IceMan Opublikowano 15 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2004 to ja pytanko z innej beczkijest tutaj ktos ze Szczecina ? najlepiej z ZZR600 ;)poprostu potrzebuje kogoś kto pomógłby przy oględzinach takiego motocykla a przede wszystkim przy jeździe próbnej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popo Opublikowano 15 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2004 Damian teraz jestem już pewnym siebie elektrykiem, mierzącym 180 cm. a wszystko to zajmuje aż 69 (za wyjątkiem niedzielnych 'popo'łudni) kg. pamięci. Skołuje jakiś miarodajny mienik i mykne podenerwować kolca z komisu. 3mam za Siebie kciuki 8). P.S. thx za pożywne posty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popo Opublikowano 16 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2004 Poszukiwania trwają. Dziesiejszego dnia byłem odwiedzić kolejne miejsce gdzie przebywa nijaka Kawa ZZR600. Chciałbym na wstępie podziękować Zombasowi za pomoc udzieloną przy poszukiwaniu mojego ulubionego motocykla, to dzięki niemu mogłem poznać czarną Kawe z 93r. amerykańska wersja. Motor ten w porównaniu z tym co opisywałem na samym początku w tym temacie jest w o wiele lepszym stanie technicznym. Dekielki są całe, bez żadnych rys, czy pęknięć. Owiewki tak samo, ładne świecące. Kolor czarny robi wrażenie. To właśnie maść którą najbardziej preferuje. Tutaj pojawia się moja pierwsza wątpliwość. Czy nie będzie jakiś problemów z częsciami do wersji amerykańskiej ?? No to lećmy dalej...Zauważyłem z takich kosmetycznych spraw jeszcze po prawej stornie na baku lekko zardzewiałe miejsce, wielkości paznokcia na małym palcu u nogi ;) ale szpachelką się zrobi. Po odpaleniu maszyny obroty po rozgrzaniu utrzymywały się na jakiś 1200. Czy tak jest ok ? bo czytałem gdzieś ze powinno byc z jakieś 2000. Next... zauważylem ale pewnie to jakaś obsesja, że przy odpalonym silniku przy dodawaniu gazu bardzo lekko ale przygasają lampy tylnia przednia ogolnie całość. Chciałbym tu podkreślić ze różnica ta jest niewielka, ja myśle ze to kwestia tego że sie jeszcze dobrze nie rozgrzał. Ale sprawdzę to jeszcze metodą która Damian mi podsunął z miernikiem. :)).(hmm albo po prostu akumulator domagał się swojej dawki energi) Co do kultury pracy silnika to nie słyszalem żadnych śrubek czy gwoździ w "puszcze". Praca równomierna ale ciut wydawało mi sie że na zbyt wolnych obrotach. Narazie jest to numer 1. Jeżeli przejdzie selekcję przez kogoś z kim tam jeszcze raz pojade a się na tym dobrze zna, to kupuję. Tak apropo, jest ktoś z forum kto jest z okolic Katowic i zna się na tym sprzęcie i mógłby się karnąć oblukać ją wprawnym okiem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Groszek Opublikowano 17 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2004 Ale to mnie Mniuś zmartwiłeś bardzo z tą dwójką :cry: :cry: :x ;) !!! Cholera, mi zdarzyło się parę razy,że nie chciała wejść, albo wyskoczyła zaraz po wrzuceniu :cry: Ogólnie to mi ona wskakuje z bardzo głośnym kliknięciem.Ale kiedy motocykl jest zimny to wskakuje cicho i nie ma problemów.Pojawiają się one przy ostrzejszej jezdzie i kiedy motocykl się porządnie nagrzeje.Może to sprawa nieodpowiedniego oleju? popo, dobrze,że moto chodzi równo przy takich obrotach.Tak powinno być.Mój trochę faluje przy 1200 obr/min i nie wiem czym może to być spowodowane.mam nadzieję,że to nic poważnego.Jeszcze jedno :silniki kawy mają to do siebie,że trochę brzęczą, ale tak też ma być.Jak byś posłuchał silnika kawy, a za chwilę silnika innego motocykla to byś w pierwszej chwili myślał,że kawa wymaga naprawy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zomb Opublikowano 17 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2004 WitamNo maszyna ktora ogladalismy z Popem jest naprawde w dobrym stanie i na mnie tez zrobila wrazenie,zajebisty czarny kolor i jak na ten rocznik to serio dobrze utrzymana.Popo zbieraj kase i