Skocz do zawartości

Midnight Star 1300 XVS1300 XVS1300A V-Star1300 - wymiana doświadczeń :)


QuadMan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

w serwisówce są opisane następująco:

12 to Crankshaft position sensor - No normal signals are received from the crankshaft position sensor

crankshaft to wał korbowy, czyli sensor nie podaje do komputera pozycji wału

skutkować ten błąd powinien wyłączeniem komputera

22 to czujnik temperatury powietrza - (open or short circuit) - przerwa, abo zwarcie na czujniku - nie powinien zaskutkować wyłączeniem zapłonu, możliwa jest jazda z takim błędem

 

może gdzieś coś się wydarzyło z kabelkami, skoro komputer znalazł dwa błędy braku informacji naraz?

 

robiłeś coś ostatnio?

 

pozdro

Rob Karo

 

 

czy ktos wie co oznaczaja bledy 12 i 22 ??? mam tylko owner;s manual a tam nie ma

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Siemka, kupiłem sobie to cudeńko 3 tyg. temu.

Jestem bardzoooo zadowolony, przede wszystkim lepiej wchodzi w zakręty niż DS 650!!!

Mam pytanko do innych kolegów użytkowników: Czy też macie wrażenie, że tył lepiej hamuje niż przód?

 

pozdrawiam

Krzysztof

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czołem

pogratulować! :)

nie mam wrażenia, żeby tył hamował lepiej...

może szybciej się blokuje, ale to nie znaczy, że lepiej hamuje... :)

 

lepiej hamuje główny hamulec, czyli przedni ;)

 

anyway fajnie się lata........ :)

zatem fajnego latania....

 

pozdro

Karo

 

Siemka, kupiłem sobie to cudeńko 3 tyg. temu.

Jestem bardzoooo zadowolony, przede wszystkim lepiej wchodzi w zakręty niż DS 650!!!

Mam pytanko do innych kolegów użytkowników: Czy też macie wrażenie, że tył lepiej hamuje niż przód?

 

pozdrawiam

Krzysztof

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie

 

Chce nabyc xvs 1300 z 07-08 , ale komplentnie nie mam wiedzy na temat tego moto, mechaniki, zasad kupna, gdzie i jak szukac takiego sprzetu itd . Dlatego tez potrzebuje kogos kto moglby pomoc mi przy wyborze i kupnie.

Jesli mozecie lub znacie kogos kto moze pomoc prosze o wiadomosc.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ERYKMA ,ja za 2 tygodnie mam sie stać posiadaczem XVS 1300 , ściagany jest z USA . Oczywiscie nie robie tego sam poniewaz import 1 motocykla jest nieopłacalny , dlatego zrobi to dla mnie człowiek ktory sciaga moto ze USA zawodowo . Oczywiscie moto szukalismy razem i miałem dostep do ofert jakie ukazywały sie w USA wiec wiem co przypłynie . Mam nadzieje ze nic po droddze sie nie wydarzy . Mozesz tez kupic moto w Polsce jest kilka egzemplarzy na allegro , nawet bez przebiegu w calkiem przyzwoitych pieniadzach ale "goły" , wiec wybor nalezy do ciebie . Uwazam ze pojemnosc 1300 to jest rozsadny kompromis miedz osiagami , ekonomika , komfortem i prowadzeniem . Jak dla mnie 1600 czy 1900 to juz dużo . Moze podzielice sie swoimi wrazeniami z jazdy i innymi uwagami dotyczacymi motoru ?

Jak go ujezdze to tez dodam sowje 3 grosze :icon_biggrin: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam midnight stara 1300 T od kwietnia 2010

przejechałem nim prawie 5000 km, byłem w Chorwacji, pojeździłem trochę po kraju

nie mam się do czego przyczepić

 

relatywnie duży moment, odjeżdża znakomicie, heble w porządku, jest średnio elastyczny, nie wyciąga z samego dołu na piątce ;) , świetnie chodzi po zakrętach, piszą, że seryjny tłumik jest za cichy, ale mi to nie przeszkadza - dla mnie jest ok

