Skocz do zawartości

olo28

Forumowicze
  • Postów

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O olo28

  • Urodziny 04/28/1955

Informacje profilowe

  • Lubię
    Broń CP, motoryzacja, nurkowanie, podróże ,i wiele innych
  • Skąd
    Włodzimierzów

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha XVS 1300
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia olo28

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Ja też po 2 sezonach męczarni podczas deszczu obciołem swoją SWITCHBLADE 2-UP o osiem centymetrów . pozdrawiam Włodek
  2. Ja swoje zmieniłem po 14500 km z tym że tylna była zjechana do końca , kupiłem na przód Metzelera maratona 880 za 465 zła na tył Danlopa K555 za 625 zł ( na tył w rozmiarze 170/70/16 wybór jest tylko miedzy Danlopem a Brigstonem ) na metzelerach jeździłem wcześniej i to bardzo dobra opona na Danlopie zrobiłem 4200 km w ciągu 2 tygodni na deszczu jak i na suchym zachowuje się bez zarzutu pozdrawiam olo28
  3. Deflektory kupiłem w firmie Lidor za 350 zł , mają dwa rodzaje ja kupiłem przezroczyste , wczoraj jechałem 110 mil/h nie miałem żadnych turbulencji , nie otwierało mi kasku było naprawdę OK pozdrawiam Włodek
  4. XVS 950 na pierwszy motor to dobry wybór sam zaczynałem od Intrudera 600 . Teraz jeżdżę XVS 1300 od jesieni ubiegłego roku . Mnie fabryczne wydechy się podobają bo wyleczyłem się od głośnych wydechów po przejechaniu 10000 km na VTX1800 z wydechami Hard Krome . Może narażę się tutaj niektórym kolegą ale głośne wydechy są dobre jak chcesz jeździć na krótkich trasach i na zlotach , ale jak masz do przejechania kilkaset km dziennie i jedziesz w grupie to uwierz mi jest to uciążliwe . Ja nie sprzedawał bym orginalnych wydechów i przed długą wyprawą zwłaszcza za granicę przełożył bym z powrotem na orginalne . Co do tarcia podestów to ten typ moto tak ma , przy głębokim wychyleniu w winklach jest to normalne .
  5. Mam serwisówke po angielsku mogę podesłac tylko podaj na PW adres e-mail . spakowana to tylko niecałe 12 MB pozdrawiam olo28
  6. Kolega zaliczył szlif i się sprawdziły pozdrawia Włodek
  7. Mam podobny problem , mnie przy 130 otwiera szybe w Nolanie N42 , mam zamontowaną szybę SZYBA SWITCHBLADE 2-UP poprzednio jeździłem VYX 1800 z orginalną hondowską szybą i nie miałem tego problemu gdy byś mógł przysłać fotki to może bym sobie sprawił takie deflektory z góry dziękuje Włodek
  8. Też nie sądze żebyś musiał wiercić ramę , kupowałem od nich gmole do VTX 1800 a w tym roku kupiłem do XVS 1300 gmole ,oparcie, bagażnik i stelaże pod sakwy, wszystko było perfekcyjnie spasowane pozdrawiam,
  9. Gmole i inny osprzęt możesz kupić w firmie RoadStyler . Gmole przednie 380 zł . Miałem od nich gmole do VTX-a były O.K . pozdrawiam .
  10. Mam dwóch kumpli którzy jeżdżą XV 1900 są bardzo zadowoleni sam miałem jazdę próbną ( w tym sezonie jeździłem VTX 1800 zrobiłem 10000 km) , XV to bardzo dobrze wyważony motocykl z nisko położonym środkiem ciężkości co przy tej masie ma bardzo duże znaczenie , mało pali ( w przeciwieństwie do VTX 1800) co do wyglądu i stylistyki mnie się podoba , sam kupiłem XVS 1300 tylko dla tego że jest 40 kilo lżejszy . Jak ci się podoba to bierz , piękna maszyna. pozdrawiam olo28
  11. Jeszcze kilka miesięcy temu miałem podobny problem z wyborem też początkowo myślałem o EN 500 ale pojechałem na zlot do Sandomierza pooglądałem wszystko w jednym miejscu pogadałem z ludźmi i kupiłem Intrudera VS 600 , po prostu najbardziej mi się podobał . pozdrawiam Włodek
  12. W sobotę trochę pojeździłem po swojej okolicy piękne słońce plusowa temperatura to można powiedzieć że sezon rozpocząłem pozdrawiam Włodek
  13. Ja też stałem się w październiku posiadaczem Intrudera 600 rocznik 97 przebieg 28 tyś mil wymaga dopieszczenia malowanie tylnego błotnika (korozja) stan chromów na półkach i trzeba go ubrać , trochę na nim jeździłem prowadzi sie świetnie pozdrawiam i do zobaczenia na trasie
  14. przednią można zamówić na www.opony.pl 674 zł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...