Skocz do zawartości

Jak hamować przy bardzo wysokich prędkościach?


Driver
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jechałem na CBF 600 ale nie miałem okazji sprawdzić działania ABS-u

 

Co wiec mozesz powiedziec o systemiue w motocyklu ? ? ?

 

Nie wiesz to po co wogole zabierasz glos ? Uzywajac Twoich przenosni,to tak jak by cnota o stosunkach plciowych dyskutowala.

 

a ja koledze doradze niech kolega kupi sobie moto z systemem DUAL CBS i bedzie miał problem rozwiązany ktury hamulec wybrac tam jak hamujesz przodem hamuje tez i tyl i na odwrót.

 

Uchroni Cie on przed zablokowaniem przedniego kola ? Uslizgiem ? Gleba ?

 

Sama idea nie jest zla, mimo tego, to naprawde nie to i zupelnie inna bajka.

 

:)

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co wiec mozesz powiedziec o systemiue w motocyklu ? ? ?

 

napisalem ogol o co biega w ABSie, bo nieustannie klociliscie sie ze ABS jest dobry lub zly. NIe wiem jak sprawdza to sie w motocyklu (w aucie wiem dokładnie jak się sprawdza i czy są 2 czy 4 koła to nie ważne, bo ABS zapobiega blokowaniu koła, dzięki któremu nie tracisz sterowności pojazdu), ale nie wiem takze dlaczego mnie atakujesz, skoro nie napsialem ze jestes ciota bo lubisz/nie lubisz ABSu, a Ty do mnie zaraz z warzywniakiem. Wiesz, zawsze myslalem ze mozna kulturalnie pogadac z ludzmi, ale jak wyzywają Cię za to, że wyrażasz swoją opinię to bez sensu jest wogle prowadzić tą konwersację. Obraziłem Cię czymś czy co?? Nauczyłem się jednego:, że jak ktoś Cię obraża, bądź atakuje podobnymi tekstami to po prostu nie może znaleźć argumentów potwierdzających jego teorię...

 

I nie mam zamiaru się więcej kłócić, bo rozmowa z Tobą nie ma najmniejszego sensu i celu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nie wiem takze dlaczego mnie atakujesz,

 

Przeczytaj moze swoj post ktory napisales moze na to wpadniesz.

 

Ja tam uważam ze z dużych prędkości należy hamować ostrożnie

 

Jezeli masz czas to sie z tym zgodze. Dylemat w tym, ze z regoly nie masz czasu na " powolne " - dlugie hamowanie, wtedy musisz dac w klocki a to powoduje pewne ryzyko.

 

Ta operacja ( wyczucie granicy przyczepnosci ) jest bez ABS'u dosc niebezoieczna ze wzgledu na utrate przyczepnosci przedniego kola z podlozem.

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...