tedarek Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Warrior to nie mastodont!!!W porównaniu do XVS1300 to jest od niego mniejszy i lżejszy i wcale nie wymarł. Na dodatek jest mocniejszy i pewnie lepiej hamuje. Też ma wtrysk, mini komputer i pasek czyli to co jest takie świetne w XVS1300.W korkach śmiga lepiej niż DS650 i pewnie lepiej niż XVS1300 to dlatego, że jest świetnie wywazony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacey Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Warrior to nie mastodont!!!W korkach śmiga lepiej niż DS650 i pewnie lepiej niż XVS1300 to dlatego, że jest świetnie wywazony. XVS 1300 tez jest doskonale wywazony (lepiej niz DS1100), a do jazdy w korkach nie nadaje sie tylko z powodu koszmarnie szerokiej kiery :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Ja bym jednak nie niszczył oryginału tylko kupił nowe akcesoryjne dedykowane do Twojego moto. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinkey Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 V&H to koszt około 2500zł. Dużo. Jak mi się przestanie podobać to zamówię, a stockowe i tak nie da się sprzedac więcej jak za 600zł... :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Sporowadzałem Cobrę ze Stanów i mnie wyszło 1800.A bebeszenie oryginału też przerabiałem i szczerze powiem nie warto.Mnie to nie zadowoliło,dlatego kupiłem Cobrę. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sabol Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 witam szanownych kolegów, z ciekawością czytam wasze opinie na temat XVS-a 1300 i powim tak, na wiosnę tego roku mocno się szykowałem do zakupu motorku , a konkretnie Hondy VTX 1300 Retro, miałem kila na oku, jedną juz praktycznie ładowałen na przyczepkę, ale sprzedający był dziwny i odpuściłem temat, krótko potem nastał bum na sprzęty z USA i im więcej tego oglądałem, tym mniej chciałem wydawać kasę na te cuda, wtedy to przypadkiem trafiłem do Yamachy made in Szpila-Paluch i dosiadłem XVS-a , którego akurat wprowadzali na salon, powim tak, mało jest ładny,a nawet więcej jest bardzo bardzo mało ładny wybaczcie to moje zdanie, ale troszkę dodatków robi z niego coś już na kształt cruisera, szyba , kuferek, dupsik, ale co racja to racja z tą sterczącą rurą z pieca mało się da zrobić, a o wydobywającym się z niej odgłosie, niczym szemranie leśnego strumyka, wolę nie mówić, dupa blada , a nie cruiser, ale cóż taka tendencja i to pewnie wymogi ochrony środowiska podyktowały, panowie idą zmiany , taka prawda.Reasumując, Honda jest piękna i ma styl, a klang jest taki jak powinien, jak kto dorwie jeszcze na zminionych wydechach, bajka, ale odchodzi powoli do lamusa i pozostae dylemat, czy uratować z 1,5 metra lasu deszczowego kupując Yamahę, ale ( i tu kto co chce niech powie o niej samej ), czy samemu zasadzić dwie tuje w trosce o śodowisko i kupić sprzęta z duszą, bez względu na to ile ma lat i tu kłaniam się wszystkim DragStarowiczom, VTXowcom i innym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacey Opublikowano 28 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2008 Jako, ze sezon ma sie ku koncowi pozwole sobie przekazac kilka uwag o moim motorku. Fabryczny golas zostal ubrany w gmole, szybe i sakwy. Szybe mam zalozona wysoka, oryginalna yamahy. Patrze przez, a nie ponad, co odczuwam dotkliwie podczas jazdy w deszczu, ale z niska szyba nie dalo sie jezdzic. Turbulencje powodowaly taki huk, ze 120 km/h to wszystko co bylem w stanie zniesc . Teraz mam cisze i 160 da sie jechac w miare komfortowo :biggrin: . Motocykl sprawuje sie bezproblemowo. Pali w granicach 5l/100, oleju zas nie bierze nic. Amortyzator mam ustawiony na miekko. Nie dobija, a kregoslup nawet po kilkusetkilometrowej trasie nie odczuwa zadnych dolegliwosci :icon_biggrin: Jezdzilem tez po nieutwardzonych drogach i motorek zasuwa jak czolg. Problem sprawia tylko wycofanie, tu duza masa daje znac o sobie, jako, ze nie naleze do olbrzymow, przydaje sie pomoc drugiej osoby. Swiatla oceniam jako przyzwoite, nie rewelacyjne jak np. w Vstromie, ale duzo lepsze niz w Drag Starze. Pozdrawiam :icon_biggrin: Ponizej kilka fotek