pagi Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 witam, mam maly problemik z moto a mianowicie na wybojach strasznie czuje kierownica (tak jakby miała luzy) w głowce ramy na łożyskach - a to wszystko w hondzie x11. Umowilem sie na wizyte w warsztacie i teraz mam pytanko : ile to moze kosztowac tj. : wymiana lożysk (lub ewentualnie rzeczy ktore sie z tym wiaza) chodi wiadomo o to zeby nikt nie zdarl kasy za duzo. Dzieki za info?P.S. A moze to tylko kwestia dokrecie a śrubek od gory ktoire sa po gumami na lagach?pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Wymiana łożysk główki ramy to wydatek rzędu 250 zł. + łożyska. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pagi Opublikowano 24 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 dzieki za info, cholera sporo ten sezon kosztuje no ale cos za cospozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 Sprawdź bo może masz krzywą felge z przodu i to jest powodem rozkręcania sie śruby w główce ramy. Łożyska mogą być dobre. Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okrop Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 w krk ktos ostatnio robil i chyba bylo lozyska + 150 lub 200zl za robocizne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piekarz Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 witam, mam maly problemik z moto a mianowicie na wybojach strasznie czuje kierownica (tak jakby miała luzy) w głowce ramy na łożyskach - a to wszystko w hondzie x11. Umowilem sie na wizyte w warsztacie i teraz mam pytanko : ile to moze kosztowac tj. : wymiana lożysk (lub ewentualnie rzeczy ktore sie z tym wiaza) chodi wiadomo o to zeby nikt nie zdarl kasy za duzo. Dzieki za info?P.S. A moze to tylko kwestia dokrecie a śrubek od gory ktoire sa po gumami na lagach?pzdr być może wystarczy samo dokręcenie śruby.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
audioterrorysta Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 znaczy do regulacji główki ramy śruby nie są na lagach. Nakrętka, o której mowa jest na osi główki ramy pod górną półką. U mnie trzeba postawić moto na ramie (tak aby nie stało na przednim kole) i zdjąc górną półkę. Nastepnie odkręcic nakrętke kontrującą i dokręcic trochę tą regulacyjną. Tej nakrętki nie można zbyt mocno dociągać, tylko tyle, żeby luz zniknął. Jesli po regulacji kierownica (koło cały czas w powietrzu) zaczyna ciężko chodzić, a mimo to jest luz to znaczy, że skończyły się łożyska. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.