daro1980 Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 Witam Panowie problem jest tego typu .... Moto dużo paliło wiec postanowiłem obniżyć iglice w gaźnikach o jeden stopień a ze rozkręcam gaźniki to sobie myślę ze je od razu przeczyszczę no i wszystko robione zgodnie z serwisowką , poskręcane , wyregulowane , zsynchronizowane i ... no właśnie i WIELKA lipa ... moto podczas jazdy gdy wkręca sie na obroty to przy jakiejś wartości nie powiem ile (brak obrotomierza) jest tak jakby odcinało zapłon przestaje ciągnąć robi sie straszny mól a jak zapodam bieg wyżej to znów ciągnie aż do momentu ( pewnie ta sama wartość obrotów) kiedy znów mół .... gdzie może tkwić przyczyna co zrobilem nie tak ????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 imo nie ma paliwa wyzej i muli :] jaki był kolor świecy przed regulacją i jaki jest teraz? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 no wlasnie najprawdopodobniej obnizenie iglic spowodowalo, ze mieszanka jest za uboga przy wkrecaniu sie na obroty nie dostaje wystarczajacej ilosci paliwa pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterro Opublikowano 27 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 no wlasnie najprawdopodobniej obnizenie iglic spowodowalo, ze mieszanka jest za uboga przy wkrecaniu sie na obroty nie dostaje wystarczajacej ilosci paliwa pozdrObnizenie iglic nie spowoduje takiego objawu.Kolor swiec do sprawdzenia , ale mi to wyglada ze poziom paliw masz zle ustawiony.Moze nawet jesli specjalnie ich nie ruszales to podczas czyszczenia przestawiles poziom paliwa.Bo gdyby iglice to bylaby w pewnym waskim zakresie obrotow dziura w gazie. no wlasnie najprawdopodobniej obnizenie iglic spowodowalo, ze mieszanka jest za uboga przy wkrecaniu sie na obroty nie dostaje wystarczajacej ilosci paliwa pozdrObnizenie iglic nie spowoduje takiego objawu.Kolor swiec do sprawdzenia , ale mi to wyglada ze poziom paliw masz zle ustawiony.Moze nawet jesli specjalnie ich nie ruszales to podczas czyszczenia przestawiles poziom paliwa.Bo gdyby iglice to bylaby w pewnym waskim zakresie obrotow dziura w gazie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro1980 Opublikowano 27 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2008 no nie wiem jaki jest kolor teraz a przed czyszczeniem był poprawny tzn kawa z mlekiem no a może ciut za czarny ale moto paliło i chodziło poprawnie .... teraz kolor świecy sprawdzę i napisze .... a co do iglicy to nawet jak wrócę do ostawień z przed czyszczenia to dzieje sie to samo czyli moto słabnie .... poziom paliwa ostawiałem ale teraz to już zgłupiałem i nie wiem czy to robie dobrze .... może ktoś mi to po krotce wyjaśni .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Może pozamieniałeś dysze miejscami :-) ? Regulowałeś też poziom paliwa w komorze pływakowej?? innymi słowy czy przyginałeś pływaka?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro1980 Opublikowano 28 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Może pozamieniałeś dysze miejscami :-) ? Regulowałeś też poziom paliwa w komorze pływakowej?? innymi słowy czy przyginałeś pływaka?? dyszy nie da sie pozamieniać w żaden sposób .... doginałem - dziś walczyłem na rożne sposoby i nic zero efektu .... ręce opadają .... moto jakby nie reaguje na zmiany ustawienia pływaka.... mam przyrząd taka samoróbkę do sprawdzania stanu pływakowego ale teraz to już mam wątpliwości czy ona działa bo w max odgiętej blaszce pływaka poziom i tak zaniki .... filtr paliwa sprawdzony drożność układu również .