 

problemem jest, że ze standardową szybą Touringową nie da się jechać powyżej 120km/h, bo wieje w pysk tak, że kask zrywa (bo jeżdżę na bliskie trasy w otwartym kasku z daszkiem)

dlatego zrobiłem sobie deflektory - znajdziesz info na osobnym temacie, gdzie opisałem sprawę

jeśli ściągasz 1300T, a nie 1300, to pomyśl o tym,

 

kłopotliwy jest wlew paliwa, bo odpowietrzenie liche i trzeba pomału lać, jeśli chcesz zatankować dużo

nie ma możliwości przestawienia zegara na km

 

podsumowując - jeżdżę, jestem bardzo zadowolony, mam nadzieję, że będziesz zadowolony...

daj znać jak pierwsze wrażenia

 

 

 

 

ERYKMA ,ja za 2 tygodnie mam sie stać posiadaczem XVS 1300 , ściagany jest z USA . Oczywiscie nie robie tego sam poniewaz import 1 motocykla jest nieopłacalny , dlatego zrobi to dla mnie człowiek ktory sciaga moto ze USA zawodowo . Oczywiscie moto szukalismy razem i miałem dostep do ofert jakie ukazywały sie w USA wiec wiem co przypłynie . Mam nadzieje ze nic po droddze sie nie wydarzy . Mozesz tez kupic moto w Polsce jest kilka egzemplarzy na allegro , nawet bez przebiegu w calkiem przyzwoitych pieniadzach ale "goły" , wiec wybor nalezy do ciebie . Uwazam ze pojemnosc 1300 to jest rozsadny kompromis miedz osiagami , ekonomika , komfortem i prowadzeniem . Jak dla mnie 1600 czy 1900 to juz dużo . Moze podzielice sie swoimi wrazeniami z jazdy i innymi uwagami dotyczacymi motoru ?

Jak go ujezdze to tez dodam sowje 3 grosze :icon_biggrin: .

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za opis twoich wrazen . Ta szyba tez jest dla mnie problematyczna , jest za wysoka jak dla mnie .

Juz nawet sie zastanawiałem zeby ja obciąć , ale nie wiem czy to dobry pomysł . Czytałem o deflektorach , ale jak pojezdze to zobacze jaki jest problem z turbulencjami i patrzeneim przez szybe . Na jakim oleju jezdzisz ? Zastanawiam sie zeby zalac go syntetykiem Castrola , ale musze jeszcze dowiedizec sie . Moto jest w miare nowe 4500km .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wysokość szyby nie stanowi dla mnie problemu, dobrze zasłania, wiatr nie uderza w plecy, tyle, ze w deszczu słabo widać, ale przecieram ją jakimś wynalazkiem, który nie pozwala usiąść kroplom

na trasie przy tankowaniu wystarczało przetarcie z robali jak w szybie samochodowej i było ok

turbulencje natomiast były dla mnie problematyczne, po zrobieniu deflektorów istotnie się poprawiło

natomiast strugi powietrza ciągle ganiają wokół, wiadomo, że to nie turystyk...

teraz mi mocno daje w łokieć, a że na autostradach jeździłem dobrze ponad 150, to łokcie na dalekich trasach muszę docieplać :)

opisałem trochę tutaj:

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...&hl=turbulencje

a fotki mojego wynalazku są tutaj

http://www.bikepics.com/members/karaton/08midnightstar/

 

jeśli chcesz, to mam też trochę linków z netu, zwłaszcza z US

jeśli będziesz zainteresowany to mogę Ci napisać o tym jak to zrobić, z czego, gdzie zrobiłem i za ile (w Wawie)

 

pozdro

K

 

 

 

dzieki za opis twoich wrazen . Ta szyba tez jest dla mnie problematyczna , jest za wysoka jak dla mnie .

Juz nawet sie zastanawiałem zeby ja obciąć , ale nie wiem czy to dobry pomysł . Czytałem o deflektorach , ale jak pojezdze to zobacze jaki jest problem z turbulencjami i patrzeneim przez szybe . Na jakim oleju jezdzisz ? Zastanawiam sie zeby zalac go syntetykiem Castrola , ale musze jeszcze dowiedizec sie . Moto jest w miare nowe 4500km .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Karo za link do zdjec , jednak uwazam ze moze te deflektory są praktyczne ale nie maja wyglądu . Zreszta kazde deflektory moim zdaniem psuja wyglad motoru , zreszta szyba tez .

