rafael Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 (edytowane) Problem zaczął się gdy umyłem filtr powietrza.. a pozniej nasmarowalem go w castrolowskim spray do filtrów.. On w ogole nie przepuszcza niczego.. to dziala jak klej.. Gdy wezme filtr do reki to sie nie odkleja. Wybacz, i nie obraź się , ale jak nie umiesz nawet filtra powietrza nasmarować sprayem, to nie grzeb przy tym motocyklu, bo nawet rady jasnowidzów z tego forum Ci nie pomogą.PS: Poza tym jak jak masz strasznie luźną przepustnicę to będzie problem ze schodzeniem z obrotów. Edytowane 9 Marca 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 (edytowane) Olej do filtrów ma działać jak klei a zamoczenie filtra w oleju skończy się zarzyganiem gaźnika i wnętrza silnika albo smrodem dwusuwa. Po za tym miałeś sprawdzić króciec między gaźnikiem a głowicą tak jak Ci napisałem, bo to tam są największe problemy z ustawianiem dawki. Wydech akcesoryjny często wymaga zmiany dyszy na większą zwłaszcza jeśli jest wielką pustą tubą.Jeszcze wczoraj o 12 twierdziłeś, że przepustnica jest wytarta a teraz, że luźna. Z takim podejściem to nic nie zdziałamy, albo robisz porządnie albo daj sobie spokój. NIe moge pojac... jak moze tak filtr powietrza sie kleic? przeciez on od reki sie nie odrywa, to jakim cudem moze tam przechodzic powietrze? bo dla mnie w tym momencie jest on zaszczelny. W oleju nie moczylem bo kupilem ten nieszczesny spray. Mam nowy filtr stozkowy, jutro go zaloze i sprawdze czy to jest przyczyna.Co do krucca, to sprawdzilem kazdy..Przepustnica jest wytarta.. o powoduje ze ma luzy .. ciezko to zrozumiec nie? czepiacie sie, bo pewnie sami nie wiecie co to jest. Pierwszy raz mam duze enduro.. Przeczytalem instrukcje i posikalem ten filtr.. a jak pokazalem pozniej mechanikowi, to zapytal jak to ma dzialac? jak to sie cale klei i w ogole powietrza nie zaciaga.. Wiec nie wiem czy to az takie dziwne Edytowane 9 Marca 2012 przez adrian44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 NIe moge pojac... jak moze tak filtr powietrza sie kleic? przeciez on od reki sie nie odrywa, to jakim cudem moze tam przechodzic powietrze? bo dla mnie w tym momencie jest on zaszczelny. W oleju nie moczylem bo kupilem ten nieszczesny spray. Mam nowy filtr stozkowy, jutro go zaloze i sprawdze czy to jest przyczyna.Co do krucca, to sprawdzilem kazdy..Przepustnica jest wytarta.. o powoduje ze ma luzy .. ciezko to zrozumiec nie? czepiacie sie, bo pewnie sami nie wiecie co to jestWybacz, i nie obraź się , ale jak nie umiesz nawet filtra powietrza nasmarować sprayem, to nie grzeb przy tym motocyklu, bo nawet rady jasnowidzów z tego forum Ci nie pomogą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Jestes juz nudny ;) Poradze sobie z Tobą czy bez Ciebie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 ....Przepustnica jest wytarta.. o powoduje ze ma luzy .. ciezko to zrozumiec nie? czepiacie sie, bo pewnie sami nie wiecie co to jest..... Nie czepiamy tylko precyzujemy przyczynę a to wymaga wniknięcia w temat. A skoro twierdzisz, że i tak nie wiemy to po co pytasz nas ? maluczkich. Przytarcie a porządne wyrobienie przepustnicy to dwie różne rzeczy i jeśli nie wiemy jak to wygląda to łatwo się pomylić.Kontynuując. Ja sam osobiście używałem spray'u do filtrów na serwisie i sprzęty odpalały bez proszenia.Tak jak napisałem poprzednio. Sprawdź czy masz właściwą dyszę w gaźniku i załóż fabryczny wydech jak go masz, bo akcesoryjna tuba i zbyt mała dysza główna czasami powoduje zbyt szybkie opróżnianie cylindra.Jak