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 dyszy nie da sie pozamieniać w żaden sposób .... doginałem - dziś walczyłem na rożne sposoby i nic zero efektu .... ręce opadają .... moto jakby nie reaguje na zmiany ustawienia pływaka.... mam przyrząd taka samoróbkę do sprawdzania stanu pływakowego ale teraz to już mam wątpliwości czy ona działa bo w max odgiętej blaszce pływaka poziom i tak zaniki .... filtr paliwa sprawdzony drożność układu również .... trudno daro... gazniki do warsztatu o ile nie musisz juz szukac innych po przyginaniu, odginaniu itp...pozdr Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro1980 Opublikowano 28 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 trudno daro... gazniki do warsztatu o ile nie musisz juz szukac innych po przyginaniu, odginaniu itp...pozdr ...nie sadze aby przyginanie i odginanie cokolwiek tutaj popsuło ... powiem więcej nie mogło sie nic popsuć ... jak znam życie to to będzie blachostka i prędzej czy później ja znajdę ... a warsztat to ostateczność będzie jak już nawet tutaj nikt nie pomoże .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 Za mało szczegółów w Twoim opisie pracy silnika i zbyt dużo oczekujesz od mechaników.Takie porady na odległość to jak wróżenie z fusów Twojej kawy.podstawowa sprawa to zużycie paliwa. Subiektywna ocena właściciela że za dużo pali !Sprawa druga to czyszczenie gaźnika. W swojej długiej praktyce bardzo często spotyka opinię że za dużo trzeba zapłacić za czyszczenie gaźnika i lepiej zrobić samemu bo to przecież takie proste.Niestety gaźnik jest bardzo skomplikowaną konstrukcją przechodzącą przez ostatnie 90 lat długi proces ewolucji.Faktycznie podstawowe czyszczenie jest bardzo proste ale jest jedno ale - należy delikatnie odkręcić dwie pokrywy ( górną i dolną ) a następnie umieścić go w myjce ultradźwiękowej - i to jest to drugie "ale".Myjka jest bardzo droga.Zabawa z regulacją poziomu paliwa to naprawdę jest wyzwanie dla mechanika z dużą praktyką.Polecam lekturę pt."Motorcycle Carburretor Manual" autor Pete Shoemark Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro1980 Opublikowano 29 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Za mało szczegółów w ....Zabawa z regulacją poziomu paliwa to naprawdę jest wyzwanie dla mechanika z dużą praktyką.Polecam lekturę pt."Motorcycle Carburretor Manual" autor Pete Shoemark no wiec już prostuje ...za dużo pali znaczy Virago 535 7 l a nawet więcej na 100 ...wiec to nie jest subiektywne odczucie ... druga sprawa czyszczony zgodnie z instrukcja czyszczenia krok po kroku nawet ze zdjęciami co i jak wiec o jakiejkolwiek pomyłce nie może być mowy ... dziś wykręcę świece i oblukam kolor po wczorajszej jeździe i na tej podstawie znów postaram sie ostawić poziom pływaków .... a co do ceny w warsztacie to uważam ze wcale nie jest za drogo i jak nie da rady tego samemu zrobić to zawiozę i zobaczymy co nie tak ... tu jest kwestia raczej inna - lubię wiedzieć ile trzeba włożyć pracy w czynności za które place ... i mam ochotę zrobić to SAM zęby później mieć satysfakcje z wykonanej pracy .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Lubisz wiedzieć ale nie zapominaj o drobnym szczególe że inaczej robi się gaźniki brudne a całkiem inaczej totalnie rozregulowane i czasami uszkodzone. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 zrób doświadczenie, w czasie jazdy jak zacznie go mulić to zaciągnij ssanie i obadaj reakcję. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daro1980 Opublikowano 29 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 Lubisz wiedzieć ale nie zapominaj o drobnym szczególe że inaczej robi się gaźniki brudne a całkiem inaczej totalnie rozregulowane i czasami uszkodzone. z ssaniem probowałem nic nie daje ... ale dziś mały postęp w działaniach jest .... maszyna dostała nowe świeczki i pływaki opuściłem na maxa czyli paliwa jak najmniej .... idzie całkiem nieźle lekko ją jeszcze muli pod koniec tuz przed zmiana biegu ... mam zamiar pośmigać z 30 km i zobaczyć świeczki ... bo stare były strasznie zakopcone .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 29 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2008 ustaw poziom pływaka tak jak podaje serwisówka- bo tu niestety nie ma co kombinowac Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.