Jak dostane to zobaczę jak jest z tymi turbulencjami , w swoim dragu tez mam czasami turbulencje ale najczesciej jak jade pod silny wiatr . Jak sie przejade to zobacze , co do szyby to mam 2 koncepcje albo ja obciac , albo sprzedac i kupic inna nizsza . Na jakim oleju jezdzisz ? Widziałem ze masz linke od blokady tarczy z alarmem , ja tez chce do niego załozyc alram ale nie znalazłem zadnego ktory spełniąłby moje oczekiwanai . Moze ty mozesz polecic cos ciekawego , interesowałoby mnie powiadomienie GSM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne, ponieważ kręciłem nawet ponad 1000km dziennie, to estetyka odeszła na dalszy plan

jestem ciekaw Twoich wrażeń - napisz pls

 

olej

Motul, syntetyk 10-40

silnik nie jest wyżylony, to może nie ma co szaleć, taki dostałem jak odbierałem moto

 

co do blokady, to moja jest tylko mechaniczna, firmę gdzieś może nazwę odgrzebię, ale ważne, żeby miała zabezpieczenie przed rozwierceniem i była z dobrego materiału

mam też mocny specjalistyczny łańcuch z dobrym zamknięciem

bajery z powiadomieniem nie sa mi potrzebne - jak ktoś będzie chciał to i tak mi zwinie moto, nie zdążę dojść, dobiec, itp

dlatego ubezpieczam, choć tanio nie jest....

 

 

 

Dzieki Karo za link do zdjec , jednak uwazam ze moze te deflektory są praktyczne ale nie maja wyglądu . Zreszta kazde deflektory moim zdaniem psuja wyglad motoru , zreszta szyba tez .

Jak dostane to zobaczę jak jest z tymi turbulencjami , w swoim dragu tez mam czasami turbulencje ale najczesciej jak jade pod silny wiatr . Jak sie przejade to zobacze , co do szyby to mam 2 koncepcje albo ja obciac , albo sprzedac i kupic inna nizsza . Na jakim oleju jezdzisz ? Widziałem ze masz linke od blokady tarczy z alarmem , ja tez chce do niego załozyc alram ale nie znalazłem zadnego ktory spełniąłby moje oczekiwanai . Moze ty mozesz polecic cos ciekawego , interesowałoby mnie powiadomienie GSM

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za info ... co do oleju to własnei sie zatanawiam nad Motulem albo nad Castrolem ktorym zalewałem do tej pory motory .

Co do alarmu to chce załozyc alarm odcinajacy prad , paliwo i trabiacy a do tego moduł GSM GPS z powiadomieniem . Zastanawiam sie jeszcze nad czujnikiem ruchu jeszcze ale to by było powielanie . Ubezpieczenia AC faktycznie sa dramtycznie drogie wiec nie wiem czy sie zdecyduje . Ale sprawdze jak zmieszcze sie ze znizkami w 5% to bedzie ok .

Juz mam potwierdzenie ze w przyszłą sobotę bedize do odbioru .

Nie wiem na jakim motorze wczesniej jezdziłes ale zastanwwiam sie czy nie bede sie musial od nowa uczyc .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślę, że nie będziesz musiał się uczyć jeżdżenia od nowa, ale o ponad 300 kg warto pamiętać, zwłaszcza na parkingach

łatwo też zostawić stopę pod sakwą przy manewrach z podpieraniem....

 

w ten weekend wykręciłem 1200km, czyli daje się jeździć ;)

 

co do alarmu, to pamiętaj, że xvs1300 jest mocno elektroniczny - masz komputer, szynę, itp, więc jeśli chcesz założyć jakieś cuda na pompie paliwa czy zapłonie, to warto zainwestować i założyć dobre urządzenie u fachowca, a nie badziewie w kuźni

to nie gaźnikowy sprzęt z prostą cewką i aparatem zapłonowym regulowanym wkrętakiem i szczelinomierzem.... ;)

ja mam extra łańcuch ze świetnym zamkiem, blokadę na tarczy i blokadę kierownicy - blokuję obydwa koła, najlepiej przypinam moto do czegoś. Musi wystarczyć... :) Jeśli nie wystarczy, to AC zadziała i kupię kolejny ;)

Ale zostawiłem kiedyś sprzęt na tydzień w porcie przypięty do bramy i jakoś nie odjechał...

