cyborg78 Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 Hmm... Naprawde ciekawe to co piszesz.. Dlaczego laczysz te dwie sprawy? Naprawde sadzisz ze luz szczotki w szczotkotrzymaczu ma az takie znaczenie?? zeby bylo to zauwazalne szczotki musialyby miec kilkanascie milimetrow luzu.. To ze podczas napraw pradnic zmniejszales jakims sposobem ten luz to pewnie i dobrze, ale zakladam ze robiles przy tym tez pare innych podstawowych spraw i to one przyczynily sie do prawidlowego dzialania tej pradnicy a nie te szczotki.. Pradnica ta jak pisalem wczesniej ma kilka wad takich jak nieszczesny opornik regulacyjny wzbudzenia (czesto nadpalony), mechaniczny regulator w ktorym trzeba albo czesto czyscic styki i go regulowac albo wyrzucic, czestym grzechem uzytkownikow jest tez czop walu korbowego potraktowany mlotkiem-wtedy wirnik nie obraca sie osiowo i sa problemy z przyleganiem szczotek na calym obwodzie komutatora, sam komutator trzeba tez przetoczyc bazujac na stozku mocujacym wirnik.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 4 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2008 wiesz własnie opornik pali sie od tego luzu;) generalnie luzu dostaje uchwyt szczotki 1 mm luz powoduje z na jednej szczotce opuźniennie styku z następna płytka w 2 zaś przyspieszenie. wtedy własnie mamy problem z przebiciem i w jakis sposób pali sie opornik. Sam niewiem dlaczego tak jest. w kazdym razie nalezy dobić nity szczotkotrzymacza oraz dociagnać blaszki tak zeby sztywno trzymały szczotke. Co do przetaczania wirnika i czopu wału wpełni sie zgadzam. Regulator najlepiej zapakować elektroniczny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majasportomoto Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 co do instalacji 6v w Emzetce to jaki akumlator założyć do niej? Może 6v 12aH ? i jeszcze jaki olej lać do silnika?Z góry dziękuje za wszystkie odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychmz Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 nie wiem czy 12Ah nie będzie za duży, ja miałem etz 150 i tam na instalacji 12v miałem 12Ah, czyli o 4 za duży bo zalecany jest 8Ah, ale to nie zmienia faktu że nigdy nie było problemów z zapalaniem ani z ładowaniem. jednak na 6V to chyba za dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majasportomoto Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Obecnie założony jest stary zaśniedziały 6v 11aH A olej jaki polecacie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawlik666 Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 dlatego za darmo bo od wujka ale on już wyrośl z motorków. To z tego da się wyrosnąć ? Ciekawe ;p :banghead: granat Napisano 02.07.2008 - 16:39 To za rok widze cie na szosie:-)15 latek ,mz ts 150 i szosa :banghead: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
granat Opublikowano 16 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2008 a ty nie miałes 15lat? ja jezdziłem samochopdem ojca, nie wyszło to najlepiej ale.....:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2008 majac 15 lat to WSK 175 szalałem ... A to sporo mocniejsza maszyna niż ts 150;) Majac 16 miałem juz MZ:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.