Skocz do zawartości

Zmiana silnika na inny - Pytanie


superbike
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

:) witam- chce zmienic w aprili silnik z RV4 na AM6- i tu pytanie? ---czy instalacja elektryczna (stara) bedzie pasowac do tego silnika--- i tu i tu jest to same magneto , wychodza 4 kable itd---- czy silniczek am6 bedzie dzialal poprawnie ? :) --------a drugie pytanie-zastanawiam sie nad kupnem z ALLEDROGO silnika 4T o poj 110cm3 prod chinskiej za 850-1000zl (fabrycznie nowy) -(do wyboru automat lub 4-biegi zaplon cdi itd )---- czy to dobre konstrukcje czy omijac z daleka ----- chce to wcisnac do TUAREGA--- Z gory dzieki za udzial w tym poscie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tymi chińczykami poszukaj na forum o crossach lifan czy wpisz chiński cross zdania są bardzo podzielone......

 

a czemu chcesz wyrzucić orginalny ?? nieopłaca sie go naprawiać ??

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie chodzi o ten motorek --http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/Tuareg,Rally,50/39243---- chce zmienic silnik bo jakos mnie nie zadowala.----- Silniczek jest zrobiony --- zostal po rozpolowieniu kompletnie rozebrany- kartery zostaly wypiaskowane wlasnorecznie ze starego lakieru-cylinder aluminiowy Malossi 80cm3 rozwiercony celem usuniecia nicasilu - nabita tuleja chromowo-molibdenowa , tlok wertex , wal oryginalny wywalony a wstawiony TOP RACING , oczywiscie lozyska i takie tam duperele--- calosc polakierowana na nowo po zlozeniu.-----Lecz dalej mnie to nie kreci :D - silnik ma dola tak do 6 tys/obr i jest to wk........ce --- zanim rusze na skrzyzowaniu to wydaje mi sie ze nie dam rady przejechac przed zmiana swiatel------ dlatego chce to przerobic na cos co bedzie jezdzic normalnie.----- robilem juz wszystko ale z tym dolem nie potrafie sobie poradzic --- moze to wina gaznika (dellorto sha 12/14b- bez mozliwosci regulacji) a moze nie?- ale kupowac gaznior po to aby tylko zobaczec czy to to jest bez sensu - zwlaszcza ze znalazlem juz minarelke AM6 za 400pln kompletna ( tylko wsadzic i mozna palic ) ------lecz 4T 110ccm brzmial by lepiej , no ale tu juz bez ciecia ramy sie nie obejdzie. :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie chodzi o ten motorek --http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/Tuareg,Rally,50/39243---- chce zmienic silnik bo jakos mnie nie zadowala.----- Silniczek jest zrobiony --- zostal po rozpolowieniu kompletnie rozebrany- kartery zostaly wypiaskowane wlasnorecznie ze starego lakieru-cylinder aluminiowy Malossi 80cm3 rozwiercony celem usuniecia nicasilu - nabita tuleja chromowo-molibdenowa , tlok wertex , wal oryginalny wywalony a wstawiony TOP RACING , oczywiscie lozyska i takie tam duperele--- calosc polakierowana na nowo po zlozeniu.-----Lecz dalej mnie to nie kreci :crossy: - silnik ma dola tak do 6 tys/obr i jest to wk........ce --- zanim rusze na skrzyzowaniu to wydaje mi sie ze nie dam rady przejechac przed zmiana swiatel------ dlatego chce to przerobic na cos co bedzie jezdzic normalnie.----- robilem juz wszystko ale z tym dolem nie potrafie sobie poradzic --- moze to wina gaznika (dellorto sha 12/14b- bez mozliwosci regulacji) a moze nie?- ale kupowac gaznior po to aby tylko zobaczec czy to to jest bez sensu - zwlaszcza ze znalazlem juz minarelke AM6 za 400pln kompletna ( tylko wsadzic i mozna palic ) ------lecz 4T 110ccm brzmial by lepiej , no ale tu juz bez ciecia ramy sie nie obejdzie. :icon_mrgreen:

 

Może lepej to sprzedać i kupić coś mlodszego i wiekszego jesli masz 30lat to może masz prawko na motor dołożyć troche no i kupić coś. Wg mnie wsadzanie silniczka 110cc mija się z celem szkoda motorka.