 

jeśli kupujesz wersję T to pomyśl o gmolach do tylnich kufrów. byle paciak i zniszczenia są warte wielu tysięcy złotych. Ja na parkingu położyłem moto bez mojej winy - poluzowało mi się gniazdko zapalniczki na kierownicy i ograniczyło skręt, ale mam gmole i relingi, więc właściwie bezstratnie......

 

 

jestem ciekaw Twoich wrażeń w sobotę - pogoda chyba będzie

jestem z Wawy - skąd jesteś? (na to pytanie jeśli wolisz to odpowiedz na priva)

 

 

 

 

Co do alarmu to chce załozyc alarm odcinajacy prad , paliwo i trabiacy a do tego moduł GSM GPS z powiadomieniem . Zastanawiam sie jeszcze nad czujnikiem ruchu jeszcze ale to by było powielanie . Ubezpieczenia AC faktycznie sa dramtycznie drogie wiec nie wiem czy sie zdecyduje . Ale sprawdze jak zmieszcze sie ze znizkami w 5% to bedzie ok .

Juz mam potwierdzenie ze w przyszłą sobotę bedize do odbioru .

Nie wiem na jakim motorze wczesniej jezdziłes ale zastanwwiam sie czy nie bede sie musial od nowa uczyc .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślę, że nie będziesz musiał się uczyć jeżdżenia od nowa, ale o ponad 300 kg warto pamiętać, zwłaszcza na parkingach

łatwo też zostawić stopę pod sakwą przy manewrach z podpieraniem....

 

w ten weekend wykręciłem 1200km, czyli daje się jeździć ;)

 

co do alarmu, to pamiętaj, że xvs1300 jest mocno elektroniczny - masz komputer, szynę, itp, więc jeśli chcesz założyć jakieś cuda na pompie paliwa czy zapłonie, to warto zainwestować i założyć dobre urządzenie u fachowca, a nie badziewie w kuźni

to nie gaźnikowy sprzęt z prostą cewką i aparatem zapłonowym regulowanym wkrętakiem i szczelinomierzem.... ;)

ja mam extra łańcuch ze świetnym zamkiem, blokadę na tarczy i blokadę kierownicy - blokuję obydwa koła, najlepiej przypinam moto do czegoś. Musi wystarczyć... :) Jeśli nie wystarczy, to AC zadziała i kupię kolejny ;)

Ale zostawiłem kiedyś sprzęt na tydzień w porcie przypięty do bramy i jakoś nie odjechał...

 

jeśli kupujesz wersję T to pomyśl o gmolach do tylnich kufrów. byle paciak i zniszczenia są warte wielu tysięcy złotych. Ja na parkingu położyłem moto bez mojej winy - poluzowało mi się gniazdko zapalniczki na kierownicy i ograniczyło skręt, ale mam gmole i relingi, więc właściwie bezstratnie......

jestem ciekaw Twoich wrażeń w sobotę - pogoda chyba będzie

jestem z Wawy - skąd jesteś? (na to pytanie jeśli wolisz to odpowiedz na priva)

 

Nie ma takiej potrzeby zeby pisac na priva , jestem z Łodzi wiec całkeim niedaleko ....

Od czasu kiedy przesiadłem sie na DS pisze na forum drag star , to jest dopiero prezne forum . Nawet spora grupa forumowiczów jest W-wy . Wprawdzie nowy zakup zerobi ze mnie sympatyka ale jest ich co raz wiecej i wydaje mi sie ze wkrotce własciclee innych "starów " nie tylko drag albo V star nabeda pełnych praw .

Polecam ci to forum poniewaz sa tam na prawde super ludzie , i zawsze jest sie z kim umowic zeby polatac . A i my mamy sznase zeby przyszpanować naszymi gwiazdkami ..... , qurcze miesiac juz nie jezdziłem i mnie nosi .....

Dobra mysl z tymi gmolami , chociaz nie podobaka mi sie ..... jak dostane maszyne to nie wiem czy nie sciagne kufrów i na co dzien bede pomyklał bez nich .....

tu masz adres na forum http://yamaha-dragstar.pl/ , ja tam mam ten sam nick , Pozdrawiam .Pawel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie ma takiej potrzeby zeby pisac na priva , jestem z Łodzi wiec całkeim niedaleko ....

