Skocz do zawartości

piotr_boch

Forumowicze
  • Postów

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O piotr_boch

  • Urodziny 11/26/1980

Osobiste

  • Motocykl
    FZ1000--->SV 1000 S
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    5730407
  • Telefon
    +48 512515448
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Ostrów Wlkp. wielkopolska

Osiągnięcia piotr_boch

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Panowie sprawa ma sie tak po podaniu napiecia na uzwojenie wzbudzenia idzie prad 5,3A p odpaleniu mopla maleje . W momencie gdy napiecie wzbudzenia jest zasilane a zolte przewody wypiete miedzyfazowe napiecie na biegu jalowym jest 11.7V przy zwiekszonych obrotach 2500 rpm napiecie miedzy fazowe 12.7 a powinno byc 14-14.4 zanim trafi do diody Zenera. Wiec wina lezy po stronie alternatora najlepsze to to że nie ma nigdzie zwarcia wiec co mu dolega moze trzeba zrobic moplem 500km aby rotor poprawnie sie namagnesowal?????
  2. Pomiar robilem na wypietej wtyczce wiec taj jak napisal Piotr ZGOD oddalem chlopaka do sprawdzenia moze podejma sie przewiniecia. Z profesjonalnym zakładem specjalizującym się w przewijaniu alternatorów to będzie problem jeste z wielkopolski ale bliżej mam do wrocławia niż do poznania jeżeli macie jakieś namiary na profedjonalne zakłady to proszę o podesłanie. Ile kosztuje taka usługa ? Dzieki za pomoc w diagnozie "pacjenta"
  3. Odpaliłem motor ustawilem miernik na napiecie zmienne i pokazal napiecie 0,1-0,3V na kazdej fazie. Czy to oznacza ze na stojanie jest zwarcie miedzyzwojowe?
  4. Jakiego rzędu napięcia powinienem się spodziewać 14,4V czy też więcej?
  5. nie wiem czy nie zrobie zwarcia mierzac napiecia na zoltych przewodach przewody te trafiaja do regulatora napiecia( a jest ich w sumie w alternatorze 5 , 3 zolte z uzwojenia i bialy i czarny z magnesnicy) miedzy czarnym a masa jest 12,7V
  6. Witam Mam pytanie jakiego rzędu powinien być prąd na poszczególnych fazach z alternatora który posiada 3 fazy, może ktoś kiedyś mierzył i będzie wiedział. zamiescilem link do rysunku alternatora: http://www.cmsnl.com/honda-cb650sc-83-nigh...list/E++10.html rezystancja na poszczegolnych uzwojeniac 1.1 oma (ksiazka podaje 0,4-0,6) prad jaki plynie do uzwojenia podczas przekrecenia stacyjki to 5.3A po czym uzwojenie (środek) zaczyna się grzać-czy to normalne? Pytam się o te prady ponieważ wymieniłem regulator i napiecie ładowania przy 2500rpm jest tylko 12V( na klemach akumulatora) przy 4000rpm rosnie do 13V i nie wiem czy to normalne i nie powinno byc czasem 14V? pozdrawiam
  7. dodam moze jeszcze ze mozliwa jest zamiana na turystyka np DL 650 lub DL 1000 -każda propozycja zostanie rozważona. Pozdrawiam
  8. Sorki zapomniałem 13500 do negocjacji.
  9. zdjęcia znajdziecie tutaj: http://picasaweb.google.pl/piotr.bochynski/SV1000S03 Więcej pyta i szczegółów na [email protected]
  10. Mam do sprzedania SV 1000 S 2003 rok przebieg 40kkm i ciągle rośnie. Motocykl po wymianie świec filtra oleju , oleju (Castrol) zawory sprawdzone miód malina. Cena do negocjacji- fotki postaram sie załadować jutro . Zainteresowanych proszę o kontakt ma e-maila lub tu: [email protected] P>S Moto nie jest zblokowane (150km/h na 2 biegu) -wyjadacze tematu bedą wiedziec o co chodzi .jak to bywa z moplami z niemiec wloch czy tez francji Pozdrawiam
  11. DZieki UFI Sprawdzilem dziala jak sie odsune mocniej to przy zdjeciu manetki moto tak hamowuje ze sam sie przesuwam na siedzeniu w strone baku. Jezeli ustawiem sie tak jak w zalaczonym pliku wszystko jest ok. Co do rąk : Droga nazwijmy z wybojami MASAKRA Droga w miare d dobra nawierzchnia predkosc 100-120 bajka rece nie trzymaja kiery tak jak pisaliscie ale przy mniejszych predkosciach ( w miescie) niestety juz nie jest tak cudownie. Nastepna maszyne jaka kupie to DL 1000 lub BMW GS1250 Wielkie dzieki za rade i pozdrawiam P>S MAsz moze gdzies elektroniczna wersje tej ksiazki?
  12. A czy zamontowanie kiery LSL cos tu pomoze??????? - widzialem takie rozwiazania w SV i innych mutongach ale nie pytalem uzytkownikow o opinie poniewaz nie wiedzialem ze bedzie mi to kiedykolwiek przydatne :D
  13. proponuje sie przejechac wczesniej przed zakupem i zrobic trase na jednym baku i dopiero pozniej podjac decyzje :icon_mrgreen: Jak cos to zaprasza na (rozsadna) jazde probna i oblukanie moto. Poz Z tego co piszecie to powinienem docisnac JAJA do baku aby uzyskac odpowiednia pozycje a mi i tak juz je gniecie :biggrin: No ale sprawdze wasze rady -przesmigam bak i odpisze. Gdyby ktos byl chetny mi pokazaw w realu jak powinno sie na tym siedziec bylbym wdzieczny- najlepiejktos z okolic Ostrowa Wielkopolskiego Pozdr.
  14. To nie moj pierwszy moto jakis czs temu sprzedalem fazera 1000 bo pozycja za kierownica byla starsznie nie wygodna plecy nie byly "wyprostowane" i wchodzilo mi w kregoslup teraz czuje ze robi sie to samo tak jakbym ciezar ciala przeniesiony byl caly na rece. probowalem siedziec blizej baku i dalej ale jest to samo, zreszta Daro80 tez nim jezdzil i zaobserwowal to samo moze na nasz wzrost te motorki sie nie nadaja i czas usias na typowego turysta :) hehe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...