Skocz do zawartości

GSX 750 - problem na niskich obrotach


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

hej,

Ostatnio zamieniłem się z kumplem na trochę na bandita 600 i takie moje wrażenia:

moja gorzej zbiera się z niskich obrotów i gorzej wkręca się na obroty. Jak obroty osiągną te 4k to zapie**ala, problem jest tylko niżej. Gaźniki miałem dopiero co czyszczone i ustawiane (Greedo robił). Gdzie tu jeszcze może być wina?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźniki są bardziej skomplikowane...

Tzn, po pierwsze pobawiłbym się śrubą mieszanki, w następnej kolejności filtrem powietrza. A najlepiej to na dyno z nim... wiem, to nierealne. :)

 

Ale w ogóle to nie powinieneś porównywać swojego moto do bandita, tylko do innej Inazumy.

 

Wiesz, to trochę tak jakby ktoś powiedział - "pojeździłem trochę starem i teraz myślę, że mój Poldek ma za małą ładowność. Jak podrasować amory?"

 

Może po prostu czas na bandita? Skoro ci się podoba....

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaźniki są bardziej skomplikowane...

Tzn, po pierwsze pobawiłbym się śrubą mieszanki, w następnej kolejności filtrem powietrza. A najlepiej to na dyno z nim... wiem, to nierealne. :biggrin:

 

filtr czysty jest, dla pewnosci przejze go jescze raz. co do mieszanki, to po świecach wnioskując jest właściwa, (w ogóle to w serwisówce nie mogę znaleźć info o takiej śrubie, może w tym modelu nie ma regulacj?)

 

Ale w ogóle to nie powinieneś porównywać swojego moto do bandita, tylko do innej Inazumy.

 

Wiesz, to trochę tak jakby ktoś powiedział - "pojeździłem trochę starem i teraz myślę, że mój Poldek ma za małą ładowność. Jak podrasować amory?"

 

Może po prostu czas na bandita? Skoro ci się podoba....

 

no bez przesady :) silniki te są raczej podobne, a troche niepokoi mnie, że ten mniejszy i teoretycznie słabszy lepiej się sprawuje w niektórych zakresach... porównywałem do innej inazumy, tak samo leciwej. ten bandit przebiegu ma 12k więc prawie jak nowy- dlatego myślę, że wzorzec z niego niezły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulacja musi być... bo to są gaźniki podciśnieniowe, nie?

 

A co do silników, wiesz, może i tak, ale w przypadku porównywania wyjetych silników na hamowni. Tutaj jest jeszcze kwestia przełożeń, etc...

 

Co nie zmienia faktu że cię jak najbardziej rozumiem - powinno lepiej odkręcać.

Hmmm.... test radykalny - wyjmij filtr na moment, i przejedź kawałek. MAŁY. I zobacz co się dzieje. Prawdopodobnie w ogóle nie będzie chciał odkręcać, ale jakby nie.... zawszeć to jakaś wskazówka.

 

Albo przepustnice (jeżeli podciśnieniowy, ale mechanicznych gaxników nie masz, moto za młode) ciężej chodzą niż powinny... To też możliwe.

 

No tak głosno myślę..... :icon_rolleyes:

Edytowane przez Buber

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulacja musi być... bo to są gaźniki podciśnieniowe, nie?

 

A co do silników, wiesz, może i tak, ale w przypadku porównywania wyjetych silników na hamowni. Tutaj jest jeszcze kwestia przełożeń, etc...

 

Co nie zmienia faktu że cię jak najbardziej rozumiem - powinno lepiej odkręcać.

Hmmm.... test radykalny - wyjmij filtr na moment, i przejedź kawałek. MAŁY. I zobacz co się dzieje. Prawdopodobnie w ogóle nie będzie chciał odkręcać, ale jakby nie.... zawszeć to jakaś wskazówka.

 

Albo przepustnice (jeżeli podciśnieniowy, ale mechanicznych gaxników nie masz, moto za młode) ciężej chodzą niż powinny... To też możliwe.

 

No tak głosno myślę..... :wink:

 

ło jesooo :icon_eek: ale rady-:))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Regulacji mieszanki nie mają tylko motocykle na rynek USA. Poprostu jest ustawione raz na zawsze.

 

Bandit może inaczej się zbierać bo mniejszy silnik a więc lżejsze przełożenia co by nie zamęczyć silnika, Inazuma to 750-tka i może mieć dłuższe przełożenia bo charakterystyka silnika inna jest.

To że silnik prawie wspólny z B6 to nic nie znaczy, B6 może różnić się nawet od GSX600F które mają ten sam silnik, pojemność i całą resztę. Inny typ moto = inna charakterystyka.

Porównaj do innej Inazumy to będziesz wiedział.

Albo test na hamowni coś Ci pomoże, w Bydgoszczy robią to za 130PLN. :biggrin:

 

Zresztą w dziale motocykli sportowych/Suzuki masz dział dla GSX, GSXF itp.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ło jesooo :biggrin: ale rady-:))

A twoja wypowiedź, rozumiem, wniosła o wiele więcej do tematu?

Jak masz takei rzeczy pisać, to lepiej się powstrzymaj.

Albo - skoro taki szpec jesteś - powiedz co jest nie tak w moich radach i przedstaw lepsze. Zapraszam.

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj zgasł mi calkiem czwarty gar, na świecy chu*owa iskra.. wymienię i zobaczę co wtedy. może to przez świece było spowodowane..

 

filtr sprawdzilem- pare paprochów w nim było, ale nic co by miało powodować gorszy przepływ powietrza

 

i dupa.. swiece zmienione i jest tak samo. swieca jest w normalnym kolorze, nie jest zalewana, wiec mieszanka sie przepala. kolektor od czwartego gara jest gorący, ale wyraznie chlodniejszy- więc coś tam pali, ale chyba nie do końca...

co to jeszcze może być? kompresja sprawdzana miesiąc temu- ok, paliwo w gaźniku jest, cewka? pierwszy gar chodzi bez zarzutu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...