Pucjan Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 Witam,Mój Transalp siorbie ok.1l minerala 15w40 na 1000km, ale nie kopci na biało (tylko nieraz jak odkręcę czarna chmura zostaje ale to raczej za dużo benzyny w mieszance). Zastanawiam się czy to pierścienie czy uszczelniacze? Miał ktoś kiedyś podobny problem?Pozdrawiam,Pucjan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 18 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2008 (edytowane) Wiem ze te silniki lubia sobie lyknac troche oleju, ale jesli nie kopci i mocno cie to nie dreczy to czy jest sens grzebac? jesli cie korci to zamow uszczelniacze, sciagnij serwisowke, zmierz luz zamka na pierscieniach w cylindrze i wtedy sie dowiesz. Ale mi gdyby motocykl nie kopcil to nie dotykal sie do tego bo te silniki lubia troche liknac oliwy. Co do czarnego dymu, sprawdz kolor swiecy, wyczysc filtr powietrza i nastepnie sprawdz czy przykopci jesli nadal bedzie kopcil to wtedy regulacja gaznika. Moze dostawac za malo powietrza. Edytowane 18 Czerwca 2008 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Wiem ze te silniki lubia sobie lyknac troche oleju Skąd wiesz ?a ja wiem że żadna hondowska V2 45st. nie bierze oleju. Biorą może te bardziej wysłużone czytaj zajechane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pucjan Opublikowano 19 Czerwca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Tak owszem te silniki montowane we wczesnych Transalpach mają dozwolone łykanie oliwki, ale półsyntetyka, bo jak na mineral jest to raczej za dużo :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 100 na 5 litrów wachy to sporo kasy ;] imo silnik sie już kończy i tyle! grzebierz i robisz dużo lub zostawiasz i jeździsz Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 Ile ma na zegarze kilometrów nastukane? Ile w rzeczywistości to pewnie nikt nie wie. Całkiem sporo bierze tego oleju. Ja bym robił remoncik ale po sezonie bo teraz szkoda marnować taką pogodę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 zmierz ciśnienie sprężania i zrób próbę olejową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 19 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2008 to nie wiem ile Twoj motocykl ma przejechane bo kolega ma 120 tyś na budziku w trampku ad '89 i nie łyka mu nic od zmiany do zmiany... o moim się nie wypowiadam bo chyba się dopiero dotarł ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2008 Zrob probe i zmien na mineral 20W50.Jak wogole nie dymi to trudno powiedziec co padlo ale pewnie obie rzeczy.Jezeli jednak troszke dymi to wez kolege motocyklem za toba i niech popatrzykiedy dymi, przy przyspieszaniu, czy przy schodzeniu z obrotow.Jak przyspieszanie to pierscienie, zejscie z obrotow - prowadnice. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.