Skocz do zawartości

za czym się rozglądać na przyszły sezon?


Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

powoli zaczynam się rozglądać za nowym motocyklem. pierwszy sezon trwa i już 6 tysięcy km zrobiłem ale moja honda jest dla mnie troszkę za słaba. jeszcze nie obrałem kierunku motocyklowego, ale odpadają tutaj plastiki definitywnie. dużo śmigam po mieście jak i sporo weekendami robię kilometrów. w przyszłym sezonie chciałbym wybrać się w podróż na kilka(naście) tysięcy kilometrów dlatego myślę, że powinienem wybrać motocykl turystyczny. mam 192 cm wzrostu, często podróżuję z moją kobietą i z racji wieku manetki nigdy nie odkręcam do końca, bo mnie to nie bawi. ale bawi mnie dynamiczna jazda.

 

tak sobie od pewnego czasu zerkam na CB750 z racji bardzo klasycznego wyglądu, względnie wysokiej bezawaryjności no i z racji prawie maksymalnego momentu obrotowego już w zakresie od 3 tysięcy obrotów

 

zapraszam do dyskusji i pomocy mi w poszukiwaniach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak sobie od pewnego czasu zerkam na CB750 z racji bardzo klasycznego wyglądu, względnie wysokiej bezawaryjności no i z racji prawie maksymalnego momentu obrotowego już w zakresie od 3 tysięcy obrotów

 

zapraszam do dyskusji i pomocy mi w poszukiwaniach

Nastepny co wierzy w te 3 tysiace obrotow :icon_eek:

To jakas sekta wyznaniowa czy co? :)

Sevenka jest sliczna, do spokojnej jazdy idealna.Do miasta super. Do szybszej jazdy i turystyki srednio sie nadaje-jak kazdy naked bez owiewki. Dla mnie minusem bylo spalanie-ponizej 6 litrow bardzo ciezko zejsc. Z reguly wychodzilo 6,5-7 a czesto wiecej(max. podchodzilo pod 10...). Jak na 73 KM to troszke duzo... Zawieszenie calkiem niezle, hamulce zadowalajace. Zrobilem ponad 40 tysi km na tym motocyklu-i zero problemow. Motocykl niezawodny, choc nie grzeszacy zaawansowana technika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nastepny co wierzy w te 3 tysiace obrotow :icon_eek:

To jakas sekta wyznaniowa czy co? :)

Sevenka jest sliczna, do spokojnej jazdy idealna.Do miasta super. Do szybszej jazdy i turystyki srednio sie nadaje-jak kazdy naked bez owiewki. Dla mnie minusem bylo spalanie-ponizej 6 litrow bardzo ciezko zejsc. Z reguly wychodzilo 6,5-7 a czesto wiecej(max. podchodzilo pod 10...). Jak na 73 KM to troszke duzo... Zawieszenie calkiem niezle, hamulce zadowalajace. Zrobilem ponad 40 tysi km na tym motocyklu-i zero problemow. Motocykl niezawodny, choc nie grzeszacy zaawansowana technika.

 

a masz może ciekawe propozycje pomijając to co sobie upatrzyłem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a masz może ciekawe propozycje pomijając to co sobie upatrzyłem?

W tym klimacie(naked retro) to chyba tylko jeszcze GSX 750 jest ciekawa alternatywa, ewentualnie Zephyr 750(ze sprychowymi kolami wyglada oblednie!). Natomiast nie wiem jak z eksploatacja tych modeli. Zreszta ja wyroslem juz z ladnych motocykli, teraz wole praktyczne-wiec moja opinia moze byc subiektywna :icon_eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym klimacie(naked retro) to chyba tylko jeszcze GSX 750 jest ciekawa alternatywa, ewentualnie Zephyr 750(ze sprychowymi kolami wyglada oblednie!). Natomiast nie wiem jak z eksploatacja tych modeli. Zreszta ja wyroslem juz z ladnych motocykli, teraz wole praktyczne-wiec moja opinia moze byc subiektywna :icon_eek:

 

a myśląc o praktycznym motocyklu, to co Tobie w głowie krąży?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chopisko długości 1,92m turystycznie z plecaczkiem na sv650..? IMHO kiepski pomysł...

