superbike Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 :) witam- chce zmienic w aprili silnik z RV4 na AM6- i tu pytanie? ---czy instalacja elektryczna (stara) bedzie pasowac do tego silnika--- i tu i tu jest to same magneto , wychodza 4 kable itd---- czy silniczek am6 bedzie dzialal poprawnie ? :) --------a drugie pytanie-zastanawiam sie nad kupnem z ALLEDROGO silnika 4T o poj 110cm3 prod chinskiej za 850-1000zl (fabrycznie nowy) -(do wyboru automat lub 4-biegi zaplon cdi itd )---- czy to dobre konstrukcje czy omijac z daleka ----- chce to wcisnac do TUAREGA--- Z gory dzieki za udzial w tym poscie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 z tymi chińczykami poszukaj na forum o crossach lifan czy wpisz chiński cross zdania są bardzo podzielone...... a czemu chcesz wyrzucić orginalny ?? nieopłaca sie go naprawiać ?? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superbike Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Dokladnie chodzi o ten motorek --http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/Tuareg,Rally,50/39243---- chce zmienic silnik bo jakos mnie nie zadowala.----- Silniczek jest zrobiony --- zostal po rozpolowieniu kompletnie rozebrany- kartery zostaly wypiaskowane wlasnorecznie ze starego lakieru-cylinder aluminiowy Malossi 80cm3 rozwiercony celem usuniecia nicasilu - nabita tuleja chromowo-molibdenowa , tlok wertex , wal oryginalny wywalony a wstawiony TOP RACING , oczywiscie lozyska i takie tam duperele--- calosc polakierowana na nowo po zlozeniu.-----Lecz dalej mnie to nie kreci :D - silnik ma dola tak do 6 tys/obr i jest to wk........ce --- zanim rusze na skrzyzowaniu to wydaje mi sie ze nie dam rady przejechac przed zmiana swiatel------ dlatego chce to przerobic na cos co bedzie jezdzic normalnie.----- robilem juz wszystko ale z tym dolem nie potrafie sobie poradzic --- moze to wina gaznika (dellorto sha 12/14b- bez mozliwosci regulacji) a moze nie?- ale kupowac gaznior po to aby tylko zobaczec czy to to jest bez sensu - zwlaszcza ze znalazlem juz minarelke AM6 za 400pln kompletna ( tylko wsadzic i mozna palic ) ------lecz 4T 110ccm brzmial by lepiej , no ale tu juz bez ciecia ramy sie nie obejdzie. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Dokladnie chodzi o ten motorek --http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/Tuareg,Rally,50/39243---- chce zmienic silnik bo jakos mnie nie zadowala.----- Silniczek jest zrobiony --- zostal po rozpolowieniu kompletnie rozebrany- kartery zostaly wypiaskowane wlasnorecznie ze starego lakieru-cylinder aluminiowy Malossi 80cm3 rozwiercony celem usuniecia nicasilu - nabita tuleja chromowo-molibdenowa , tlok wertex , wal oryginalny wywalony a wstawiony TOP RACING , oczywiscie lozyska i takie tam duperele--- calosc polakierowana na nowo po zlozeniu.-----Lecz dalej mnie to nie kreci :crossy: - silnik ma dola tak do 6 tys/obr i jest to wk........ce --- zanim rusze na skrzyzowaniu to wydaje mi sie ze nie dam rady przejechac przed zmiana swiatel------ dlatego chce to przerobic na cos co bedzie jezdzic normalnie.----- robilem juz wszystko ale z tym dolem nie potrafie sobie poradzic --- moze to wina gaznika (dellorto sha 12/14b- bez mozliwosci regulacji) a moze nie?- ale kupowac gaznior po to aby tylko zobaczec czy to to jest bez sensu - zwlaszcza ze znalazlem juz minarelke AM6 za 400pln kompletna ( tylko wsadzic i mozna palic ) ------lecz 4T 110ccm brzmial by lepiej , no ale tu juz bez ciecia ramy sie nie obejdzie. :icon_mrgreen: Może lepej to sprzedać i kupić coś mlodszego i wiekszego jesli masz 30lat to może masz prawko na motor dołożyć troche no i kupić coś. Wg mnie wsadzanie silniczka 110cc mija się z celem szkoda motorka. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Pakowanie chińskiego silnika to bezsens, lepiej zrób jak radzi ci "kamsel" z doświadczenia wiem że takie kombinacje kończą się furą wywalonej kasy i mizernymi efektami. