jacekgpz Opublikowano 1 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2008 Witam.Panowie czy w Yamaha tt 600 musi być akumulator?Jeździłem już parę miesięcy i nic się nie działo, lecz dowiedziałem się że może się spalić regulator napięcia.Czy regulator może nagrzewać tak że aż parzy.Proszę o odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 regulator nie nagrzewa się raczej do takich kosmicznych temperatur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 To odłącz regulator od silnika i przestanie sie nagrzewac, skoro jezdzisz bez akumulatora. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 a masz kondensator ? a jak jest to sprawny? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 jak odlaczy regulator to bedzie mu palic zarowki i oby tylko zarowki Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 po odłączeniu regulatora z nieużywanego obwodu np ładowania napięcie na cewkach wzrasta do bardzo wysokich wartości i po jakimś czasie dostaną przebicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 (edytowane) yo! co rok to prorok widze. chcialem spytac kolege ktory poleca odpiecie regulatora jak wyobraza sobie zasilanie obwodow motocykla (w tym modulu sterujacego zaplonem) zmiennym trojfazowym napieciem pochodzacym z pradnicy? co do tego czy akumulator byc powinien czy nie - wg mnie nie ma to wplywu na obciazenie regulatora - akumulator w prawidlowo pracujacym ukladzie zachowuje sie jak kolejny odbiornik pradu - nic wiecej. pozdrawiam. szynszyllxtz660 p.s. dla zainteresowanych: http://www.motoinfo.yoyo.pl/Yamaha/Yamaha%20TT600RE.pdf Edytowane 5 Lipca 2008 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Ku***, fakt......przyznaje sie do błedu :/ Zapomniałem o sterowaniu modułem, sorry i dzieki za opamiętanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian xvs650 Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 yamaha TT600 nie ma akumulatora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 Ma akumulator jezeli to wersja z rozrusznikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 yamaha TT600 nie ma akumulatora jesli mowimy o wersji bez rozrusznika to masz racje, wersja z rozrusznikiem naturalnie ma aku i wowczas koniecznie musi on byc wpiety w obwod bo nie jest to tylko i wylacznie jeden z odbiornikow ale rowniez swego rodzaju "bufor elektryczny" pojazdu. pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 5 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2008 napięcie do modułu idzie z odzielnych cewek bezpośrednio do niego i jest niezależny od regulatora i całej reszty instalacji Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 yo! kolejna bzdura. modul jest zasilany napieciem stalym +12 V ( na schemacie jest to kabel oznaczony jako RB/RB) dodatkowo dochodza do niego impulsy wyzwalajace iskre kablami GW/GW i LY/LY pozdrawiam szynszyllxtz660 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekgpz Opublikowano 7 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Witam.Panowie dziękuję za porady.Przez cały czas jeżdżę i nic się nie dzieje.Zastanawiam się tylko dlaczego tak się nagrzewa regulator.Moja TT-etka jest zwykła i kupiłem ją bez akumulatora.Kumpel ma wersję Belgrad bez rozrusznika i ma akumulator.Jakie ciśnienie powinno być w kołach na oponach terenowych?Pozdrawiam!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomhagen Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2009 witam, ja mam taki problem. odpaliłem wczoraj TT600E normalnie z rozrusznika - wszystko pięknie. za2 minuty zgasł z braku prądu bo przestał kręcić rozrusznik. odpaliłem ponownie na kable ze samochodu i po 2 minutach znowu padł... akumulator co prawda wygląda jak z I wojny światowej ale obawiam sie że może być coś poważniejszego - zauważyłem kiedyś że nie chce pracować po odlączeniu akumulatora - czyżby brak ładowania ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.