protect_nh Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Witam.OStatnio na moim typhonie jechałem sobie i miałem odkręcony cały gaz, po czym odpuściłem manetke i znów pełny skuter sie zdławił i nagle był taki strzał z rury jakby nagle przepalil duza ilosc paliwa..skuter po tym strzale po odpuszczeniu gazu sam wariowal po obrotach i go natychmiast zgasilem, teraz skuter nie chce zapalic, w momencie krecenia rozrusznikiem slychac takie dziwny pyrkanie jakby powietrze z kads zasysal lewe nie wiem moze mi sie wydaje w kazdym badz razie do tego nie zasysa paliwa z jak sciagnie sie wezyk od powietrza z gaznika ktory zasysa i sie pociagnie ustami to paliwo leci a takto nic nie leci. Po wstrzyknieciu paliwa bezposrednio do cylindra skuter "odpala" tzn sa ze 3 takie przepalenie i koneic, pyr pyr pyr i gasnie i tak w kolko..cylinder zdejmowalem glowice tez uszczelnilem wszystko tak jak powinno byc bo myslalem ze to w tym problem i dalej jest to samo..POMOCY BO JUZ NIE MAM GLOWY DO TEGO! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 14 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2008 Witam.OStatnio na moim typhonie jechałem sobie i miałem odkręcony cały gaz, po czym odpuściłem manetke i znów pełny skuter sie zdławił i nagle był taki strzał z rury jakby nagle przepalil duza ilosc paliwa..skuter po tym strzale po odpuszczeniu gazu sam wariowal po obrotach i go natychmiast zgasilem,....Typowe objawy odcięcia paliwa, uboga mieszanka paliwo-powietrze spowodowała strzał do tłumika w wyniku długiego czasu spalania, tak samo jak wariowanie obrotów z powodu zbyt ubogiej mieszanki. Nie bardzo znam się na skuterach ale jeżeli bak jest niżej gaźnika to pewno padło to zasysanie paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
protect_nh Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 witam ponownie, dzisiaj została zmierzona kompresja wynosi ona 0,45 bar więc to chyba mało prawda? czyli silnik nadaje się do remontu? po zdjęciu cylka tłok nosi rysy cylinder również oraz jeden z pierścieni jest zapieczony.Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 To 2T, czt 4T ?? Jednak kompresja to chyba zle zmierzona, bo tak malo to nie powinno byc :/ W kazdym badz razie jesli zarowno tlok jak i cylinder ma rysy nalezy dokonac remontu. Przehonowac/zrobic szlif cylindra i dobrac odpowiedni tlok. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 jak jest 0.45 bara to oznacza ze wogole nie masz kompresji, i jak jeszcze pierscien zapieczony to tylko remont nie ma innego wyjscia, poprostu zajezdziles maszyne :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 22 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 zmierz tą kompresje jeszcze raz ale 0.45 bara to jest prawie ciśnienie atmosferyczne to nie powinno odpalać :) nawet jeśli masz 4.5 bara to i tak za mało.......mówi sie że poniżej 6 silnik nie odpala po zdjęciu cylka tłok nosi rysy cylinder również oraz jeden z pierścieni jest zapieczony. jasne że remont no chyba głupie pytanie :bigrazz: Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
protect_nh Opublikowano 22 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2008 tłok bedzie zrobiony i bedzie robiony remont, czyli dlatego pewnie nie zasysa paliwa kranik podcisnieniowy? ale najdziwniejsze jest jesszcze to ze po tym zdarzeniu dziwsnie silnik pracowal jakby skads zasysal lewe powietrze, tzn przy kreceniu rozrusznikiem jest taki dziwny oddzwiek takie dzsiwne pyrkanie jak nigdy jakby podbieral lewe powietrze skads. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandziorz Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 Na 5 biegu normalnie się wkręca w obroty, idzie ładnie, wrzucam szóstkę, daję gazu a obroty zamiast rosnąć to spadają... Mam jeszcze jedno pytanie. Nie jestem pewien, czy dozownik oleju działa dobrze. Bardzo mi kopci, i olej szybko schodzi, myślałem żeby zakręcić dozownik, i mieszać normalnie do baku. Wie ktoś jaka powinna być proporcja???Mogę coś wtrącić?Sprawdź ile wyniesie Cię tłok+pierścienie+szlif. Poniżej masz link do kompletu za 260zł.[Link 1] Jak chodzi o lewe powietrze to proponowałbym sprawdzić albo najlepiej wymienić simmeringi na wale.Koniecznie sprawdź stan łożysk i wału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 26 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2008 tłok bedzie zrobiony i bedzie robiony remont, czyli dlatego pewnie nie zasysa paliwa kranik podcisnieniowy? ale najdziwniejsze jest jesszcze to ze po tym zdarzeniu dziwsnie silnik pracowal jakby skads zasysal lewe powietrze, tzn przy kreceniu rozrusznikiem jest taki dziwny oddzwiek takie dzsiwne pyrkanie jak nigdy jakby podbieral lewe powietrze skads. no jasne..........mało że kranik podciśnieniowy nie będzie działał to jeszcze sam gaźnik nie bardzo będzie pracował bo przy tak niskiej kompresji nie da rady zassać paliwa.. ten dziwny dźwięk to pewnie przedmuch między tłokiem a cylindrem przy tak niskiej kompresji to pewnie jakbyś od góry cylindra dmuchnąl to w skrzyni korbowej byś poczył powiew powietrza :) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.