piotr_boch Opublikowano 29 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 P.S. Troche sie zmartwilem bo sam planuje kupic kilo-sv na wiosne. proponuje sie przejechac wczesniej przed zakupem i zrobic trase na jednym baku i dopiero pozniej podjac decyzje :icon_mrgreen:Jak cos to zaprasza na (rozsadna) jazde probna i oblukanie moto.Poz Trzymasz się kierownicy a nie kierownicę. Przenieś nacisk na nogi które powinny trzymać moto a nie ręce - zobaczysz że pomoże.A tak nawiasem ... ten motung to pierwsze moto ? pzdrkjujik Z tego co piszecie to powinienem docisnac JAJA do baku aby uzyskac odpowiednia pozycje a mi i tak juz je gniecie :biggrin: No ale sprawdze wasze rady -przesmigam bak i odpisze. Gdyby ktos byl chetny mi pokazaw w realu jak powinno sie na tym siedziec bylbym wdzieczny- najlepiejktos z okolic Ostrowa WielkopolskiegoPozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzel Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 mnie w tej chwili zastanawia, czy pomoże coś zmiana manetek na miękkie i bardziej szorstkie, żeby raczej kleiły się do rękawic niż wymagały ściskania. do takiego doszedłem wniosku po krótkiej wycieczce monsterem, w czasie której co parę km musiałem intensywnie rozprostowywać dłoń na manetce - cholerstwa były piekielnie śliskie, a że przy tym gaz oporny - taki był efekt. http://www.boxer-motor.com/sklep/product_i...roducts_id=1018taki wynalazek skutecznie rozwiązuje ten problem (drętwiejącej czasem prawej dłoni :crossy: ) w moim przypadku. polecam! można śmiało wyprostować dłoń podczas jazdy i położyć na manetce przy zachowaniu pełnej kontroli nad przepustnicą. widziałem też podobne na alledrogo, chyba nawet tańsze. szczególnie dobre na dłuższą trasę, bo w mieście to średnio pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 proponuje sie przejechac wczesniej przed zakupem i zrobic trase na jednym baku i dopiero pozniej podjac decyzje :DJak cos to zaprasza na (rozsadna) jazde probna i oblukanie moto.Cholera, jakbym mial blizej to bym chetnie skorzystal :crossy:. Ale dzieki za propozycje :crossy: Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
babajaga Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 ...ten haczyk nazywa się wyższa szyba. i nie trzeba zmieniać motocykla :notworthy: jsz nie zawsze - ja zmieniłam szybę w fazerze na wyższą i rezultat jest taki, że zamiast brać pęd powietrza na 'biuścik', biorę na głowę :notworthy: i, baj de łej, zrobiłam odwrotnie, niż Piotr -zamieniłam sv-kę na fazerka, głównie z powodu niewygodnej pozycji przy długich przelotach ( właśnie bólu pleców :notworthy: )widać, że każdy jest inaczej skonstruowany i dzięki temu nie mamy jednego producenta i jednego modelu moto :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mla Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 temat z SV miałem podobny...doszedłem do tego, że częściowo winę ponosi wygieta pozycja nadgarstków... Obracając mocowanie klamek na kierze w dół ustawiłem więc sobie obie w ten sposób, aby trzymając na nich palce dłoń była w lini przedramienia ( nie była wygieta "do przodu" ). Sporo pomogło. Choć przyznac należy że pozycja na SV jest mocno sportowa - dopiero przy max. schowaniu się za szybą jest jako-tako wygodnie... ..a juz jazda w korku przez miasto to udręka... ręce to mi prawie odpadały...... ..więc - pomimo wielkiego podziwu dla mozliwości silnika w SV1000 - zmieniłem ją na VFR.... :icon_rolleyes: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi Opublikowano 30 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2008 mialem to samo.jezdzilem sv1000 przez 2 tygodnie i dramat - bolejace dlonie.na 954 nie mam tego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_boch Opublikowano 31 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 A czy zamontowanie kiery LSL cos tu pomoze??????? - widzialem takie rozwiazania w SV i innych mutongach ale nie pytalem uzytkownikow o opinie poniewaz nie wiedzialem ze bedzie mi to kiedykolwiek przydatne :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ironus Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Silnik V-ka w motorku wiaze sie niestety z odczuwalnymi wibracjami. Widzialem takie rozwiazanie w customowych HD-ku, gdzie kierownica byla zamontowana na "silent blockach", takich gumowych kolkach i mozna ja bylo lekko wyginac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UFI Opublikowano 31 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2008 Nie dawajcie się podpuszczać i nie wgniatajcie sobie klejnotów w zbiornik. Pozycja zaczerpnięta z książki "Sport Riding Techniques - How to develop real world skills for speed safety and confidence on the street and track" Nick'a Ienatsh'a. OBRAZEKOstatnia, trzecia jest poprawna. Odległość od zbiornika powinna być mniej więcej taka, żeby można było w powstałą przestrzeń włożyć własną pięść. Nogi (stopy) mocno wciskają się w podnóżki, a udami solidnie obejmujemy zbiornik ale nie ściskamy go nadmiernie. Plecy lekko ugięte, żeby ręce mogły swobodnie spoczywać na kierownicy. Kierownica służy do kierowania, a nie do podpierania się... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotr_boch Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Odległość od zbiornika powinna być mniej więcej taka, żeby można było w powstałą przestrzeń włożyć własną pięść. Nogi (stopy) mocno wciskają się w podnóżki, a udami solidnie obejmujemy zbiornik ale nie ściskamy go nadmiernie. DZieki UFISprawdzilem dziala jak sie odsune mocniej to przy zdjeciu manetki moto tak hamowuje ze sam sie przesuwam na siedzeniu w strone baku. Jezeli ustawiem sie tak jak w zalaczonym pliku wszystko jest ok. Co do rąk : Droga nazwijmy z wybojami MASAKRA Droga w miare d dobra nawierzchnia predkosc 100-120 bajka rece nie trzymaja kiery tak jak pisaliscie ale przy mniejszych predkosciach ( w miescie) niestety juz nie jest tak cudownie. Nastepna maszyne jaka kupie to DL 1000 lub BMW GS1250 Wielkie dzieki za rade i pozdrawiam P>SMAsz moze gdzies elektroniczna wersje tej ksiazki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
na koło Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Jak na moje oko to zacznij mocniej odkręcać to odciąży ręce hehe :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.