dziura będzie nadal to zostaje przepustnica albo elektryka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 Jestes juz nudny ;) Poradze sobie z Tobą czy bez Ciebie..Powodzenia w takim razie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 9 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2012 To napisałem do poprzedniego postu, zanim jeszcze napisałeś ten przed chwila.. Ok sprawdze jutro to .. Elektryka tez byla grzebana, bo gosciu zrobił sobie zapalniczke samochodowa w dr. i inne takie pierdoły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Wymieniłem filtr i stawiam jednak na przepustnice w gazniku.. Mam mikuni copr... gaznik. Czy taki gaznik zdjety z ktm bedzie pasowal ? http://allegro.pl/gaznik-mikuni-ktm-lc4-600-620-640-lc-4-japan-i2179145913.html Lub taki od dr 600? http://allegro.pl/gaznik-mikuni-od-suzuki-dr-600-i2188879293.html Tutaj jest od dr 350 ale cholernie drogi.. http://allegro.pl/gaznik-mikuni-tm-33-sportowy-dr-350-xl-xr-xt-i2191743499.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 (edytowane) Mikuni corp to nazwa firmy a corp. to skrót od Corporation czyli Korporacja. Prawdopodobnie w serwisówce w której miałeś sprawdzić rozmiar zalecanej dyszy opisany też jest typ gaźnika montowany do tego motocykla. 5 minut szukania i tak jak myślałem DR z homologacją ma BST33 a offroadowa ma TM33 czyli ten z ostatniej aukcji. Edytowane 11 Marca 2012 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 W ksiazce ktora mam, jest ze posiada mikuni tm33ss. Ale to jest ksiazka od dr 350s wiec raczej to nie to.. Ja mam identyczny gaznik jak ten.. http://allegro.pl/gaznik-mikuni-corp-suzuki-dr350-ktm-honda-yamaha-i2169611851.html Dokładnie taki sam Dzisiaj nastąpił przełom.. gdy zakreciłem kranik.. moto ku mojemu zdziwieniu nie dławiło się.. na jałowym jak i podczas jazdy.. wIADOMO po tych 15-20 sekundach moto gasnie bo konczy sie paliwo.. Wpadlem na to przypadkiem gdy juz chcialem go zgasic, ale wczesniej zakrecilem ten kranik.. Wiec wychodzi na to ze sie zalewa.. ? Później ustawiałem kranik na poł otwarty pół zamkniety ale tez nic to nie dawalo.. Wiec wyjąłem bak i podłączyłęm pod gaznik butelke z paliwem, w nadzieji ze wina lezy przy kraniku. Niestety to samo.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 A może należy sprawdzić czy zaworek w gaźniku trzyma poziom paliwa należycie? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 (edytowane) Jak to zrobić? ja sprawdzałem to zaworek ogólnie nie zacina sie itd.. Chodzi ten zaworek od lewej strony? Jak go sprawdzic? http://www.select-sh...100-p-8947.html Przyczyną była wychaczająca się iglica.. Moto dziala,,i jest pelna MOC. wieć w las!!! Dzięki za wszystkie porady ! Witam. Mam jeszcze maly problem z elektronika.. Chcę zrobić swiatła z prądnicy ale.. Prądnice daje 20v na wysokich obrotach, a na wolnych 8v i chciałbym zrobić żeby było max 13v. Jakiego regulatora uzyć?Ten mój oryginalny nie ładuje.. Edytowane 11 Marca 2012 przez adrian44 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Musisz zrobic zdjecie oryginalnego zebysmy wiedzieli jaki system ladowania masz w moto.Albo dac skan instalacji z ksiazki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 http://www.aukcjoner.pl/gallery/008885474-.html#I1 Tutaj mam cos z serwisówki.. Pomoże? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 W tej serwisowce napisane jest ze pradnica powinna dawac 75V zmiennego przy 5 tys obr, a twoja daje 20.Boje sie ze pradnica i regler do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.