aker Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Abstarchując od tematu chyba nie wiecie co to jest shimmy. Wtedy kierownica wali od jednego do drugiego ogranicznika, a nie leciutko buja się w obie strony !!! To co opisujecie, to wężykowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 aker dokładnie, i są 2 wyjścia , albo ustąpi po odjęciu gazu albo wyrwie kierownicę z rąk :icon_mrgreen: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raczek_6 Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Znajomy miał kiedyś podobnie w pan europie, po wymianie opony na nową ustało.Lekkie trzepotanie kierownicą świadczy o :- źle wyważonym kole (polecam wyważanie statyczne)- zużytej oponie (opona jest po ząbkowana)ważna jest regularna kontrola ciśnienia w oponach przód i tył (instrukcja zaleca raz na 2 tygodnie). Przy krzywych półkach kierownica była by skrzywiona w którąś stronę.Po za tym w tym modelu ciężko to ocenić bez demontażu zawieszenia i półek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_afri Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Abstarchując od tematu chyba nie wiecie co to jest shimmy. Wtedy kierownica wali od jednego do drugiego ogranicznika, a nie leciutko buja się w obie strony !!! To co opisujecie, to wężykowanie. Gdy kierownica wali od ogranicznika do ogranicznika to nazywa się "Tank slapping", natomiast shimmy może być słabsze lub mocniejsze ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 5 Listopada 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 Ja mam u siebie shimmy i tyle:) Natrzaskane juz około 7 tys km z tym i dalej jeźdze :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_afri Opublikowano 5 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2008 NA shimmy może też wpływać źle ustawiona geometria motocykla czyli ustawienie napięcia wstępnego tylnego ewentualnie przedniego zawieszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Dołączam się do wersji ze zjeżdzoną oponą. U mnie problemy różnej maści ustąpiły po wymianie.Oczywiście łożyska w główce ramy mam OK. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 7 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2008 Ja to samo miałem w GS 500...rzucalo strasznie kierownica jak sie ja pusciło. Po wymianie zjechanej opony z przodu problem całkowicie zniknął. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.