PriweR Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 interesuje mnie jak dokonac wymiany uszczelniaczy w przednim zawieszeniu w hondzie cbf250 z 2006r ?jaki rozmiar uszczelniaczy musze kupic?jaki olej musze wlac?i jak rozkrecic lagi do wymiany?za pomoc z góry dziekuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patapon Opublikowano 20 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2008 http://www.motogen.pl/artykuly/porady/art1...awieszeniu.html mały art na ten temat (chyba nie odpowie na wszystkie Twoje pytania, ale...). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 a w sumie to dlaczego chcesz je wymieniać ???? pytam bo jakoś nie wydaje mi się żeby w sprzęcie z 2006 roku już leciały :biggrin: i to jeszcze w hondzie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PriweR Opublikowano 21 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 a w sumie to dlaczego chcesz je wymieniać ???? pytam bo jakoś nie wydaje mi się żeby w sprzęcie z 2006 roku już leciały :P i to jeszcze w hondzie :D motorek jest ciezko eksploatowany-stunt heh i w momencie kiedy jedziesz na tylnym kole i opuszczasz motorek (nie zawsze wychodzi to łagodnie) strasznie obciążane jest przednie zawieszenie no i prawa laga zaczela troche zygac takze musze ją szybko wymienic. Potrzebuje wymiary uszczelniaczy do tej hondy (cbf250 z 2006r) nie na reke jest mi rozbieranie przed kupnem patapon dzieki ten artykuł przyda sie ewidentnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lombardo Opublikowano 28 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2008 Niedawno sam wymieniałem uszczelniacze przedniego zawieszenia i mogę doradzić żebyś nie żałował przy zakupie nowych,w serwisie założyli mi tanie i wytrzymały dwa tygodnie w następnym założyli podobno droższe i po paru miesiącach to samo,w końcu rozebrałem sam i się okazało że były to dwa różne zimeringi ( takie za dwie dychy),kupiłem nowe za 60 zł (Larsson),spolerowałem lagi pastą polerską i jak na razie jest wszystko ok.Przed podniesieniem sprzętu warto poluzować wszystkie śruby i nakrętki.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PriweR Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Niedawno sam wymieniałem uszczelniacze przedniego zawieszenia i mogę doradzić żebyś nie żałował przy zakupie nowych,w serwisie założyli mi tanie i wytrzymały dwa tygodnie w następnym założyli podobno droższe i po paru miesiącach to samo,w końcu rozebrałem sam i się okazało że były to dwa różne zimeringi ( takie za dwie dychy),kupiłem nowe za 60 zł (Larsson),spolerowałem lagi pastą polerską i jak na razie jest wszystko ok.Przed podniesieniem sprzętu warto poluzować wszystkie śruby i nakrętki.Pozdrawiam a jak z iloscia oleju zalewales na oko czy miales podane ile go zalac?? jakim olejem zalales lagi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaszczur2 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Co do oleju to jakiś Fork oil. Masz kilka gęstości od wyboru. Ja polecam MOTULA. Sigma - Kostrzyn Wlkp jest przedstawicielem i mają super ceny (ok 20-30% lepsze niż w larssonie) Jak chcesz tel do przedstawiciela to pisz na PW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 (edytowane) Wymiary uszczelniacza powinien mieć każdy warsztat moto w katalogach. Ilość oleju musisz mieć dokładną, z książki. Jak nalejesz za dużo to przód będzie sztywny i może wysadzić uszczelniacz bardzo szybko a jak dasz za mało to przód bedzie szmatławy jak w WSK 125. Ilość mierzy się pojemnością (ml) lub wysokością powierzchni płynu w ladze po jej wcześniejszym ściśniećiu, czesto bez sprężyny mierząc od górnej krawędzi lagi. Edytowane 1 Sierpnia 2008 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrian44 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 jesli chcesz sam wymieniac to raczej musisz miec klucz pneumatyczny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Tu masz naprawdę dokładny opis: http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,1976940.html Jak nie czujesz się na siłach, bądź nie masz narzędzi, pojedź do serwisu. Lepiej czasami się do czegoś nie dotykać, niż zepsuć. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 http://www.motogen.pl/artykuly/porady/art1...awieszeniu.html tu masz opis ze zdjęciami. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lombardo Opublikowano 4 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2008 a jak z iloscia oleju zalewales na oko czy miales podane ile go zalac?? jakim olejem zalales lagi? Co do ilości to najlepiej ściągnąć serwisówkę w której znajdziesz wszystko :biggrin: ile,jaki itd.Do mojego jest przewidywany SAE 5 ale ja zalałem 15-tką (średnio-twardy), przewidują max-395 cm3 lub poziom 86mm od rantu amorka. :lalag: Na forum był dział z serwisówkami,jest trochę szukania ale skoro mi się udało wyszukać do ZX9 z 1995r to tobie uda się spokojnie. :rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.