wiem moze te swiece byly przyczynaNapewno nie swiece, mozna zalozyc albo irydowe, albo zwykle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 nie wiadomo z jakich przyczyn zalozone byly swiece irydowe zamienilem na zwykle NGK odpowiednie do tego modelu zobacz ile kosztuja irydowe i sie domyslisz dlaczego ...Z tego co ludzie pisza to ostatnio NGK do rewelacji nie nalezy. Napewno duze zamieszanie wprowadzaja tez podróbki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Z tego co ludzie pisza to ostatnio NGK do rewelacji nie nalezy. Myśle ze to kwestia dogrzania swiecy. W kazdym motorze jaki mialem to byly swiece NGK . Nie mialem z nimi problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Irydowe NGK zalozone byly w celu ulatwienia odpalu jesli moto stalo na zewnatrz. Radze do nich wrocic. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.