thefex Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 himoto to KTM LC4 1995 reszta jak w temacie.muszę zmienić uszczelke miedzy blokiem silnika a cylindrem.kupic oryginał czy może z czegoś dorobić (np. krygielit) ?pytam, bo nie chce żeby ją wydmuchało.. a jak robić to raz a porządnie. p.s.przesmarować cienką warstwą sylikonu jak będę to składał? Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 W przypadkach pojedynczych srednio opłacalny zabieg, przynajmniej z własnego doswiadczenia.Są rózne konfiguracje dorabianych uszczelek, niektórzy robia 3 warstwowe tzn miedż-kręgielit-miedż, a inni z miedzi robią tylko pierścien wokół krawędzi cylindra i ewentualnie jakies detale. Generalnie dorabianiec ma byc jak najcieńszy , musi miec miedziany pierscien z szerokim kołnierzem wokół krawedzi cylka i tyle. Wszystkie dorabiane uszczelki trzymają jak trzeba i zadna jescze nie została wydmuchana (gr650 , xt600 ,xj650 ).ŻADNEGO SILIKONU POD USZCZELKE!!!!! Wyczysc dobrze powierzchnie cylindra i głowicy acetonem, skręc jak manual przykazuje i bedzie beton. Pzdr. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ms27 Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 W przypadkach pojedynczych srednio opłacalny zabieg, przynajmniej z własnego doswiadczenia.Są rózne konfiguracje dorabianych uszczelek, niektórzy robia 3 warstwowe tzn miedż-kręgielit-miedż, a inni z miedzi robią tylko pierścien wokół krawędzi cylindra i ewentualnie jakies detale. Generalnie dorabianiec ma byc jak najcieńszy , musi miec miedziany pierscien z szerokim kołnierzem wokół krawedzi cylka i tyle. Wszystkie dorabiane uszczelki trzymają jak trzeba i zadna jescze nie została wydmuchana (gr650 , xt600 ,xj650 ).ŻADNEGO SILIKONU POD USZCZELKE!!!!! Wyczysc dobrze powierzchnie cylindra i głowicy acetonem, skręc jak manual przykazuje i bedzie beton. Pzdr.Człowiek pyta sie o uszczelke miedzy blokiem silnika a cylindrem, a Ty piszesz mu o uszczelce miedzy glowica a cylindrem....Smialo dorabiaj te uszczelke z klingerytu /ja Ci sie chce/, a posmarowanie odpowiednim silikonem, oby cienko, na pewno nie zaszkodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 24 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 to jakiej grubości ten krygielit? 0.5 mm? czy cieńszy? a może zastosować jakąś tekturę?może polecicie jakies inne materiały.bo dzwoniłem na serwis i mi powiedzieli, że jak bede kupowal krygielit, to koniecznie niebieski, a ogólnie to trzeba z nim mocno uważać bo jest kruchy..radzili wstawić raczej coś papierowego Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2008 Jeżeli się decydujesz na dorabianie to wygodniej zrobić taką uszczelkę z PRESZPANU 0.2mm Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 25 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 i powycinaj otwory jak będziesz miał jeszcze uszczelkę na arkuszu narysowaną.jeżeli wytnieszi dopiero zaczniesz wycinać otwory jest prawie pewne że ją poprzerywasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 25 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2008 dostalem od kumpla jakis material na uszczelki (25 zł za arkusz), nie wiem co to jest, na pewno nie krygielit. jest koloru czarnego, a grubosc ma taka sama jak fabryczna uszczelka.zlozylem na cienka warstwe sylikonu.na dniach bede skladal reszte silnika i dam znac czy cieknie :buttrock: dzieki za pomoc Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość brys Opublikowano 26 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2008 i powycinaj otwory jak będziesz miał jeszcze uszczelkę na arkuszu narysowaną.jeżeli wytnieszi dopiero zaczniesz wycinać otwory jest prawie pewne że ją poprzerywasz.Do robienia otworów służą wybijaki. Można nimi wycinać i w wykrojonej już uszczelce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.