Tobik Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Średnio przy 100 000 km w każdym moto powinno się robić remont silnika... Chcesz mieć zaraz wszystkich właścicieli VFRek na głowie? :D Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 czas na konkrety - potrzebowałbym serwisówkę do jajeczka - wychodzę z założenia, że nie opłacalne jest płacenie serwisom za to co mogę sam naprawić/wymienić. Wiem że pewnie nie raz były poruszane tematy service manual'ów do tego modelu, ale nie znalazłem jeszcze czynnego linka z książką serwisową... Chcesz to napisz mi swój adres na PW. Wyślę mailem jak się uda. Serwisówka Haynes Suzuki GSX 600F, GSX 750F i GSX 750. Super jakość w formie plików z obrazem. Mam taką na kompie i na papierze. pozdro. Chcesz mieć zaraz wszystkich właścicieli VFRek na głowie? :icon_twisted: Pozdro. A mojego kolegi VFR750 dokonała 'samodestrukcji" przy ok.80 tys mil. Zapaliła się od wewnątrz, gdzieś spod siedzenia. I nie jest to odosobniony przypadek o czym mozna przeczytac w wątku VFR. :icon_twisted: Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_afri Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Średnio przy 100 000 km w każdym moto powinno się robić remont silnika... Mówisz o "polskim" przebiegu czy oryginalnym ? Jeśli kupujesz moto z przebiegiem 30 000, które de facto ma 130 tys to faktycznie jeśli dobijesz do 100 000 to może przydać się remont :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kojot Rider Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Mój kumpel ma GSXF 750 od nowości od 96 roku z przebiegiem 50 tys. oczywiscie licznik sie już 2 razy obkręcił. i chodzi lepiej niż nie jeden z 30kkm ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Witam!Mam pytanie po ilu kilometrach przebiegu można się spodziewac konieczności remontu silnika? Słyszałem że silniki w jajkach są dośc wytrzymałe... Proszę o opinie na temat wytrzymałości jednostek przy regularnym serwisowaniu (dotychczas od 98 roku coroczna wizyta w serwisie suzuki na wyspach).Pozdrawiam,WujaPytanie jest trochę mylące ponieważ producent rozrusznika daje gwarancję na 30.000 startów a resztę sobie dopowiedz. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro724 Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Witam. Mam takie pytanie. Chcę wymienić olej w suzuki gsx 750F z 1990r i chcę sie dowiedzieć czy wystarczy tylko zlać stary olej i wlać nowy oraz zmienić filtr oleju czy trzeba jeszcze zlać olej z chłodnicy olejowej. Nie wiem co z tą chłodnicą olejową i dlatego sie pytam. Z góry bardzo dziękuję za pomoc. Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Witam. Mam takie pytanie. Chcę wymienić olej w suzuki gsx 750F z 1990r i chcę sie dowiedzieć czy wystarczy tylko zlać stary olej i wlać nowy oraz zmienić filtr oleju czy trzeba jeszcze zlać olej z chłodnicy olejowej. Nie wiem co z tą chłodnicą olejową i dlatego sie pytam. Z góry bardzo dziękuję za pomoc. Pozdrawiam :) manual nie uwzględnia takiego zabiegu, ale jeżeli masz podejrzenie że wcześniejsze wymiany nie były prowadzone regularnie, albo był zalany jakiś wybitnie lipny olej to pierwszy raz możesz spuścić z chłodnicy. Pamiętaj że teraz praktycznie wszystkie oleje na rynku są mieszalne, więc nawet jeśli przechodzisz z minerala na syntetyk to silnika Ci to nie zniszczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 (edytowane) Przy prawidłowej eksploatacji, silnik da radę przez dłuuugie lata. Wiem bo sam jeżdżę min. olejakiem gs-em 650 g katana z 1983r ( moje oczko w głowie) :) Daro724 ja dodatkowo bezpośrednio po wymianie oleju, zawsze odłączam moduł zapłonowy celem pokręcenia przez chwilę rozrusznikiem, aż kontrolka ciśnienia oleju zgaśnie. Wtedy podłączam z powrotem kostke modułu, i dopiero start silnika... z już odpowietrzoną magistralą olejową. Edytowane 14 Lutego 2013 przez KARDAN-IN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 14 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2013 Zlewasz i tyle Japończycy sie i bawią ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro724 Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 Witam wszystkich motocyklistów :-) Bardzo proszę o pomoc!!! Mam suzuki gsxf 750 z 1990 roku. Moto świetnie jeździ ale jest taki problem że jak jest rozgrzany to podczas jazdy czuć spadek mocy ale nie gaśnie i po chwili idzie normalnie. Tylko jak zwolnie prędkość lub zredukuję bieg wjeżdzająć np. do wioski to motor traci moc i gaśnie. A jak chcę go odpalić to ciężko pali a jak już odpali to chodzi nierówno i w ogóle nie reaguję na gaz ( trzyma sie od 500 obrotów do około 1000 obrotów)a jak chcę ruszyć to gaśnie. Muszę odczekać jakiś czas ( około 1h-1,5h) to wtedy zapala normalnie. A jak zimny to zapala bez problemu. Mechanik mi powiedział że jest za duże ładowanie i dlatego podczas dużej prędkości przegrzewają sie cewki i dopiero jak ostygną to motor chodzi i odpala normalnie. Czy to w ogóle jest możliwe żeby tak było?. Co w pierszej kolejności zrobić? Wymienić regulator napięcia czy alternator, a może akumulator ma winę bądż cewki? Proszę o pomoc bo już brak mi sił. Z góry bardzo dziękuję. Pozdrawiam :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2013 W pierwszej kolejności zmienić mechanika a potem zlecić komuś regulację zaworów. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro724 Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Piotr Dudek wielkie dzieki:-) Dzisiaj już pojeździłem po innych mechanikach i też powiedzieli że to sa zawory a niej jakieś cewki. Zobaczę czy problem będzie rozwiązany. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JackRM Opublikowano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2013 Albo po prostu w 23letnim gracie kompresja to już tylko "wspomnienie lepszych czasów" ;) tapnięte ze starego jabłkofonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro724 Opublikowano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2013 JackRm nie uważam żeby moja maszyna to grat!!! Wiek nie jest aż tak ważny. Ważne jest jak sie dba o motor i czy na czas sie go serwisuje to długo może polatać. A to suzuki co mam to silniki akurat mają wytrzymałe. A usterkę która opisałem to może Ci sie pojawic nawet w nowej maszynie i nie swiadczy o tym ze to grat! ;)Niestety wszyscy mechanicy maja zajete terminy wiec sam wezme sie za zawory. Czy w moim suzuki reguluje sie zawory na sruby czy plytki. Slyszalem ze na sruby ale nie jestem do konca pewny wiec prosze o pomoc. Moze moglby ktos pokierowac od czego na poczatku zaczac abz wyregulowac zaworu. Albo mialby moze ktos serwisowke do tego modelu.Za kazda pomoc bardzo dziekuje. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cygi84 Opublikowano 22 Maja Udostępnij Opublikowano 22 Maja Witam może mi ktoś pomóc mam suzuki gsx750f przez rok nie była odpalana a teraz tylko kreci i nie chce zaskoczyć ktoś wie oco chodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.