Od czasu kiedy przesiadłem sie na DS pisze na forum drag star , to jest dopiero prezne forum . Nawet spora grupa forumowiczów jest W-wy . Wprawdzie nowy zakup zerobi ze mnie sympatyka ale jest ich co raz wiecej i wydaje mi sie ze wkrotce własciclee innych "starów " nie tylko drag albo V star nabeda pełnych praw .

Polecam ci to forum poniewaz sa tam na prawde super ludzie , i zawsze jest sie z kim umowic zeby polatac . A i my mamy sznase zeby przyszpanować naszymi gwiazdkami ..... , qurcze miesiac juz nie jezdziłem i mnie nosi .....

Dobra mysl z tymi gmolami , chociaz nie podobaka mi sie ..... jak dostane maszyne to nie wiem czy nie sciagne kufrów i na co dzien bede pomyklał bez nich .....

tu masz adres na forum http://yamaha-dragstar.pl/ , ja tam mam ten sam nick , Pozdrawiam .Pawel

 

...no dotarl , pierwsze wrazenie to czesc uwag ktore słyszalem wczesniej pokrywa sie . Mimo pojemnosci , wiekszej mocy i momentu niz DS 1100 trzeba sie jednak namachac biegami . Na niskich obrotach jest mułowaty . Co do turbulencji to przy prędkosci 140km/h nie czułem zeby mi zwiewało kask , moze moja szyba jest inaczej wyprofilowana , zauwazyłem ze na dole jest delikatnie podwinieta . Inna sprawa ze jezdze w N43Air a jak ma szczeke to jest praktycznie kask zamkniety.

Najgorzej sprawa wyglda z wydechami , owszem Cobry Long sa sliczne i głos maja piekny ale sa tak głosne ze nie słysze własnych mysli . Nawet po krotkiej jezdzie dudni mi w głowie . Bez DB killerów nie da rady.

Szkoda ze to juz koniec wrzesnia wiec za duzo sobie nie pojezdze .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gratulacje i cieszę się, że przybywa MidnightStarów

z turbulencjami ciekawa sprawa - na forach w U.S. sporo jest komentarzy o ich istnieniu... :)

masz oryginalną szybę z XVS1300T?

 

to wajchowanie biegami to niestety i mi trochę przeszkadza

lecisz w trasie, niby nie bardzo szybko, ale najpierw redukcja a dopiero potem ognia... :)

 

anyway fajnie, że już latasz

a wydechy, well, zależy co kto chce robić

w poprzednim moto - Shadowce - miałem SilverTaile i to było to - i gang fajny, i nie za głośno

ale otwarte wydechy to masakra - przelecieć kilka setek dziennie z otwartymi lufami powoduje, że potem ze spania nici... :)

 

fabryczne wydechy w Midnight Starze są ciche, alarmy w mijanych na parkingach samochodach nie włączają się, ale jak dla mnie to looz, ważniejsze dla mnie jest, żeby było mnie widać, niż słychać, w korkach jak daję w palnik to wystarczająco słychać, żeby się auta rozjechały

kilku typów zamieściło filmiki na youtubie z patentem na rozwiercanie oryginalnych wydechów...

np taki

zamieszczam jako ciekawostkę.... ;)

 

fajnie, że weekend słoneczny... jeszcze co najmniej kilka słonecznych dni przed nami

 

pozdro

 

 

...no dotarl , pierwsze wrazenie to czesc uwag ktore słyszalem wczesniej pokrywa sie . Mimo pojemnosci , wiekszej mocy i momentu niz DS 1100 trzeba sie jednak namachac biegami . Na niskich obrotach jest mułowaty . Co do turbulencji to przy prędkosci 140km/h nie czułem zeby mi zwiewało kask , moze moja szyba jest inaczej wyprofilowana , zauwazyłem ze na dole jest delikatnie podwinieta . Inna sprawa ze jezdze w N43Air a jak ma szczeke to jest praktycznie kask zamkniety.

Najgorzej sprawa wyglda z wydechami , owszem Cobry Long sa sliczne i głos maja piekny ale sa tak głosne ze nie słysze własnych mysli . Nawet po krotkiej jezdzie dudni mi w głowie . Bez DB killerów nie da rady.

Szkoda ze to juz koniec wrzesnia wiec za duzo sobie nie pojezdze .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...