Skocz do zawartości

bolące-dretwiejace dłonie- suzuki sv 1000s


Rekomendowane odpowiedzi

 

 

P.S. Troche sie zmartwilem bo sam planuje kupic kilo-sv na wiosne.

 

 

proponuje sie przejechac wczesniej przed zakupem i zrobic trase na jednym baku i dopiero pozniej podjac decyzje :icon_mrgreen:

Jak cos to zaprasza na (rozsadna) jazde probna i oblukanie moto.

Poz

 

 

Trzymasz się kierownicy a nie kierownicę. Przenieś nacisk na nogi które powinny trzymać moto a nie ręce - zobaczysz że pomoże.

A tak nawiasem ... ten motung to pierwsze moto ?

 

pzdr

kjujik

 

Z tego co piszecie to powinienem docisnac JAJA do baku aby uzyskac odpowiednia pozycje a mi i tak juz je gniecie :biggrin:

 

No ale sprawdze wasze rady -przesmigam bak i odpisze. Gdyby ktos byl chetny mi pokazaw w realu jak powinno sie na tym siedziec bylbym wdzieczny- najlepiejktos z okolic Ostrowa Wielkopolskiego

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie w tej chwili zastanawia, czy pomoże coś zmiana manetek na miękkie i bardziej szorstkie, żeby raczej kleiły się do rękawic niż wymagały ściskania. do takiego doszedłem wniosku po krótkiej wycieczce monsterem, w czasie której co parę km musiałem intensywnie rozprostowywać dłoń na manetce - cholerstwa były piekielnie śliskie, a że przy tym gaz oporny - taki był efekt.

 

http://www.boxer-motor.com/sklep/product_i...roducts_id=1018

taki wynalazek skutecznie rozwiązuje ten problem (drętwiejącej czasem prawej dłoni :crossy: ) w moim przypadku. polecam! można śmiało wyprostować dłoń podczas jazdy i położyć na manetce przy zachowaniu pełnej kontroli nad przepustnicą. widziałem też podobne na alledrogo, chyba nawet tańsze. szczególnie dobre na dłuższą trasę, bo w mieście to średnio pomaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuje sie przejechac wczesniej przed zakupem i zrobic trase na jednym baku i dopiero pozniej podjac decyzje :D

Jak cos to zaprasza na (rozsadna) jazde probna i oblukanie moto.

Cholera, jakbym mial blizej to bym chetnie skorzystal :crossy:. Ale dzieki za propozycje :crossy:

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...ten haczyk nazywa się wyższa szyba. i nie trzeba zmieniać motocykla :notworthy:

jsz

 

nie zawsze - ja zmieniłam szybę w fazerze na wyższą i rezultat jest taki, że zamiast brać pęd powietrza na 'biuścik', biorę na głowę :notworthy:

i, baj de łej, zrobiłam odwrotnie, niż Piotr -zamieniłam sv-kę na fazerka, głównie z powodu niewygodnej pozycji przy długich przelotach ( właśnie bólu pleców :notworthy: )

widać, że każdy jest inaczej skonstruowany i dzięki temu nie mamy jednego producenta i jednego modelu moto :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat z SV miałem podobny...doszedłem do tego, że częściowo winę ponosi wygieta pozycja nadgarstków... Obracając mocowanie klamek na kierze w dół ustawiłem więc sobie obie w ten sposób, aby trzymając na nich palce dłoń była w lini przedramienia ( nie była wygieta "do przodu" ). Sporo pomogło.

 

 

Choć przyznac należy że pozycja na SV jest mocno sportowa - dopiero przy max. schowaniu się za szybą jest jako-tako wygodnie...

 

 

..a juz jazda w korku przez miasto to udręka... ręce to mi prawie odpadały......

 

 

..więc - pomimo wielkiego podziwu dla mozliwości silnika w SV1000 - zmieniłem ją na VFR....

 

 

:icon_rolleyes: :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik V-ka w motorku wiaze sie niestety z odczuwalnymi wibracjami. Widzialem takie rozwiazanie w customowych HD-ku, gdzie kierownica byla zamontowana na "silent blockach", takich gumowych kolkach i mozna ja bylo lekko wyginac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dawajcie się podpuszczać i nie wgniatajcie sobie klejnotów w zbiornik. Pozycja zaczerpnięta z książki "Sport Riding Techniques - How to develop real world skills for speed safety and confidence on the street and track" Nick'a Ienatsh'a. OBRAZEK

Ostatnia, trzecia jest poprawna. Odległość od zbiornika powinna być mniej więcej taka, żeby można było w powstałą przestrzeń włożyć własną pięść. Nogi (stopy) mocno wciskają się w podnóżki, a udami solidnie obejmujemy zbiornik ale nie ściskamy go nadmiernie. Plecy lekko ugięte, żeby ręce mogły swobodnie spoczywać na kierownicy. Kierownica służy do kierowania, a nie do podpierania się...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odległość od zbiornika powinna być mniej więcej taka, żeby można było w powstałą przestrzeń włożyć własną pięść. Nogi (stopy) mocno wciskają się w podnóżki, a udami solidnie obejmujemy zbiornik ale nie ściskamy go nadmiernie.

 

 

DZieki UFI

Sprawdzilem dziala jak sie odsune mocniej to przy zdjeciu manetki moto tak hamowuje ze sam sie przesuwam na siedzeniu w strone baku. Jezeli ustawiem sie tak jak w zalaczonym pliku wszystko jest ok.

 

Co do rąk :

 

Droga nazwijmy z wybojami MASAKRA

Droga w miare d dobra nawierzchnia predkosc 100-120 bajka rece nie trzymaja kiery tak jak pisaliscie ale przy mniejszych predkosciach ( w miescie) niestety juz nie jest tak cudownie.

 

Nastepna maszyne jaka kupie to DL 1000 lub BMW GS1250

 

Wielkie dzieki za rade i pozdrawiam

 

P>S

MAsz moze gdzies elektroniczna wersje tej ksiazki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...