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie rozumiem kolego jachuer5 co mam poprawic- jaki wiek?-- sugerujesz ze mam mniej? - po co mial bym sciemniac--- no a innym dzieki za rade - przemysle to.--Apka jest mi potrzebna do pracy- i ewentualnie pojezdzic z 6-cio letnim synem po lesie--- a ogolnie jesli chodzi o wieksze moto to robie przymiarke do budowy od podstaw motocykla na bazie Junaka --- ale to dopiero na zime - a ogolnie teraz to wakacje ogladam zza okna bo mialem wypadek w pracy i mam obydwie nogi polamane (stopy)--- wiec apki w zasadzie nie musze sprzedawac bo jestem ubezpieczony w dwoch firmach :icon_mrgreen: wiec na nowe moto bedzie napewno :smile:

Edytowane przez superbike
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie chodzi o ten motorek --http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/Tuareg,Rally,50/39243---- chce zmienic silnik bo jakos mnie nie zadowala.----- Silniczek jest zrobiony --- zostal po rozpolowieniu kompletnie rozebrany- kartery zostaly wypiaskowane wlasnorecznie ze starego lakieru-cylinder aluminiowy Malossi 80cm3 rozwiercony celem usuniecia nicasilu - nabita tuleja chromowo-molibdenowa , tlok wertex , wal oryginalny wywalony a wstawiony TOP RACING , oczywiscie lozyska i takie tam duperele--- calosc polakierowana na nowo po zlozeniu.-----Lecz dalej mnie to nie kreci :smile: - silnik ma dola tak do 6 tys/obr i jest to wk........ce --- zanim rusze na skrzyzowaniu to wydaje mi sie ze nie dam rady przejechac przed zmiana swiatel------ dlatego chce to przerobic na cos co bedzie jezdzic normalnie.----- robilem juz wszystko ale z tym dolem nie potrafie sobie poradzic --- moze to wina gaznika (dellorto sha 12/14b- bez mozliwosci regulacji) a moze nie?- ale kupowac gaznior po to aby tylko zobaczec czy to to jest bez sensu - zwlaszcza ze znalazlem juz minarelke AM6 za 400pln kompletna ( tylko wsadzic i mozna palic ) ------lecz 4T 110ccm brzmial by lepiej , no ale tu juz bez ciecia ramy sie nie obejdzie. :icon_mrgreen:

 

Wg mnie to jednak zmien gaznik na wiekszy, bo ten dellorto sha 12/14b przy cylindrze 80 ccm to wieeelka blokada mocy a szkoda kasy i pracy do kombinowania z nowym silnikiem. Poprostu rozejrzyj sie za jakims uzywanym gaznikem np 19mm lub 21mm, czasem mozna dostac w przyzwoitej cenie.

 

 

pzdr

Edytowane przez mortal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak tez chyba zrobie - tylko mam problem bo tych gaznikow jest w diably i nie wiem ktory bedzie wlasciwy- jaki wybrac --- u mnie ssanie jest poprzez taka dzwignie z boku gazniora a co patrze po sklepach to wszystkie dellorto ssanie maja poprzez linke

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

:buttrock: witam- chce zmienic w aprili silnik z RV4 na AM6- i tu pytanie? ---czy instalacja elektryczna (stara) bedzie pasowac do tego silnika--- i tu i tu jest to same magneto , wychodza 4 kable itd---- czy silniczek am6 bedzie dzialal poprawnie ? :buttrock: --------a drugie pytanie-zastanawiam sie nad kupnem z ALLEDROGO silnika 4T o poj 110cm3 prod chinskiej za 850-1000zl (fabrycznie nowy) -(do wyboru automat lub 4-biegi zaplon cdi itd )---- czy to dobre konstrukcje czy omijac z daleka ----- chce to wcisnac do TUAREGA--- Z gory dzieki za udzial w tym poscie :buttrock:

 

 

witam i jak dał pan rade ze zmiana silnika na AM6,mam ten sam problem z APRILIA TUAREG RALLY 50 chce zmienić silnik na AM6 niewiem czy wejdzie w rame aktualnie posiadam silnik RV3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...