COBAR Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 (edytowane) Moto sprowadzony.przebieg 52000km.Po odpaleniu nie wchodzi na obroty ,gasnie Co juz zrobilem ,co sprawdzilem: Gazniki rozebrane w mak i wyczyszczone( carb cleaner ,ale zrobione bardzo starannie), i porzadnie przedmuchane sprezonym powietrzemkroćce ssące szczelnezaworki paliwowe w bdb stanie nie przepuszczaja,nie zacinaja siemembrany okfiltr czysty(profilaktycznie wyjalem - to samo)sruby od regulacji mieszanki wykrecone na dwa obrotykranik (podcisnieniowy) sprawnyluzy zaworowe ustawioneakumulator nowycewki,przewody wys.napiecia,fajki,impulsatory okcisnienie sprezania w normieRozrząd ustawiony jak należy Wlalem swieze paliwo,kupilem nowe swiece,przejechalem sie 2km,było to samo co przedtem-ogolnie nie szlo jechac.Nie idzie odpalać,a jeśli juz jakims cudem odpali to nie wchodzi na obroty,gaśnie. Co tam jeszcze moze być nie tak bo już brakuje mi pomysłów? Edytowane 22 Lipca 2008 przez COBAR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 dlamnie to uszkodzenie lezy w stronie elektrycznej motocykla, wiec sprawdził bym moduł, ładowanie akumulator. WSzystko co moze zaburzac prace motocykla na lichym akumulatorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
COBAR Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 dlamnie to uszkodzenie lezy w stronie elektrycznej motocykla, wiec sprawdził bym moduł, ładowanie akumulator. WSzystko co moze zaburzac prace motocykla na lichym akumulatorze. Czytaj uważniej.Napisałem że aku jest NOWY,iskra jest więc moduł nie ma tu nic do rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 (edytowane) Nowy aku wiosny nie czyni. Jeszcze są cewki, regler, i dużo innych."Iskra jest" to tak jak "Paliwo jest" Ale czy w odp. ilości przy danych obrotach? Iskra też może być licha..... Co racja to racja, została tylko elektryka. Bywa tak, że jak elementy elektryki się rozgrzewają, to padają (miałem takie coś!) a innym wibracje przy określonych obrotach szkodzą.... No i nie obrażaj sie, ale kiedys nawet w warsztacie (dobrym!!) to źle założyli - kable idą do właściwych świec? Nie są zamienione? Edytowane 22 Lipca 2008 przez Buber Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
COBAR Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 (edytowane) Tak kable ida jak trzeba lewa cewka 2,3 prawa 1,4Sprawdziłem instalke wg schematu z manuala i jest ok nie ma nigdzie zwary ani braku masyPaliw zapodałem bezposrednio z podwieszonego zbiorniczka,wiec to tez pomijam Edytowane 22 Lipca 2008 przez COBAR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Może zajrzyj pod gniazda zaworków paliwa czy tam nie ma syfu ? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
COBAR Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 (edytowane) Może zajrzyj pod gniazda zaworków paliwa czy tam nie ma syfu ? Piotrze napisałem w pierwszym poście ze gazniki rozebrałem w mak i zrobiłem kompleksowe czyszczenie... Wiem ze najlepsza jest myjka ultradzwiekowa do tego celu,ale gazniki nawet nie były zasyfione osadami po paliwie ,a carb cleaner zrobił tez swoje.Wszystko idealnie czyste i przedmuchane kompresorem Edytowane 22 Lipca 2008 przez COBAR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 A spróbuj, tak na próbę, podać zasilanie na cewki bezpośrednio z aku, a nie przez instalację.Ja obstawiam słaby zapłon/lichą iskrę. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
COBAR Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 mozesz jasniej?co to da ze podlacze ako do jednej cewki?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 W Twojej dlugiej litani wykonanych czynnosci nie wyczytalem nic o wymianie swiec...nie sugeruj sie tym, ze masz iskre "prawidlowa" poza silnikiempozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
COBAR Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 (edytowane) Panowie czytajcie uwazniej...o tym ze wymieniłem nowe swiece napisałem w pierwszym poscie! Edytowane 22 Lipca 2008 przez COBAR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Panowie czytajcie uwazniej...o tym ze wymieniłem nowe swiece napisałem w pierwszym poscie! OK zgadza sie..a gdy juz odpalisz i jakos tam sobie chodzi to dymi nie dymi? moze bialy dym leci przepuszcza uszczelka pod glowica itp itd? bo jesli wszystko to co sprawdziles dziala to silnik zgodnie z prawami fizyki powinien pracowac, pewnie cos w elektryce nie dziala jednak poprawnie, najprawdopodobniej modul...pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
COBAR Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 (edytowane) Koles ma zzr600 spróbuje podmienic od niego moduł dla pewnosci ino nie wiem czy podpasi.Innych możliwości to ja już nie widzę Dodam że przez to kręcenie to zdechły mi 2 świece...ech szlag niech to trafi Edytowane 22 Lipca 2008 przez COBAR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 akumulator nowy nie zawsze znaczy dobry tak samo jest w przypadku świec zwłaszcza delikatnych NGK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buła Opublikowano 23 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2008 witam,wychodzi na to ze skoro czasem zapali to paliwo dostaje,kwestia tego ze jak załorzyłes nowe swiece i moto zapaliło i pochodziło przez chwile to swiece dostana przebicie i lipa z nowych swiec,załorz na próbe stare swiece i zobaczysz czy tez tak bedzie,jesli wszytsko jest zrobione jak napisałes to moze cos jest nie taka z zapłonem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.