 

Porywacz, podaj chociaż w przybliżeniu poziom finansów, będzie łatwiej

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chopisko długości 1,92m turystycznie z plecaczkiem na sv650..? IMHO kiepski pomysł...

 

Porywacz, podaj chociaż w przybliżeniu poziom finansów, będzie łatwiej

jsz

 

wyliczałem swoje fundusze na przyszły rok na poziomie 10k zł i myślę, że jakieś drobne różnice (czyt.: + cena sprzedaży cb450) przepchnę przez budżet domowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sumujemy kryteria wyboru :

1. wzrost 192 cm,

2. pasażerka = dużo gratów w podróży

3. kilkanaście tysięcy kilometrów

4. bez szaleństw, manetki nie odkęcam do końca ale jazda dynamiczna

5. motocykl turystyczny, ok 10 tys + cena za CB 450

 

Wyszło to: :icon_twisted:

http://allegro.pl/show_item.php?item=410504908

a biorąc pod uwagę pkt 4 ;)

http://allegro.pl/show_item.php?item=407682258

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sumujemy kryteria wyboru :

1. wzrost 192 cm,

2. pasażerka = dużo gratów w podróży

3. kilkanaście tysięcy kilometrów

4. bez szaleństw, manetki nie odkęcam do końca ale jazda dynamiczna

5. motocykl turystyczny, ok 10 tys + cena za CB 450

 

Wyszło to: :icon_rolleyes:

http://allegro.pl/show_item.php?item=410504908

a biorąc pod uwagę pkt 4 :icon_razz:

http://allegro.pl/show_item.php?item=407682258

 

średnio mi się podoba ilość plastików na takich motocytklach. tutaj mam zagwozdkę, czy powinienem zadbać o swój smak czy zdecydować kupić motocykl cechujący się wygodą

 

trudna kwestia do rozwiązania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyszło to: :icon_rolleyes:

 

papacz, a mnie nie wychodzi :icon_razz:

przykładowa linka

a tutaj kryteria - w bodajże drugim akapicie kryteria, których po z górą 2 latach jazdy w żadnym stopniu się nie wyrzekam :biggrin: obecnie postawiłbym może na dłuższy zakres użytecznych obrotów (wada silników dwucylindrowych) jak i niższą masę motocykla (chociaż konkurencja wcale nie jest wiele w tym względzie lepsza, a bywa znacznie cięższa) - tym niemniej rozsądnej alternatywy z innej stajni nie znalazłem

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

papacz, a mnie nie wychodzi :icon_rolleyes:

przykładowa linka

a tutaj kryteria - w bodajże drugim akapicie kryteria, których po z górą 2 latach jazdy w żadnym stopniu się nie wyrzekam :icon_razz: obecnie postawiłbym może na dłuższy zakres użytecznych obrotów (wada silników dwucylindrowych) jak i niższą masę motocykla (chociaż konkurencja wcale nie jest wiele w tym względzie lepsza, a bywa znacznie cięższa) - tym niemniej rozsądnej alternatywy z innej stajni nie znalazłem

jsz

 

oh, BMW to moje marzenie, ale ceny nie są zachęcające. zakup sprowadzanego motocykla to strasznie wielkie ryzyko a tutejszy rynek obfituje jedynie w drogie sprzęty przy maszynach pewnych

 

zagadkę mam naprawdę wielką a czas już wybrać motocykl i determinować jego zakup na koniec sezonu lub początek przyszłego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oh, BMW to moje marzenie, ale ceny nie są zachęcające. zakup sprowadzanego motocykla to strasznie wielkie ryzyko a tutejszy rynek obfituje jedynie w drogie sprzęty przy maszynach pewnych

 

zagadkę mam naprawdę wielką a czas już wybrać motocykl i determinować jego zakup na koniec sezonu lub początek przyszłego

 

Ty sluchaj HUN-a i Jeszua-y. Podobnie kiedys kompinowalem. Zwroc tylko uwage ile ty tym motocyklem przejedziesz rocznie sam i ile w towarzystwie i ile na podboj Europy i ile wokol komina (tutaj pomysl pare razy) i ci wyjdzie.

Jak nie wyjdzie to tez BMW :icon_rolleyes:

 

pzdr

Edytowane przez tatajacek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...