Skocz do zawartości

Uszczelniacze czy pierścienie???


Pucjan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mój Transalp siorbie ok.1l minerala 15w40 na 1000km, ale nie kopci na biało (tylko nieraz jak odkręcę czarna chmura zostaje ale to raczej za dużo benzyny w mieszance).

Zastanawiam się czy to pierścienie czy uszczelniacze? Miał ktoś kiedyś podobny problem?

Pozdrawiam,

Pucjan

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem ze te silniki lubia sobie lyknac troche oleju, ale jesli nie kopci i mocno cie to nie dreczy to czy jest sens grzebac? jesli cie korci to zamow uszczelniacze, sciagnij serwisowke, zmierz luz zamka na pierscieniach w cylindrze i wtedy sie dowiesz. Ale mi gdyby motocykl nie kopcil to nie dotykal sie do tego bo te silniki lubia troche liknac oliwy. Co do czarnego dymu, sprawdz kolor swiecy, wyczysc filtr powietrza i nastepnie sprawdz czy przykopci jesli nadal bedzie kopcil to wtedy regulacja gaznika. Moze dostawac za malo powietrza.

Edytowane przez pikus91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrob probe i zmien na mineral 20W50.

Jak wogole nie dymi to trudno powiedziec co padlo ale pewnie obie rzeczy.

Jezeli jednak troszke dymi to wez kolege motocyklem za toba i niech popatrzy

kiedy dymi, przy przyspieszaniu, czy przy schodzeniu z obrotow.

Jak przyspieszanie to pierscienie, zejscie z obrotow - prowadnice.

 

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...