bierz sprzeta,bo jeszcze ja ja kupie :lol: Pamietaj o wyjazdach na ktore sie ugadywalismy wstapnie,jeszcze kilka osob i mozna sie gdzies wybrac na trase.Ale najpierw trzeba sobie sprzeta kupic :smile2: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popo Opublikowano 17 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2004 W moto lekko chwiało obrotami ale to po odpaleniu na zimnym silniku gdy zajadał na ssaniu, ale zaraz później silniczek pracował kulturalnie z równą częstotliwością pyknięć brumbrumbrum...Groszek z tą Twoją skrzynią to się nie martw na zasap może tak jak mówisz nieodpowiedni olej. Zresztą podobno seria z 93r. miała już ulepszoną skrzynke biegów więc najlepiej jak by Ci to jakiś mechanik sprawdził co jest grane. Śni mi sie po nocach ta czarna bestia, mam co chwile wizje, a gdy rano się budzę szukam na stoliku kluczyków do niej. :roll: Zombas ciułam kaske i z moich obliczeń wynika że w marcu już będzie mnie na nią stać ;). Co do wizji to jedną z nich jest nasz wspólny wypad w jakąś trase. Ale nie wybiegajmy myślami, bo wszytko przed nami. Nie jak wy ale czuję w powietrzu jakiś zapach wiosny...ale wiaterek jeszcze nie ten, troche mrozi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popo Opublikowano 18 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2004 Jeżeli nie znajde kogoś kto się zna na takim sprzęcie to wezmę tam dyktafon i wrzucę pliczek z silniczka. Drugim zaś wyjściem pewniejszym to wezmę sprzęta na małe co nie co do serwisu kawy w bielsku ode mnie najbliżej. Kurcze bez podjarki racja cały czas z tym walcze. A tak poza tym to Damian wiesz może jak to z tymi amerykańcami...dużo się różnią niż europejskie wersje? Chodzi mi głównie o późniejszy serwis czy raczej tak samo jak z ZZR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 19 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2004 Popo, nie podniecaj się! Moto musisz kupować na zimno, bez nerw! I pod żadnym pozorem nie bierz moto bez jazdy próbnej, dopiero wtedy wychodzi co jest grane... Jeżeli chodzi o dżwięk, to są jeszcze dwie możliwości : moto wymaga regulacji (Damian mówi że mój chodzi cicho, ale on ma tylko 50 tys. km - PRAWDZIWYCH kilometrów!), a z drugiej strony, jak moto miało szlifa i było klejone,to ktos mógł poodrywać gąbki które wyciszają silnik (tak, tak, pod spodem plastików jest podklejona gąbka która ma troszkę wyciszać silnik). Jak masz dostęp do kilku moto, to poczekaj aż będzie pogoda, przejedź się na jednym, na drugim, posłuchaj jak pracują... A najlepiej, jeśli nie masz własnego fachowca, pogadaj z gościem i jak naprawdę już się będziesz na któreś moto decydował, to jedź z moto do serwisu, i niech tam sprawdzą, zanim go kupisz. Zapłacisz pewnie ze 300 - 500 zł (tyle to kosztuje w Wa-wie w serwisie Kawy, razem ze sprawdzeniem ramy!) ale będziesz miał pewność i jasność ile jeszcze trzeba włożyć (goście w serwisie od razu powiedzą Ci co i kiedy trzeba będze wymienić)... A jeśli okaże się że koszty doprowadzenia moto do urzytku będą zbyt wysokie, to tracisz tylko te 300-500 zł.... Ja jak kupiłem zigiego to zapłaciłem ponad 1000 zł za wszystkie regulacje, wymiany napędów, wszystkich płynów itp, ale chodzi jak zegarek i nigdy mnie nie zawiódł. To jest kaska którą warto poświęcić, żebyś nie musiał jak Marlew w swojej DR-że dokładać do napraw prawie drugie tyle ile dałeś za moto... Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popo Opublikowano 19 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2004 Witam wszytkich. Tak tak to będzie najsprytniejszy z pomysłów, wezmę moto do autoryzowanego serwisu. Zdaje sobie sprawę że to nie małe pieniądze i napewno dobrze przemyśle jak najwiecej spraw zanim podejde do kroku związanego z zakupem. Zresztą koszta były by podobne jak bym miał ciągnąć ze sobą jakiegoś speca od moto, bilety, fatyga, jedzenie, browar. A że nie mam takiej znajomości to pozostaje udanie się do speców na miejscu. Podjarka była jest i będzie. ;) Tak to już w mojej głowie jest zakotwiczone. Wszedzie widze motory, ale potrafie jeszcze trzeźwo myśleć dzięki takim ludziom jak Wy :) .Pozdro i thx 4 ready.Popo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielos Opublikowano 21 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2004 Popo, mam dla ciebie złą wiadomość. Ja tez ogladałem te moto o których tu sie tak rozwodzisz. Juz byłem gotowy by kupic tego bordowego, ale po zajechaniu do komisu myslałem że sie rozpłacze. Moto pojechało do warszawy dwa dni wcześniej. Tak więc radze szukac czegos innego, ja juz to zrobiłem. Nara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2004 Mam przykra wiadomosc dla `podjaranego`Popo.Czarny ZZR, ktoremu przygasaja swiatla przy wejsciu na obroty ma walniety regulator altka. Okaze to sie przy pomiarze pradu ladowania miernikiem - o czym mowil Damian.Uszkodzona jest jedna dioda a wynik to ladowanie na wolnych i jego brak po zwiekszeniu obrotow. Przerabialem to 2 x w swoim GS. W zwiazku z tym ze regulator jest nierozbieralny, to zostaje kupienie nowego.Dowiedz sie o cene, a zareczam ci ze siadziesz jak ja uslyszysz.Warto rowniez sprawdzic cala instalacje w szczegolnosci kostki laczace i polaczenia z masa moto ( silnik, rama ), bo jakas przyczyna padu regulatora istnieje i bardzo czesto sa nia przegrzane i zle przewodzace polaczenia. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popo Opublikowano 22 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2004 Witam Danielos. Nie przejmuj się tym bordowcem z salonu. Teraz jak już troche się obeznałem w temacie i zobaczyłem innego, trochę ogloszen w necie wnioskuje że za 9000tyś. znajdziesz lepszego od tego który wyemigrował do Wawy. Jak masz już kaske to szukanie to sama przyjemność. Adam dzięki za podpowiedź, mnie też bardzo nie pokoiło to przygasanie. I jak się cieplej zrobi to wyłoże na te moto te 300-500 zł. i oddam do speców z serwisu. Moto z zewnatrz podoba mi się, reszta jak podpowiadacie sprawdzic trza. I tak zrobie. Relacje zdam na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 22 Stycznia 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2004 Jeżlei w tym moto problem jest z regulatorem napięcia, to może da się tam zainstalować "nieoryginalny". Pasujący od innego moto np. kupiony na bazarze. Wiem że to nie najlepsze porównanie, ale dawno temu gdy umarł mi regulator w Jawie 350, wsadziłem z Fiata 125p - pasował jak ulał i do tego miał regulację.... Ale do tego trzeba się trochę na tym znać (mi to robił elektryk....) Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popo Opublikowano 22 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2004 hmm hmm Witam Panowie. Czy ja wiem, narazie trudno powiedzieć czy to akurat regulator napięcia niedomaga. Z obserwacji wynikło ze gasną światła przy wkręcaniu na wyższe obroty, ale rownie dobrze mogł być winą tego mr. słaby akumulator który niedomagał po dluższym postoju w zimnym garażu. Co wy na to...dopuszczanie taką opcje do głosu też ? Dziś szczęśliwy dzień obroniłem technika informatyki, no i co ważniejsze kumpel przy okazji z grupy (tak naszliśmy dziwnym trafem ze stresu na temat moto:)) ma namiary na Kawe. wstępnie to 90 rocznik, bordo...cena tu 7000zlotasów i do ugadania przy piwku. Das is interesting wizjon. Jade tam może w następną sobote oblukać co tym razem za cudo, mimo że jeszcze temat tej czarnulki niedokończyłem z 93. Ale ona poczeka na fachowców jak tylko drogi staną się jej bardziej przyjacielskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popo Opublikowano 23 Stycznia 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2004 Damian napisał: "motocyklowe alternatory są samowzbudne" czyli że się pobudzają same do działania ? Damian jeśli możesz tak w paru zdaniach. Warto znać kilka techniczych pojęć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.