http://picasaweb.google.pl/yacey49/XVS1300...ey=OD3FD2KVzXk# Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weterynarz Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Witam po wielu eksperymentach z wydechem tj, dziurawienie ,wiercenie itd ,po wielu godzinach spędzonych na amerykanskich forach dotyczących tego modelu zdecydowałem się na zakup V&H i co? I naprawde jest super dzwięk bardziej niż zadawalający! na wolnych obrotach pracuje rasowo ,a dodając gazu normalnie jakby piorun walił ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemur3 Opublikowano 20 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2009 Ja jeżdże drugi sezon. Sprzęcik zawiózł i przywiózł mnie bezproblemowo z nad Adriatyku. Najdłuższa trasa to 950 km jednego dnia i powiem Wam-nie padałem ze zmęczenia. Obecnie na zegarze mam 12000km. Do chwili obecnej nie miałem najmniejszych problemów z motocyklem. Jestem zadowolony z niego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fazzi Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Jak dla mnie to ten motocykl to taki clasyczny cruiser jak klasyczny zegar skrzynkowy wiszacy na scianie z bebechami na baterie R-20. Szefowie Yamahy obudzili sie i po wycofaniu Drag Stara wrocili do jego sprzedazy, poniewaz to najlepiej sprzedajacy sie criuser i o dziwo podniesli nawet jego cene do 9 tys euro. Wiem, ze mnie zjecie z butami ale dla mnie prawdziwy cruiser to maszyna ktora jest chlodzona powietrzem i wcale nie musi miec zbednej elektroniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weterynarz Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2009 Jak dla mnie to ten motocykl to taki clasyczny cruiser jak klasyczny zegar skrzynkowy wiszacy na scianie z bebechami na baterie R-20. Szefowie Yamahy obudzili sie i po wycofaniu Drag Stara wrocili do jego sprzedazy, poniewaz to najlepiej sprzedajacy sie criuser i o dziwo podniesli nawet jego cene do 9 tys euro. Wiem, ze mnie zjecie z butami ale dla mnie prawdziwy cruiser to maszyna ktora jest chlodzona powietrzem i wcale nie musi miec zbednej elektroniki. Nie no zgadzam się ,wcześniej jezdziłem Drag Starem to super motocykl nic mu nie brakuje ,kupiłem XVS 1300 jak wszedł jako nowość w 2007 roku niczego specjalnego sobie po nim obiecywałem po prostu spodobał mi się .Jak zawsze podczas użytkowania wychodzą jakieś mankamenty jednak ustawiam sobie motocykl pod siebie ,modyfikuje i usprawniam .A co do elektroniki to oczywiście że może jej nie być ale wcale mi nie przeszkadza a może troche ułatwia życie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emass Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 (edytowane) Witam po wielu eksperymentach z wydechem tj, dziurawienie ,wiercenie itd ,po wielu godzinach spędzonych na amerykanskich forach dotyczących tego modelu zdecydowałem się na zakup V&H i co? I naprawde jest super dzwięk bardziej niż zadawalający! na wolnych obrotach pracuje rasowo ,a dodając gazu normalnie jakby piorun walił ! Który tak wali Big Shots czy 2in 1 ?? Edytowane 29 Grudnia 2009 przez emass Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Pablo_ Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 witam wszystkich , właśnie zakupiłem sobie XVS 1300T :bigrazz: brakuje mi tylko do niego gmoli . Może ktoś poleci coś fajnego do tego motocykla ? Cytuj Motocykle są jak wódka ... prawdziwa jazda zaczyna się od litra ... 2012r. - Rumunia/Bułgaria : 4500km (14 dni )2013r. - Albania/Grecja : 4700km (17 dni )2014r. - Estonia/Finlandia : 4000km (15 dni ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo28 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Gmole i inny osprzęt możesz kupić w firmie RoadStyler . Gmole przednie 380 zł . Miałem od nich gmole do VTX-a były O.K . pozdrawiam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Pablo_ Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Gmole i inny osprzęt możesz kupić w firmie RoadStyler . Gmole przednie 380 zł . Miałem od nich gmole do VTX-a były O.K . pozdrawiam . Dzięki za info Cytuj Motocykle są jak wódka ... prawdziwa jazda zaczyna się od litra ... 2012r. - Rumunia/Bułgaria : 4500km (14 dni )2013r. - Albania/Grecja : 4700km (17 dni )2014r. - Estonia/Finlandia : 4000km (15 dni ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.