Gość klaudiusz bytom Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 Nazywam sie Klaudiusz od 2 tygodni posiadam suzuki dr 650 prosiłbym o porady serwisowe wskazowki i jakie zeczy warto sczególnie kontrolować aby ten motor sprawował sie jaknajlepiej ,chcialbym tez zaznaczyc ze jest to pierwszy mój motocykl z góry dziekuje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 21 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2008 (edytowane) poziom oleju silnikowego,ponieważ DR mają wrażliwe głowice,ponadto mają wałek rozrządu na panewkach nie "ułozyskowany"tak że troszke jej braknie oleju i o zatarcie nie trudno tym bardziej że DR ma mokrą miske :buttrock: Edytowane 21 Lipca 2008 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kovic Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 Nazywam sie Klaudiusz od 2 tygodni posiadam suzuki dr 650 prosiłbym o porady serwisowe wskazowki i jakie zeczy warto sczególnie kontrolować aby ten motor sprawował sie jaknajlepiej ,chcialbym tez zaznaczyc ze jest to pierwszy mój motocykl z góry dziekuje . DR jest też moim pierwszym motocyklem , zrobiłem nim około 3000 km. Po pierwsze trzeba dbać o poziom oleju, olej sprawdzać na zimnym silniku, aby spłyną do dołu, po drugie jeździć. Mam wrażenie że DR 650 jak i 350 z okresu do 95 roku to nadzwyczaj trwałe i pancerne motocykle. Jeśli zamierzasz jeździć w terenie, warto zmodyfikować przełożenia. Ot to wszystko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 28 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2008 www.suzukidr.pl Olej co 6tys km. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Włochaty Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Niewiem czy w 650tce ale w 125 smarowanie głowicy jest poprzez łancuszek rozrządu,poprzez rozbryzganie :biggrin: i dlatego niemozna gazowac na zimny silnik az olej sie tam niedostanie i niezacznie pozadnie smarowac:) Dbaj o olej i o czystość filtra powietrza to pojezdzisz długo:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Niewiem czy w 650tce ale w 125 smarowanie głowicy jest poprzez łancuszek rozrządu,poprzez rozbryzganie :cool: i dlatego niemozna gazowac na zimny silnik az olej sie tam niedostanie i niezacznie pozadnie smarowac:) Dbaj o olej i o czystość filtra powietrza to pojezdzisz długo:)hmmm? Husabergiem mi tu zalatuje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rokfoor Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Nazywam sie Klaudiusz od 2 tygodni posiadam suzuki dr 650 Posiadam taki motorek od 11lat(to nie błąd w pisowni) Raz w roku lub co 6tyś km olej semisyntetyk z filtrem.Raz w roku kontrola zaworów i ewent. ustawienie. Kasacja wszystkich luzów w zawieszeniu i kontrole poziomu oleju(ma być górny stan).Luz łańcucha góra/dół 30-40mm i sprawdzić z pasażerem! Powietrze ok.1,5-1,7at/przód ok.1,7-2,0/tył 1osoba/2osoby Tam się prawie nic nie psuje!!! "prawie" Napisz jaki masz typ/rocznik/ stan/kolor :lalag: To fajny motorek powodzenia i do zobaczenia na trasie!!!!!!!!!!!!!!!!!! RokfoorDR650SE :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 24 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2009 (edytowane) Witam, planuje zakup DR 650 i znalazłem jedną sztukę koło mnie: DR 650, ale po pierwsze troche zastanawia mnie niska cena, domyslam, że to przez brak papierów oraz stan. Sprzedawca powiedział ze do odpalenia potrzebny jest akumulator bo potrzeba wyregulowac dekompresator i sie zastanawiam czy faktycznie trzeba go regulowac czy to tylko taka ściema była? I przy okazji zapytam jeśli był by do wymiany tłok lub trzeba by bylo coś w głowicy zrobic ile by mnie to mogło kosztowac? Troche poczytałem i znalazłem taki cytat: Jeżdżę już DR'ką 2 lata bez poważniejszych problemów. Jak pilnujesz poziomu oleju to nigdy nie martw się o zajechaną głowicę. Remont silnika prawie kompletny bez korby i skrzyni biegów wyniesie około 2000-2500zł w to wliczam: nowe łańcuchy rozrządu i balansowy, nowy tłok, szlif, nowe zawory, regeneracja dźwigienek i wałka rozrządu, sprzęgło, olej, filtry, uszczelki i robocizna. A wiec nawet jeśli jest to padaka to moze i warto kupic gdyż byc moze nie bede musiał remontowac bo za rok pewni ją sprzedam, a jak bedzie trzeba to wyjdzie mnie motorek 4 tys a wiem co mam? Troche namieszałem ale mam nadzieje, że ktoś zrozumie moje wypociny i ewentualnie sprowadzi mnie ze złej drogi. Z góry dzięki za pomoc. Edytowane 25 Stycznia 2009 przez Sebav Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
włochatyDR Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 Zalezy który to rok DRki i za jaką cene bo nienapisałeś. Jesli masz chęci i znasz sie troche na mechnice to mozesz kupić trochę podjechaną szute i ją wyremontować. Tłok to koszt ok 500zł. Regeneracje głowicy to już droższa sprawa. Ale jak sie raz dobrze zrobi i pompa oleju bedzie dobra. To pojezdzisz lata, naprawde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 25 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2009 (edytowane) Dałem link do ogłoszenia wiec można wszystko tam odczytac, jest to rok 93 i ma rozrusznik, z tego co sie dowiedziałem to nie tylko sprzegło, ale i tłok jest nowy i rozrząd został regenerowany. A jako tako mam pojecie o mechanice i jeśli nie musze za dużo naprawiac to nawet lubie pogrzebac w moto. Edytowane 25 Stycznia 2009 przez Sebav Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 26 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2009 www.suzukidr.pl wejdź tu ;) chyba wiem o jakie moto ci chodzi. Jest to motor kolegi z forum. Ma on tu własny temat ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 (edytowane) Czytałem tam, ale nic ciekawego nie znalazłem, teraz motor jest już mój:D tylko odpala tylko na pych, rozrusznik kreci na kablach ale bez skutku, mam nadzieje ze niedlugo to zmienie. A i jeszcze poziom oleju sprawdza sie na nóżce czy jak motor jest pionowo, bo kazdy mówi mi co innego? Edytowane 27 Stycznia 2009 przez Sebav Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 (edytowane) moto ma być pionowo, bo w pionie się jeździ a nie po skosie :D Co do tego rozrusznika to może padło ci sprzęgiełko? Koszt jakieś 900-1000zł Edytowane 27 Stycznia 2009 przez lukasz_vip Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebav Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 (edytowane) To chyba nie to sprzegło, ponieważ wcześniej krecił z wielkim trudem i nie dało rady zapalic, a teraz tylko słysze takie jakby pukniecie i cisza, nawet na kablach podłączonych do samochodu dużo sie nie poprawia. Bez świec też nie ma siły krecic. Mam wrażenie jakby coś zblokowło wał, że nie może sie krecic. Byłbym wdzieczny gdybyście mogli mi zaproponowac w czym szukac awari, czy aku, dekompresator, rozrusznik a moze co innego? I jak moge sprawdzic wymienione podzespoły? Edytowane 31 Stycznia 2009 przez Sebav Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 2 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2009 wejdź na forum www.suzukidr.pl ostatnio był taki sam temat poruszany :) Jak nie kręci, to albo dekompresator nie działa, albo rozrusznik albo sprzęgiełko padło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.