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jachuer5 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 1) Popraw wiek w profilu na właściwy.2) Proponuje wstawić silnik od Hondy Cbr 125. Ma ok 15 KM dobrze się zbiera, oszczędna...4T Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superbike Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 (edytowane) nie rozumiem kolego jachuer5 co mam poprawic- jaki wiek?-- sugerujesz ze mam mniej? - po co mial bym sciemniac--- no a innym dzieki za rade - przemysle to.--Apka jest mi potrzebna do pracy- i ewentualnie pojezdzic z 6-cio letnim synem po lesie--- a ogolnie jesli chodzi o wieksze moto to robie przymiarke do budowy od podstaw motocykla na bazie Junaka --- ale to dopiero na zime - a ogolnie teraz to wakacje ogladam zza okna bo mialem wypadek w pracy i mam obydwie nogi polamane (stopy)--- wiec apki w zasadzie nie musze sprzedawac bo jestem ubezpieczony w dwoch firmach :icon_mrgreen: wiec na nowe moto bedzie napewno :smile: Edytowane 2 Sierpnia 2008 przez superbike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortal Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 (edytowane) Dokladnie chodzi o ten motorek --http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Aprilia/Tuareg,Rally,50/39243---- chce zmienic silnik bo jakos mnie nie zadowala.----- Silniczek jest zrobiony --- zostal po rozpolowieniu kompletnie rozebrany- kartery zostaly wypiaskowane wlasnorecznie ze starego lakieru-cylinder aluminiowy Malossi 80cm3 rozwiercony celem usuniecia nicasilu - nabita tuleja chromowo-molibdenowa , tlok wertex , wal oryginalny wywalony a wstawiony TOP RACING , oczywiscie lozyska i takie tam duperele--- calosc polakierowana na nowo po zlozeniu.-----Lecz dalej mnie to nie kreci :smile: - silnik ma dola tak do 6 tys/obr i jest to wk........ce --- zanim rusze na skrzyzowaniu to wydaje mi sie ze nie dam rady przejechac przed zmiana swiatel------ dlatego chce to przerobic na cos co bedzie jezdzic normalnie.----- robilem juz wszystko ale z tym dolem nie potrafie sobie poradzic --- moze to wina gaznika (dellorto sha 12/14b- bez mozliwosci regulacji) a moze nie?- ale kupowac gaznior po to aby tylko zobaczec czy to to jest bez sensu - zwlaszcza ze znalazlem juz minarelke AM6 za 400pln kompletna ( tylko wsadzic i mozna palic ) ------lecz 4T 110ccm brzmial by lepiej , no ale tu juz bez ciecia ramy sie nie obejdzie. :icon_mrgreen: Wg mnie to jednak zmien gaznik na wiekszy, bo ten dellorto sha 12/14b przy cylindrze 80 ccm to wieeelka blokada mocy a szkoda kasy i pracy do kombinowania z nowym silnikiem. Poprostu rozejrzyj sie za jakims uzywanym gaznikem np 19mm lub 21mm, czasem mozna dostac w przyzwoitej cenie. pzdr Edytowane 2 Sierpnia 2008 przez mortal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
superbike Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 tak tez chyba zrobie - tylko mam problem bo tych gaznikow jest w diably i nie wiem ktory bedzie wlasciwy- jaki wybrac --- u mnie ssanie jest poprzez taka dzwignie z boku gazniora a co patrze po sklepach to wszystkie dellorto ssanie maja poprzez linke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tuareg1 Opublikowano 17 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2013 :buttrock: witam- chce zmienic w aprili silnik z RV4 na AM6- i tu pytanie? ---czy instalacja elektryczna (stara) bedzie pasowac do tego silnika--- i tu i tu jest to same magneto , wychodza 4 kable itd---- czy silniczek am6 bedzie dzialal poprawnie ? :buttrock: --------a drugie pytanie-zastanawiam sie nad kupnem z ALLEDROGO silnika 4T o poj 110cm3 prod chinskiej za 850-1000zl (fabrycznie nowy) -(do wyboru automat lub 4-biegi zaplon cdi itd )---- czy to dobre konstrukcje czy omijac z daleka ----- chce to wcisnac do TUAREGA--- Z gory dzieki za udzial w tym poscie :buttrock: witam i jak dał pan rade ze zmiana silnika na AM6,mam ten sam problem z APRILIA TUAREG RALLY 50 chce zmienić silnik na AM6 niewiem czy wejdzie w rame aktualnie posiadam silnik RV3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.